return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Beta t-shirts - Ze zijn er! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Antony
da blauw rechtsboven zieter ook mooi uit inderdaad :) mooi zo
Config
Damn kmoen wok e T-shirt én.. we gaan toch geen jaar wachten op de volgende lading é? :p
FenixStyle
Alé, we gaan ze dan toch alvast kunnen dragen op de Beta Party :)

Is er op die foto ook een B&C Men-Only te zien?


Btw, chapeau voor Cygnus voor de tijd en moeite die hij aan de t-shirts besteed heeft :)
Thomas @ A.T.P
Verdorie was net te laat om eentje te bestellen.Even een ander vraagje;waar kan je tegen een deftige prijs t-shirts met eigen ontwerp laten drukken in BE ?
Antony
www.riverwave.be was ook wel een grote bestelling bij mij, ken hun prijzen niet voor 1 stuk, maar ze doen het zeker wel.
diddi
Zwartopwit doet da ook dacht ik...

Cygnus... ik ben ongeduldig aan het wachten om mijn exemplaar te ontvangen :p . Thanks voor de moeite!
Bjorn Vidaz
ziet er goed uit, ben benieuwd :)
FCB_Fanatic
ik heb zo het gevoel dat Benny nu t-shirts in enveloppes aan het stoppen is :p
CygnusX
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
ik heb zo het gevoel dat Benny nu t-shirts in enveloppes aan het stoppen is :p


Hoe raadt ge het? :p Met de hulp van m'n ma en pa gaat het snel. Pa schrijft, ma vult enveloppen :D

Ze zijn net klaar, we gaan ze nu posten ;)
Shadowkid
quote:
Originally posted by CygnusX
Hoe raadt ge het? :p Met de hulp van m'n ma en pa gaat het snel. Pa schrijft, ma vult enveloppen :D

Ze zijn net klaar, we gaan ze nu posten ;)


Bedankt voor alle moeite die ge hier in steekt he :)

DJ Zetski
Gaan ze er zijn tegen de BeTaparty ????
Transfusion
Met de post weet je maar nooit. Je kan natuurlijk ook altijd vragen of Benny het niet voor een meerprijsje met DHL, taxipost ofzo wil opsturen, dan zal je het zeker hebben voor de beta-party.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement