|
SweTA mixfestival winter 2006 (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Kvicket som skriver:
Inte överdriven aktivitet, någon som lyssnar från TA eller? |
|
|
| [SWE]Helios |
Jag lyssnar!
:nervous:
Trance nu, gött =) |
|
|
| Cham |
| lyssnar, när missade jag fisken live sist kt ;) |
|
|
| [SWE]Helios |
ZOMG me likes!! :eyes:
Rippin' Base :eyespop:
EDIT:
Jesselyn - Contact nu! Sjukt bra =) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Just nu lirar stefan samt åke ceder b2b |
|
|
| [SWE]Helios |
| Vad har vi hört nu, Abel Ramos - Te Quiero Puta och Roy Gates - Midnight Sun (Divini & Warning remix) =) |
|
|
| SteveTranz4ever |
sista låten + bonustrack :D
/fisken |
|
|
| [SWE]Helios |
| Mkt underhållande mixar! Tackar så mkt! =) *applåd* |
|
|
| jofawe |
blev det något inspelat? :)
Jag hann lyssna 10 minuter innan en brudjävel bytte till rihanna - sos .. bLÄ! |
|
|
| anuga |
Hann typ lyssna på "the setup", sen var jag tvungen att åka.
Sen fick man höra hur det hade gått på GK, så var jag nära att ta fram snaran och hänga mig på plats...
Skulle åkte alá Stockholm ändå igår... :( |
|
|
| jofawe |
Nu har jag bestämt mig.. de blir INGEN house för mig denna gång ;)
När kör vi?! ;) |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by jofawe
Nu har jag bestämt mig.. de blir INGEN house för mig denna gång ;)
När kör vi?! ;) |
Ska köra vocal trance endast ;) väntar bara på några exclusives ska komma ;)
[Edit] fick bit i det sura äpplet direkt, hittade lite annat jag vill spela med :) |
|
|
|
|