return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 
Cosmic Tracer - Fuse (BeTA Anthem v4)
View this Thread in Original format
TOR
Misschien wordt het toch es tijd om de volledige versie in high quality te delen met jullie :D
.wav beschikbaar op aanvraag, voor de dj's onder ons :)


Cosmic Tracer - Fuse (Original Mix) [rechter muisknop, doel/koppeling opslaan als]

B-kant: Cosmic Tracer - Breach
Config
thank u sir :)
Push2005
Klinkt goed... De bas is idd beter dan in die LQ sample. Kzal nog een paar keer aandachtig luisteren ;)

Een wav mag je me ook altijd doorspelen :)
Blue Sky 99
Congrats!

Echt wel een topplaatje als'k het zo een keertje volledig hoor. De huidige trance kan mij niet meer bekoren maar je slaagt er voor mij wel in om de sound van de 'good old days' terug tot leven te brengen. :)
Transfusion
Strak nrtje. Heerlijken break, echt leuk om als anthem te hebben.

heb interesse in de wav trouwens =)
Antony
belange ni slecht :)
FenixStyle
Nice work!!! Weer een plaat erbij die zeker niet mag ontbreken over twee weken :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement