|
Beta t-shirts - Ze zijn er! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Antony |
| past perfect! bedankt voor de snelle verzending. :) |
|
|
| Shadowkid |
| Toegekomen en past perfect. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| toegekomen, maar wel te klein :( |
|
|
| Bl@ckOut |
| Hier is't ook aangekomen, maar het past maar net. Ik hoop dat 't ni te veel krimpt in de was :p |
|
|
| diddi |
aangekomen en zit als gegoten!
Nog nen dikke merci Benny! :o ;) |
|
|
| FredJen |
| ok,heb in verkeerde thread geantwoord:rolleyes:. heb dus t-shirt twee dagen terug ontvangen en past alsof hij op maat gemaakt is. mercikes benny. ge hebt da wree goe gedaan |
|
|
| Bjorn Vidaz |
past perfect!
inderdaad mooi dat denim-kleur, ben content dat ik dat genomen heb
bedankt! |
|
|
| De Geert |
thuis toegekomen van kot en direct gepast...
zit als gegoten! :D
bedankt voor al het werk |
|
|
| 1Million$shot |
seg maar em ...
trance is onze god enzo ...
wij dragen allemaal dezelde shirtjes ...
zijn wij nu geen sekte ?? :D :D :D :D |
|
|
| RadiantB |
| quote: | Originally posted by 1Million$shot
seg maar em ...
trance is onze god enzo ...
wij dragen allemaal dezelde shirtjes ...
zijn wij nu geen sekte ?? :D :D :D :D |
Zoekt maar een ander holleke om te boren ze maat. :nervous: |
|
|
| Tom Fische |
| hèhè :p wanneer is de volgende lichting T-shirts? en waar kan'k hier wat meer info daarrond vinden? greetz! |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Tom Fische
hèhè :p wanneer is de volgende lichting T-shirts? en waar kan'k hier wat meer info daarrond vinden? greetz! |
De volgende lichting start als er genoeg geïnteresseerden (min. 20) zijn, waarschijnlijk ergens tussen maart en september van volgend jaar. |
|
|
|
|