|
Intuition Invites - Asta, Den Haag (NL) [16-12-2006] (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
| quote: | Originally posted by obssession
mja die indruk heb ik ook soms maar goed ik volg men eigen weg ik ik vnd JOC goe :cool: |
we zijn dan uitgepraat ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by obssession
ik heb nooit gezegd dat JOC dé referentie is he voor trance enkel da die man qua sets en producties och niet zo slecht is als sommigen hier prrecies doen. |
Ge zegt wel dat mensen die hem niet goed vinden geen bal afweten van trance, wat uiteindelijk wel dikke zever is, of niet soms?
:)
Dáárom kwamen die reacties, net omdat JOC nou niet bepaald de meest baanbrekende of innoverende artiest is. En er zijn mensen die enorm hard bezig zijn met trance en hem daarom niet zo erg appreciëren. Het is dan ironisch dat je net hen verwijt dat ze geen bal van trance afweten...
Maja, zoals Tor al zei: des goûts et des couleurs enzo, en een beetje online plagerij moet kunnen :) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by obssession
real ik heb uw se gehoord op de beta in gent , gij zij de laatste da commentaar moet hebben ze op JOC...:rolleyes: |
En tóch breek ik hem af. Da's nogal durven he. :) |
|
|
| domineesje |
| ^dan komen jullie zo af op kousevoeten om jullie vel te redden :sadgreen: |
|
|
| obssession |
[QUOTE]Originally posted by Jasperovitsj
Ge zegt wel dat mensen die hem niet goed vinden geen bal afweten van trance, wat uiteindelijk wel dikke zever is, of niet soms?
:)
Dáárom kwamen die reacties, net omdat JOC nou niet bepaald de meest baanbrekende of innoverende artiest is. En er zijn mensen die enorm hard bezig zijn met trance en hem daarom niet zo erg appreciëren. Het is dan ironisch dat je net hen verwijt dat ze geen bal van trance afweten...
mijn beste ijn reactie kwam op het feit da mensen JOC reeds aan het beschimpen waren en ik dit zeker ongepast vind. dus draai de rollen niet om ik zou vanzelf nooit zeggen dat wie JOC niet goed vindt niks van trance kent aangezien iedereen een verschil in smaak heeft en ik dat apprecieer maar ik reageer wel als er laagdunkend gedaan wordt op een dj die dat niet verdient en nu case closed:D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by obssession
dus draai de rollen niet om ik zou vanzelf nooit zeggen dat wie JOC niet goed vindt niks van trance kent |
| quote: | Originally posted by obssession
AL wie kakt op JOC kent nix van trancemuziek
|
Denial is funny :) |
|
|
| Xilver |
| ^ Exactly... Mijn reactie was ni op 't feit da ge JOC goed vind, daar doet ge mee wat ge zelf wilt. Maar "Al wie kakt op JOC kent niks van trancemuziek" is ongeveer het meest ignorant statement die ik hier al op TA heb gehoord. |
|
|
| Xilver |
| Anyway, heb mijne post geëdited voor de mensen hunne PC ni te laten crashen bij 't lezen van die pagina ;) Als domi nu nog tzelfde wil doen :D |
|
|
| domineesje |
| wrm zou ik :whip: |
|
|
| domineesje |
| ey gast, dat editten was moeilijker dan dat quoten :p |
|
|
| Xilver |
| The internet is a scary place |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by obssession
onozel reageren da kan iedereen ze... |
Gij blijkbaar ook wel goe.
| quote: | Originally posted by obssession
Hebht ge al wel eens een paar producties van die man gehoord?
|
Ja, en hoogstwrsch al meer dan u
| quote: | Originally posted by obssession
Ge kunt mss zeggen da het uw genre niet zo is maar ni da het secht is. |
Akkoord, maar die man steekt hardly any effort in z'n werk; en zijn basslines zijn zo cheap... Ow wait, ik ken nieks van trance en kan dat dus ook niet herkennen in tracks, my bad.
| quote: | Originally posted by obssession
Maja tranceaddict sta erom bekend da ze enkel van bliepjes en stringeskes houden en ni openminded zijn voor andere muziek |
Qué ¿
| quote: |
...500 smileys zetten doe u mss denken da ge cool zijt maar in feite zijt ge enkel belachelijk. |
-->
| quote: | | The internet is a scary place |
(khad nie zo vroeg in bed moeten kruipen gisteravond :( :p) |
|
|
|
|