|
Beta t-shirts - Ze zijn er! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Transfusion
Met de post weet je maar nooit. Je kan natuurlijk ook altijd vragen of Benny het niet voor een meerprijsje met DHL, taxipost ofzo wil opsturen, dan zal je het zeker hebben voor de beta-party. |
Ze zijn gisterenavond gepost, net na de laatste lichting. Ik gok dat ze op donderdag bij jullie zijn. Vóór de Beta party zal wel geen probleem zijn. |
|
|
| Mystikal2006 |
Benny ge zijt de man!
Zou da t shirt graag aandoen op de betaparty....
Alleen spijtig dak er wsl niet kan bij zijn.. :sadgreen:
Volgende keer betaparty mss eens in limburg laten doorgaan... |
|
|
| Vishnu |
Diejen blauwe linksonder is echt wel sjiek, als ik ze zo allemaal zie had ik die beter ook gepakt :mad: Ik zal volgende keer nog wel ene bestellen.
En merci voor al het werk dat ge erin steekt! |
|
|
| 1Million$shot |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Die gele is 'gold'. Echt 'yellow' is veel feller en waarschijnlijk moeilijk te lezen. Moest iemand het volgende keer willen bestellen ;) |
me has gold :D
and
black |
|
|
| RadiantB |
Ik heb mijn t-shirt ontvangen en hij past als gegoten. :D
Merci Benny merci Benny merciiii ! |
|
|
| Vishnu |
De mijne is ook gearriveerd en ziet er goed uit :)
Alleen ben ik verschoten van de maat, toch is aan ons moeder vragen of da kan ingekort worden :toothless |
|
|
| Push2005 |
| Wassen op 80° :D |
|
|
| Transfusion |
| Merci, goed aangekomen :) |
|
|
| FenixStyle |
T-shirt is hier ook veilig en wel aangekomen, en het past perfect!!
Merci ;) |
|
|
| Devilex |
Mijne is ook aangekomen, precies ander model dan op de foto.
Voor de rest alles in orde. |
|
|
| Tomorrow Traxx |
Toegekomen en past als gegoten :)
Merci daarvoor! |
|
|
|
|