return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Beta t-shirts - Ze zijn er! (pg. 3)
View this Thread in Original format
CygnusX
quote:
Originally posted by Transfusion
Met de post weet je maar nooit. Je kan natuurlijk ook altijd vragen of Benny het niet voor een meerprijsje met DHL, taxipost ofzo wil opsturen, dan zal je het zeker hebben voor de beta-party.


Ze zijn gisterenavond gepost, net na de laatste lichting. Ik gok dat ze op donderdag bij jullie zijn. Vóór de Beta party zal wel geen probleem zijn.
diddi
hoera!! hoera!! :D
Mystikal2006
Benny ge zijt de man!
Zou da t shirt graag aandoen op de betaparty....
Alleen spijtig dak er wsl niet kan bij zijn.. :sadgreen:
Volgende keer betaparty mss eens in limburg laten doorgaan...
Vishnu
Diejen blauwe linksonder is echt wel sjiek, als ik ze zo allemaal zie had ik die beter ook gepakt :mad: Ik zal volgende keer nog wel ene bestellen.

En merci voor al het werk dat ge erin steekt!
1Million$shot
quote:
Originally posted by CygnusX
Die gele is 'gold'. Echt 'yellow' is veel feller en waarschijnlijk moeilijk te lezen. Moest iemand het volgende keer willen bestellen ;)


me has gold :D

and

black
RadiantB
Ik heb mijn t-shirt ontvangen en hij past als gegoten. :D

Merci Benny merci Benny merciiii !
Vishnu
De mijne is ook gearriveerd en ziet er goed uit :)
Alleen ben ik verschoten van de maat, toch is aan ons moeder vragen of da kan ingekort worden :toothless
Push2005
Wassen op 80° :D
Transfusion
Merci, goed aangekomen :)
FenixStyle
T-shirt is hier ook veilig en wel aangekomen, en het past perfect!!

Merci ;)

Devilex
Mijne is ook aangekomen, precies ander model dan op de foto.
Voor de rest alles in orde.
Tomorrow Traxx
Toegekomen en past als gegoten :)

Merci daarvoor!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement