|
לכל אלה שטענו שאני תקליטן בכאילו.....
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
אני יודע שהיו כמה שאמרו שאני סתם מקשקש
קיצר, 2 דברים אליכם:
1. לכו חפשו מי יזיין אותכם.
2. הנה ההוכחה שאתם בעננים:
יאללה
זהו? נגמר הסיפור הזה של התקליטן בכאילו?
כי אם לא אז פשוט תגידו לי ואני ייתן לאחד אחד מכות :) |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אני יודע שהיו כמה שאמרו שאני סתם מקשקש
קיצר, 2 דברים אליכם:
1. לכו חפשו מי יזיין אותכם.
2. הנה ההוכחה שאתם בעננים:
יאללה
זהו? נגמר הסיפור הזה של התקליטן בכאילו?
כי אם לא אז פשוט תגידו לי ואני ייתן לאחד אחד מכות :) |
חחחחחחחחח
אח שלי
מיזה שני הבריונים האלו מאחוריך בתמונה הראשונה
? |
|
|
| Gil Shwarts |
התמונה צולמה בחוף נירוונה לפני חודש בערך
שלושת האנשים ששם הם האבטחה הצמודה שלי
הם שומרים שאנשים לא יבואו לזיין לי ת'מוח... |
|
|
| eXeTik |
חחחחחחחחחח!
התמונה הראשונה נראית כאילו זה מסיבת גאנגבנג של כושים, אתה כזה עם בגיז והכושים עומדים מאחורה... קרעת אותי!
ויובל בחיית חאלאס עם ה
quote
כל פוסט שלך אני צריך לעשות וואחאד
scrolling :rolleyes: |
|
|
| Gil Shwarts |
נראיתי הכי נורמלי שם באמא שלי
כל האחרים היו עם פיאות ובלאגנים :) |
|
|
| eXeTik |
חחחחחחחחחח
מה זה המיסבות האלה :p |
|
|
| Gil Shwarts |
אלה ה-מסיבות אחי מה קרה לך
הקלאברים הכי טובים נמצאים במסיבות האלה |
|
|
| arik |
חחחח
בבית ספר שלי אין כל כך הרבה מאבטחים
העיקר שהמסיבה היתה פצצה כמו שאתה אומר |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אלה ה-מסיבות אחי מה קרה לך
הקלאברים הכי טובים נמצאים במסיבות האלה |
עם "פיאות ובלאגאנים"? :P |
|
|
| DjChook |
שיואו איזה כוסון
אני אף פעם לא פיקפקתי אחי |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
יאללה
זהו? נגמר הסיפור הזה של התקליטן בכאילו?
כי אם לא אז פשוט תגידו לי ואני ייתן לאחד אחד מכות :) |
יאללה זה בטח לא אתה..... :stongue: :stongue: :stongue:
סתם אחי למה חשבת שמפקפקים בך???
למה שלא נאמין...... |
|
|
| Gil Shwarts |
היה לי מישהו ברשימה שנמצא כאן בשם די ג'יי פוקוס או משהו כזה
קיצר הוא פיקפק, וגם אודי Vman
ואגב המסיבה שהוא אמר שהוא מארגן........ לא היה שם אף אחד חחחחחחחחחחחח |
|
|
|
|