return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
ILTA pres. Dj Phynn @ "SO", Tel Aviv, Israel 9.11.06
View this Thread in Original format
uzi

אילטה מגישה לכם התגשמות של חלום! רצינו שם מחו"ל והלכנו על זה!
החלטנו להרים פה ערב של טראנס איכותי!
די.ג'יי.פ'ין מהולנד, נציג הלייבל של טיאסטו שמיקסס את
IN TRANCE WE TRUST
האחרון, מגיע לישראל.
זה קורה ב 9 בנובמבר 2006 במועדון "סו", רחוב הרכבת 72 תל אביב.
על הבמה יופיעו:
GLENN HOLMES- אילן, ראש הפורום טראנס אדיקט הישראלי מחמם אותכם כמו שצריך!
DJ PHYNN - מרומם אותכם עם מבחר של טראנס מרגש ואיכותי!
אריק רוזנמן - טראנס מלודי ואפיק, זה השם האמצעי שלו.
BLACK DRAGON - אלי, מייסד אילטה על הבמה עם מבחר של טראנס\קלאב\טק עד הסוף!
לגילאים 18 ומעלה - חברי הפורום הצעירים יותר נא להרשם מראש.
מחירים:
כניסה 100 שח; נרשמים 80 שח; מכירה מוקדמת 70 שח
פרטים בטלפון: 0544692610 אלי
ILTA Present: PHYNN @ SO 09.11 WEBSITE
WWW.ILTA-AGENCY.COM
WWW.PHYNN.COM
************ עכשיו יש לכם לאן לצאת! **************
m0sh
100 שקל?!
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by m0sh
100 שקל?!

big names for big money..
m0sh
ממש לא מצדיק 100 שקל בכניסה
Shahar
בהתחשב בזה שכניסה למסיבה עם ארמין\טייסטו עולה 120

פיין באמת לא מצדיק 100 שקל
Black Dragon
תרשמו וזה 80 שקל.
80 שקל זה סביר
מכירה מוקדמת זה עוד 70.

רוב הקהל אמור להיות דרך מכירה מוקדמת ורשימות.
בהתחשב לזה שאין לנו קהל כמו לנקסט של ים אנשים שזה בעצם מאפשר הוזלה של מחירים..אז כן זה צריך להיות יקר.

ותזכרו שאף אחד לא מכריח אתכם לבוא, וואלה היוזמה הזו היא בשבילכם ואם לא מתאים לכם אז חבל
סך הכל רוצים שאנשים פה יהנו.

אני אישית אשמח לראות הרבה אנשים פה במיוחד את אלה שאומרים שהם יבואו למסיבות האלה אם זה יהיה בגילאים המתאים ולא סתם מתבאסים שלא נכנסים למסיבות של נקסט ואחרים.
uzi
תקראו עד הסוף:
כניסה 100 שח; נרשמים 80 שח; מכירה מוקדמת 70 שח
DJMIKE
אין מאושר ממני שדבר כזה יוצא לפועל :D

לקראת המסיבה תפרסמו הנחיות איך מגיעים מאחת תחנות הרכבת

אנשים 70-80 שקל זה ממש ממש ממש לא הרבה אל תתחיל להתבכיין עכשיו, להביא אומן מחו"ל זה המון כסף וצריך לכסות עלויות (לא מדבר בכלל על להרוויח). פין זה אחד שעובד הרבה מאוד ולא סתם די ג'יי חתונות כמו כל אלה שמנגנים כל שבוע אצלינו. תצביעו ברגליים ותבואו!

כל הכבוד שאזרתם אוצץ להרים כזה דבר, אני אנסה להביא כמה שיותר אנשים

:crazy:
arik
בלי קשר לזה שאני מתקלט הייתי משלם גם יותר ממאה למסיבה טובה פעם ב
וזה רק 70 למי שנרשם מוקדם


חוץ מזה סחטיין על היוזמה המבורכת כל מי שהרים את המסיבה
Glenn-Holmes
אנשים כמו שאמרו מעלי
מכירה מוקדמת עולה 70 שקל
אל תתייחסו למחיר המלא מה אכפת לכם מה המחיר המלא שיהיה אפילו 8000 שקל
אתם יודעים שמתחילת שבוע הבא במשך שבוע וחצי אתם יכולים לקנות כרטיס ב-70 שקל

מה די גיי מחול שמנגן תמוזיקה שאתם אוהבים והוא שם מוכר לא שווה 70 שקל?
אם זה ככה אז בואו נסגור את הבאסטה...אני מזכיר לכם שרובכם כאן הייתם משלמים 50-60 שקל על מסיבות מסחרה...יש לכם הזדמנות לא רק להיות במסיבה מצוינת עם די גיי מחול אלא גם לדבר איתו קצת לפני הסט.

70 שקל!! אתם קולטים?

שלמתם על די גיי גסי די גיי פלינר ודי גיי קובי שם טוב 50 -60 שקל
מה לא תוסיפו עוד 10 שקל עלובים כדי לראות את פין שאפילו טיאסטו אמר עליו שהוא רואה אותו כיורש שלו?!

princess cc
יפה!!! הצלחתם להרשים אותי;)
כל הכבוד !! סחתיין על היוזמה...

אני לא אהיה שם כי בכל זאת 18+ זה קצת יותר מידי בשבילי... גם לי יש גבולות לפעמים :D

בכל אופן תעשו חיים ואגב 80 ש"ח זה באמת לא הרבה
היום כניסה לסתם מסיבה עולה מינימום 50, אז עוד 30 ש"ח
ואתם מקבלים דיג'יי מחו"ל ואת כל הקבוצה שלנו: אילן, אלי, אריק
בהחלט שווה את הכסף ואפילו הרבה יותר מזה:)
mitre
פיייייייייי
אחלה חימום לפני ארמין אחרי הפסקה ארוכה בלי שום דבר ראוי בארץ.
אני מקווה שיהיה גם פרסום ראוי.
בכל מקרה אני שם ועוד לפחות 3 חברים שלי.

תודה ל-ilta!

דרך אגב מתי פי'נ יעלה לסט וכמה זמן הוא יתקלט?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement