|
Cosmic Tracer - Fuse (BeTA Anthem v4)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
Klinkt goed... De bas is idd beter dan in die LQ sample. Kzal nog een paar keer aandachtig luisteren ;)
Een wav mag je me ook altijd doorspelen :) |
|
|
| Blue Sky 99 |
Congrats!
Echt wel een topplaatje als'k het zo een keertje volledig hoor. De huidige trance kan mij niet meer bekoren maar je slaagt er voor mij wel in om de sound van de 'good old days' terug tot leven te brengen. :) |
|
|
| Transfusion |
Strak nrtje. Heerlijken break, echt leuk om als anthem te hebben.
heb interesse in de wav trouwens =) |
|
|
| Antony |
| belange ni slecht :) |
|
|
| FenixStyle |
| Nice work!!! Weer een plaat erbij die zeker niet mag ontbreken over twee weken :) |
|
|
|
|