return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 
Beta t-shirts - Ze zijn er!
View this Thread in Original format
CygnusX
Ik heb net de tshirts afgehaald bij de winkel en ze zien er goed uit :) Ze zijn allemaal gelukt, behalve het topje van Lady_Lizzy, dat was te klein om iets op gedrukt te krijgen.



Ik ga ze zo snel mogelijk opsturen, waarschijnlijk maandag of dinsdag.
BZRK
Weet ge soms nog welk type en kleur die blauwe linksonder is? Ziet er mij ne sjieke uit en zou ik zelf misschien de volgende keer bestellen :D
RadiantB
driewerf hoera !

Die in het midden vanonder is mine ! :D
FredNova
die flashy kleurkes zijn wel neig :toocool:
CygnusX
quote:
Originally posted by BZRK
Weet ge soms nog welk type en kleur die blauwe linksonder is? Ziet er mij ne sjieke uit en zou ik zelf misschien de volgende keer bestellen :D


Dat is een B&C Unisex 190 Denim Blue. Bjorn Vidaz is de gelukkige ;)
Shadowkid
quote:
Originally posted by BZRK
Weet ge soms nog welk type en kleur die blauwe linksonder is? Ziet er mij ne sjieke uit en zou ik zelf misschien de volgende keer bestellen :D


Die kleurencombinatie ziet er idd wel chic uit.
Zehra
ziet er allemaal goed uit :)
Real
Die gele en die blauwe zijn nice. :)
CygnusX
quote:
Originally posted by Real
Die gele en die blauwe zijn nice. :)


Die gele is 'gold'. Echt 'yellow' is veel feller en waarschijnlijk moeilijk te lezen. Moest iemand het volgende keer willen bestellen ;)
Tomorrow Traxx
Looks nice :), was al bang da ze nie voor de BeTA-party klaar zouden geraken.

Eagle`
Dieen donker blauwe (rechts van bove dus) komt wel nice uti qua kleur tbh
Transfusion
Ziet er allemaal nice uit, strak werk!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement