|
Voetbal: Wie word er kampioen van de KPN Eredivisie?
|
View this Thread in Original format
| Blik |
Een vraag die veel mensen bezighoud op dit moment, wie gaat er kampioen worden, er zijn nog 4 echte kanshebbers, Ajax, Feyenoord, PSV en Heerenveen
ik kies voor Ajax, een fan moet zijn clubbie steunen door dik en dun, en ze staan natuurlijk bovenaan :) |
|
|
| tango |

natuurlijk.......
grtz,
TNG |
|
|
| Flippe |
tuurlijk PSV
lijkt me duidelijk toch :):sadgreen: |
|
|
| DJ_Siesta |
geen twijfel mogelijk
SC HEERENVEEEN
WOEI |
|
|
| -=WVG=- |
Feyenoord...
denk ik |
|
|
| !_PeTrUs_! |

Deze jongens gaan het dit jaar redden. De rest staat op een te grote afstand. |
|
|
| basvh |
| A J A X en de rest die doet ons niks |
|
|
| TranceFool |
Ik steun Ajax :)
Poll is een beetje vertekend beeld omdat 80% hier geloof ik Ajacied is :D |
|
|
| Yarnie |
| AJAKS natuurlijk :D |
|
|
| New Wave |
Lijkt me logisch....
AJAX proudest! |
|
|
| moogwai |
| Zondagavond stem ik pas :D |
|
|
|
|