|
Beta t-shirts - Ze zijn er! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Antony |
| da blauw rechtsboven zieter ook mooi uit inderdaad :) mooi zo |
|
|
| Config |
| Damn kmoen wok e T-shirt én.. we gaan toch geen jaar wachten op de volgende lading é? :p |
|
|
| FenixStyle |
Alé, we gaan ze dan toch alvast kunnen dragen op de Beta Party :)
Is er op die foto ook een B&C Men-Only te zien?
Btw, chapeau voor Cygnus voor de tijd en moeite die hij aan de t-shirts besteed heeft :) |
|
|
| Thomas @ A.T.P |
| Verdorie was net te laat om eentje te bestellen.Even een ander vraagje;waar kan je tegen een deftige prijs t-shirts met eigen ontwerp laten drukken in BE ? |
|
|
| Antony |
| www.riverwave.be was ook wel een grote bestelling bij mij, ken hun prijzen niet voor 1 stuk, maar ze doen het zeker wel. |
|
|
| diddi |
Zwartopwit doet da ook dacht ik...
Cygnus... ik ben ongeduldig aan het wachten om mijn exemplaar te ontvangen :p . Thanks voor de moeite! |
|
|
| Bjorn Vidaz |
| ziet er goed uit, ben benieuwd :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| ik heb zo het gevoel dat Benny nu t-shirts in enveloppes aan het stoppen is :p |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
ik heb zo het gevoel dat Benny nu t-shirts in enveloppes aan het stoppen is :p |
Hoe raadt ge het? :p Met de hulp van m'n ma en pa gaat het snel. Pa schrijft, ma vult enveloppen :D
Ze zijn net klaar, we gaan ze nu posten ;) |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Hoe raadt ge het? :p Met de hulp van m'n ma en pa gaat het snel. Pa schrijft, ma vult enveloppen :D
Ze zijn net klaar, we gaan ze nu posten ;) |
Bedankt voor alle moeite die ge hier in steekt he :) |
|
|
| DJ Zetski |
| Gaan ze er zijn tegen de BeTaparty ???? |
|
|
| Transfusion |
| Met de post weet je maar nooit. Je kan natuurlijk ook altijd vragen of Benny het niet voor een meerprijsje met DHL, taxipost ofzo wil opsturen, dan zal je het zeker hebben voor de beta-party. |
|
|
|
|