|
כושר גופני/באדי בילדינג וכל הקשור בנושא
|
View this Thread in Original format
| mitre |
אני מייצג את האוכלוסיה של חיילים עדיין ואני מעדיף לשלם 70 שקל על משהו איכותי שאני אוהב, מאשר 40-60 על איזה מוזיקה מעפנה, DJ מעפן, וצפצופים באוזניים יום למחרת.
הלוואי שיהיו דברים כאלה פעם בחודש, בינתיים זה בקושי פעם ב-3 חודשים, אין לי בעיה לוותר על כמה דברים בשביל להגיע לאירועים כאלה.
| quote: | Originally posted by Shahar
בקשר לכושר - 20 דקות לא נותנות לך כלום
העבודה על הגוף מתחילה בדיוק אחרי 20 דקות של דופק גבוהה
ובשבוע לא תוכל לשפר את הכושר אבל יפה על המוטיבציה
תמשיך עם זה רק תנסה להגדיל תמרחק שאתה רץ ושיהיה יותר מ 20 דקות
(אם באמת עשית את כל זה)
אולי בסוף תלך על כיוון של פיתוח גוף :D |
| quote: | Originally posted by DJMIKE
עוד שבוע בדיוק המסיבה!!!! עשיתי היום ריצה של 20 דקות לשיפור הכושר, כל השבוע הקרוב אני עושה סטים של כפיפות בטן ושכיבות שמיכה כי הולכות להיות שם חפירו מטורפות %#^#$%@#$%#%!@#%!@#% :crazy: |
אך, אך, אופטופ כבד יהיה פה בנושא הזה... גוף מתחיל להשתמש במאגרי שומן רק אחרי שהוא מבין שלא יהיה לו מספיק סוכרים בשביל לבצע את הפעילות הפיזית וזה קורה בערך אחרי 30-35 דקות של פעילות דווקא בדופק נמוך (הרבה מתחת לסף אנארובי שזה הגבול בו הגוף עדיין מצליח להוציא חומצות חלב המופשרות בשרירים, מעל הסף הזה אתה מתחיל להתעייף מהר מאוד), כלומר ריצה קלה.
אם כבר אז עדיף לך לעשות תרגילי כוח ואז ריצה, זה יאריך את זמן האימון הכולל ויגרום לגוף לשרוף שומנים, אם זאת המטרה.
אם אין את הבעיה של אחוזי שומן, או שהמטרה היא גם לשפר את הכושר אז צריך לעשות ריצה בדופק של קצת מתחת לסף אנארובי (הכי טוב אינטרוולים - סטים של ריצה ואז מנוחה) בשביל בעצם להעלות אותו.
אבל למי כבר יש שעון דופק, יודע את סף אנארובי שלו, דופק מקסימלי ותוכנית אימונים... פשוט תמצאו את הקצב שתוכלו לעשות בו ריצה של חצי שעה - 40 דקות ולא להרגיש מתים אחריה, תעשו תרגילים לפני הריצה, תאכלו ארוחה עם הרבה חלבונים עד שעה אחרי סוף הפעילות, תשנו טוב ואתם בריאים...
וואוו אפשר להמשיך ככה עוד ועוד :).
נסחפתי קצת, מצטער :) בהצלחה עם הכושר! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by mitre
אך, אך, אופטופ כבד יהיה פה בנושא הזה... גוף מתחיל להשתמש במאגרי שומן רק אחרי שהוא מבין שלא יהיה לו מספיק סוכרים בשביל לבצע את הפעילות הפיזית וזה קורה בערך אחרי 30-35 דקות של פעילות דווקא בדופק נמוך (הרבה מתחת לסף אנארובי שזה הגבול בו הגוף עדיין מצליח להוציא חומצות חלב המופשרות בשרירים, מעל הסף הזה אתה מתחיל להתעייף מהר מאוד), כלומר ריצה קלה.
אם כבר אז עדיף לך לעשות תרגילי כוח ואז ריצה, זה יאריך את זמן האימון הכולל ויגרום לגוף לשרוף שומנים, אם זאת המטרה.
אם אין את הבעיה של אחוזי שומן, או שהמטרה היא גם לשפר את הכושר אז צריך לעשות ריצה בדופק של קצת מתחת לסף אנארובי (הכי טוב אינטרוולים - סטים של ריצה ואז מנוחה) בשביל בעצם להעלות אותו.
אבל למי כבר יש שעון דופק, יודע את סף אנארובי שלו, דופק מקסימלי ותוכנית אימונים... פשוט תמצאו את הקצב שתוכלו לעשות בו ריצה של חצי שעה - 40 דקות ולא להרגיש מתים אחריה, תעשו תרגילים לפני הריצה, תאכלו ארוחה עם הרבה חלבונים עד שעה אחרי סוף הפעילות, תשנו טוב ואתם בריאים...
וואוו אפשר להמשיך ככה עוד ועוד :).
נסחפתי קצת, מצטער :) בהצלחה עם הכושר! |
אם הוא יעשה אימון כח ואז אירובי הוא יוריד מהמסה של עצמו
אני לא בעד זה
בקשר לחיטוב\שיפור סיבולת לב ריאה - אני עדיין חושב מה שאמרתי
לא יודע למה אמרת לו ריצה קלה
אני בעד דופק גבוה |
|
|
| mitre |
| quote: | Originally posted by Shahar
אם הוא יעשה אימון כח ואז אירובי הוא יוריד מהמסה של עצמו
אני לא בעד זה
בקשר לחיטוב\שיפור סיבולת לב ריאה - אני עדיין חושב מה שאמרתי
לא יודע למה אמרת לו ריצה קלה
אני בעד דופק גבוה |
כמו שהסברתי כבר דופק גבוה ממש לא מומלץ, זה משהו כמו אונס עצמי מבחינת פעילות פיזית. עם פיקים של דופק גבוה עובדים על כוח מתפרץ, כלומר הגדלת מאסה.
בקשר לכוח ואז אירובי - אולי זה יזיק לבודיבילדר שהוא ע מאסה, אבל למישהו שלא מתאמן או מתאמן בצורה לא סדירה ואחרי האימון יוכל איזה מנה בשרית זה רק ישפר - מכל הבחינות |
|
|
| DJMIKE |
אני מקווה שיהיה פה סינון של כל ההודעות הלא קשורות...
תודה על העצות,אבל אני רץ 3 פעמים בשבוע 8 ק"מ ככה שאני בכושר לא רע :) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by mitre
כמו שהסברתי כבר דופק גבוה ממש לא מומלץ, זה משהו כמו אונס עצמי מבחינת פעילות פיזית. עם פיקים של דופק גבוה עובדים על כוח מתפרץ, כלומר הגדלת מאסה.
בקשר לכוח ואז אירובי - אולי זה יזיק לבודיבילדר שהוא ע מאסה, אבל למישהו שלא מתאמן או מתאמן בצורה לא סדירה ואחרי האימון יוכל איזה מנה בשרית זה רק ישפר - מכל הבחינות |
אני לא מסכים איתך
הרי באירובי אתה עובד על דופק גבוה
בספינינג לדוגמא אחרי ספרינט אפשר רק לעלות את העומס...ומה שיוצא שאתה לא נותן לגוף לנוח ומנצל עוד ועוד את מה שנשאר
ואני רואה את זה כעבודה על סיבולת
בקשר למה שאמרת - מי שלא מתאמן בצורה סדירה..אנלא מחשיב אותו כמתאמן
כי לדעתי אם כבר מתאמנים אז להשקיע
ואנלא חושב שכדאי למחוק את הפוסטים שמדברים על הכושר
יש אנשים שזה יכול לעניין אותם |
|
|
| Glenn-Holmes |
| טוב אנשים אין לי בעיה עם הנושא הזה....אתם מוזמנים להמשיך את הדיון כאן כאוות נפשכם :) |
|
|
| Shahar |
שכל אחד יספר על הצורה שהוא מתאמן \ מה הוא לוקח
MITRE אתה מתאמן ?
אני בכל מקרה 6 אימוני כח בשבוע, 5 אירובי - ספינינג וקיקבוקס
אבקות:
חלבון של צ'מפיון
וקריאטין של צ'מפיון
מדריך אישי - אבי פלדמן מר ישראל 2006 |
|
|
| omergunr |
הולך לגן אתגרי 5-3 פעמים בשבוע.. בשביל פלג גוף עליון
:D
ורץ בכדרוגל :D
זהו אני עצלן לאללה
=O |
|
|
| MASTERsplinter |
אני משתדל לשתות 3-4 ליטר גולדסטאר במהלך השבוע
ו3-4 ליטר גולדסטאר בשישבת
אני מגוון בוויסקי של גלנפידיך (אומנם לא צ'מפיון אבל בכלל לא רע)
משתדל לשמור על דופק נמוך ככל הניתן
ולאחר אימון כוח לסת בסגנון אנטריקוט
עושה אימון מאמץ מיוחד בחדר הקטן והחשוב.
מידי פעם רביצות למרחקים ארוכים..
עובד נפלא. |
|
|
| KrazyDJs |
משתדל להתאמן 3 פעמים בשבוע
עיצוב הגוף בעיקר, וחיזוק השרירים
לא לוקח אבקות
בינתיים תוכנית A\B
קשה להשקיע בגלל המרחק של החד"כ מהבית והנסיעות הארוכות, אבל משתדל
עושה קצת אירובי (10 דקות אופניים לפני אימון לחימום ו20 דקות הליכה מהירה בסוף אימון), אבל מחפף קצת בזמן האחרון... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
משתדל להתאמן 3 פעמים בשבוע
עיצוב הגוף בעיקר, וחיזוק השרירים
לא לוקח אבקות
בינתיים תוכנית A\B
קשה להשקיע בגלל המרחק של החד"כ מהבית והנסיעות הארוכות, אבל משתדל
עושה קצת אירובי (10 דקות אופניים לפני אימון לחימום ו20 דקות הליכה מהירה בסוף אימון), אבל מחפף קצת בזמן האחרון... |
קודם כל אם אתה לא מתמיד אין שום טעם בזה
כן חדר כושר רחוק מהבית זה בעיה..
אירובי 10-20 דקות זה לא מספיק בשביל להוריד אחוז שומן
השאלה כמה אחוז שומן יש לך, איזה מסה יש לך ומ ההמטרה שלך
אין פה מישו שממש מתאמן בצורה רצינית? |
|
|
| mitre |
אני סיפור עצוב :(
הייתי שנתיים וחצי באתלטיקה קלה ריצות בינוניות: 800-1500 מטר במקצוע אבל הייתי רץ מ-100 מטר ועד 10 ק"מ. הייתי בקבוצה, התחרתי, בשיא היה כ-8 אימונים בשבוע + 3-4 אימוני כוח. בצבא לא הסתדר כ"כ להמשיך עם זה וכנראה בגלל חוסר שעות שינה התחילו פציעות עומס (שברי מאמץ) ועזבתי בגלל זה. ניסיתי לחזור אבל גם הפציעות חזרו... ואז הייתי שנה על אופני כביש גם בקבוצה - 6 אימונים בשבוע + 3 כוח, התכוננתי לתחרויות. אבל בגלל אופי אימונים - אימוני בוקר כל יום (הייתי קם בשבתות ובימי שישי ב-4-5 בבוקר!!!) - הייתי צריך להחליט על מה אני מוותר על חיי חברה וחיים אישיים או על אימונים. הוסיפו לזה גם הוצאות כספיות כבדות.
כרגע אני עושה 3 אימוני כוח בשבוע ורץ מדי פעם (מדרסי גבס שעשו לי בצבא גורמים לי לכאבים אז בינתיים שאני מחכה שיסיים לעשות מדרסים באיזה מקום שהמליצו לי עליו אני רץ פעם בשבוע בערך...)
דבר יחיד שלקחתי מאבקות זה אבקה להכנה משקה איזוטוני.
מולטיויטמין, ברזל, מגנזיום לא נחשב :)
בקשר לאחוזי שומן, פעם הייתי 6.5% עם משקל של 67 ק"ג. עכשיו אני מניח יש לי 8-9% עם משקל 70...
אבל זה מאוד אישי, יש אנשים שאוכלים המון ורזים כמו מקל, ויש שכל דבר שהם מכניסים לפה נהפך לשומן. הדברים הכי משפיעים על אחוזי שומן זה דיאטה (מה אוכלים, מתי אוכלים, כמה אוכלים, האם אוכלים באותן שעות) ופעילות גופנית. |
|
|
|
|