return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Intuition Invites - Asta, Den Haag (NL) [16-12-2006] (pg. 8)
View this Thread in Original format
Solar1
Wie van de BETA's is er zaterdag in Den Haag?
Ikke alvast! Rollcall:


Solar
Synthesia
Rollcall:

Solar
Synthesia (als ik nog wat vrienden kan overtuigen mee te gaan)

Is dringend eens nodig da'k nog eens weg ga hier
Ataraxya
Rollcall:

Solar
Synthesia
Ataraxya
Mr_Pedro
Rollcall:

Solar
Synthesia
Ataraxya
Mr_Pedro :cool:
Synthesia
Moest Menno De Jong dit nog lezen, Menno, mag'k een requestje vragen om te draaien please :), 1 van de volgende tracks :D

Kuffdam & Plant - The Dream Makers (Original Mix)
First State - First State
The Thrillseekers - New Life (Lange Remix)
Loraine
Rollcall:

Solar
Synthesia
Ataraxya
Mr_Pedro
Loraine


Area 1
23:00-00:45 Misja Helsloot
00:45-02:00 Menno de Jong
02:00-03:00 Giuseppe Ottaviani (Live)
03:00-04:00 John O'Callaghan
04:00-05:00 Cliff Coenraad

Area 2
23:30-01:00 Storyteller
01:00-03:00 Sied van Riel
03:00-04:00 Tim Nokx
Synthesia
^ Mooi :)

Alleen spijtig dat Giuseppe maar een uurtje zal duren.
domineesje
Hoe was't? Moet ik spijt hebben dat ik dan toch thuis gebleven ben?
Synthesia
Super feestjen, Giuseppe was de man of the night voor mij, hoogtepunt was zijn live-edit van Nu NRG - Free Fall, eindelijk dat nummer nog eens gehoord in een club!

Menno, Misja en Coenraad draaiden ook mooi, JOC vond'k ietske minder, draaide niks van trance, maar niettemin ook der van genoten. Sied Van Riel's setje in zaal 2 was rustiger en keer plezant voor wat afkoeling van de energie die in zaal 1 stroomde.
Loraine
Foto's van Invites vind je HIER

The_G0dfather
mooie foto's :)
alst even goed was als vorige ker heb 'k wat gemist
maja, anthony rother in de fuse was ook züuuuuper :crazy: (enkel geen Gott :whip::whip::whip: ,zeer jammer :( )
next week: DC
Loraine
quote:
Originally posted by The_G0dfather
maja, anthony rother in de fuse was ook züuuuuper :crazy: (enkel geen Gott :whip::whip::whip: ,zeer jammer :( )


Gott is zo'n vette schijf ! :crazy: :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Privacy Statement