|
Intuition Invites - Asta, Den Haag (NL) [16-12-2006] (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Solar1 |
Wie van de BETA's is er zaterdag in Den Haag?
Ikke alvast! Rollcall:
Solar |
|
|
| Synthesia |
Rollcall:
Solar
Synthesia (als ik nog wat vrienden kan overtuigen mee te gaan)
Is dringend eens nodig da'k nog eens weg ga hier |
|
|
| Ataraxya |
Rollcall:
Solar
Synthesia
Ataraxya |
|
|
| Mr_Pedro |
Rollcall:
Solar
Synthesia
Ataraxya
Mr_Pedro :cool: |
|
|
| Synthesia |
Moest Menno De Jong dit nog lezen, Menno, mag'k een requestje vragen om te draaien please :), 1 van de volgende tracks :D
Kuffdam & Plant - The Dream Makers (Original Mix)
First State - First State
The Thrillseekers - New Life (Lange Remix) |
|
|
| Loraine |
Rollcall:
Solar
Synthesia
Ataraxya
Mr_Pedro
Loraine
Area 1
23:00-00:45 Misja Helsloot
00:45-02:00 Menno de Jong
02:00-03:00 Giuseppe Ottaviani (Live)
03:00-04:00 John O'Callaghan
04:00-05:00 Cliff Coenraad
Area 2
23:30-01:00 Storyteller
01:00-03:00 Sied van Riel
03:00-04:00 Tim Nokx |
|
|
| Synthesia |
^ Mooi :)
Alleen spijtig dat Giuseppe maar een uurtje zal duren. |
|
|
| domineesje |
| Hoe was't? Moet ik spijt hebben dat ik dan toch thuis gebleven ben? |
|
|
| Synthesia |
Super feestjen, Giuseppe was de man of the night voor mij, hoogtepunt was zijn live-edit van Nu NRG - Free Fall, eindelijk dat nummer nog eens gehoord in een club!
Menno, Misja en Coenraad draaiden ook mooi, JOC vond'k ietske minder, draaide niks van trance, maar niettemin ook der van genoten. Sied Van Riel's setje in zaal 2 was rustiger en keer plezant voor wat afkoeling van de energie die in zaal 1 stroomde. |
|
|
| Loraine |
| Foto's van Invites vind je HIER |
|
|
| The_G0dfather |
mooie foto's :)
alst even goed was als vorige ker heb 'k wat gemist
maja, anthony rother in de fuse was ook züuuuuper :crazy: (enkel geen Gott :whip::whip::whip: ,zeer jammer :( )
next week: DC |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
maja, anthony rother in de fuse was ook züuuuuper :crazy: (enkel geen Gott :whip::whip::whip: ,zeer jammer :( )
|
Gott is zo'n vette schijf ! :crazy: :crazy: |
|
|
|
|