return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
SweTA mixfestival winter 2006 (pg. 10)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Kvicket som skriver:

Inte överdriven aktivitet, någon som lyssnar från TA eller?
[SWE]Helios
Jag lyssnar!

:nervous:

Trance nu, gött =)
Cham
lyssnar, när missade jag fisken live sist kt ;)
[SWE]Helios
ZOMG me likes!! :eyes:

Rippin' Base :eyespop:


EDIT:

Jesselyn - Contact nu! Sjukt bra =)
SteveTranz4ever
Just nu lirar stefan samt åke ceder b2b
[SWE]Helios
Vad har vi hört nu, Abel Ramos - Te Quiero Puta och Roy Gates - Midnight Sun (Divini & Warning remix) =)
SteveTranz4ever
sista låten + bonustrack :D

/fisken
[SWE]Helios
Mkt underhållande mixar! Tackar så mkt! =) *applåd*
jofawe
blev det något inspelat? :)
Jag hann lyssna 10 minuter innan en brudjävel bytte till rihanna - sos .. bLÄ!
anuga
Hann typ lyssna på "the setup", sen var jag tvungen att åka.

Sen fick man höra hur det hade gått på GK, så var jag nära att ta fram snaran och hänga mig på plats...

Skulle åkte alá Stockholm ändå igår... :(

jofawe
Nu har jag bestämt mig.. de blir INGEN house för mig denna gång ;)


När kör vi?! ;)
anuga
quote:
Originally posted by jofawe
Nu har jag bestämt mig.. de blir INGEN house för mig denna gång ;)


När kör vi?! ;)

Ska köra vocal trance endast ;) väntar bara på några exclusives ska komma ;)

[Edit] fick bit i det sura äpplet direkt, hittade lite annat jag vill spela med :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
Privacy Statement