return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 
SweTA mixfestival winter 2006 (pg. 3)
View this Thread in Original format
Christian Ö.
quote:
Originally posted by jofawe
Det brukar ju bli jag, steve och gate42 som får ta tag i det :P

Do it!:D
jofawe
quote:
Originally posted by Christian Ö.
Do it!:D
vi måste bara bestämma före eller efter jul....
hustler
Inte för att jag ska vara med men mellandagaran lämpar sig väl rätt bra för ett event av den magnituden som SWETA Mix Festival?
jofawe
quote:
Originally posted by hustler
Inte för att jag ska vara med men mellandagaran lämpar sig väl rätt bra för ett event av den magnituden som SWETA Mix Festival?
men samtidigt så är ju många hemma hos föräldrarna då
mr_fisken
quote:
Originally posted by jofawe
men samtidigt så är ju många hemma hos föräldrarna då


Vilka datum har det varit tidigare år? har det fungerat bra? isf kör samma :D
Braxen
Första veckan i januari då ? .. fortfarande lite bakis & proppmätt efter all julmat ? :) .. typ måndag den 2a till torsdag den 5e ?
Christian Ö.
quote:
Originally posted by Braxen
Första veckan i januari då ? .. fortfarande lite bakis & proppmätt efter all julmat ? :) .. typ måndag den 2a till torsdag den 5e ?

Låter som en perfekt kickoff på det nya året! Jag åker iväg den 5e så för mig skulle det passa perfekt mellan 2-5e januari:)

btw, vem styr jinglar?
Braxen
quote:
Originally posted by Christian Ö.
Låter som en perfekt kickoff på det nya året! Jag åker iväg den 5e så för mig skulle det passa perfekt mellan 2-5e januari:)

btw, vem styr jinglar?


Jag åker bort den 9e :P .. jag kan höra me Claes om han kan fixa till nått i jingelväg..
Christian Ö.
quote:
Originally posted by Braxen
jag kan höra me Claes om han kan fixa till nått i jingelväg..

Groovy:toocool:
jofawe
ja, jinglar vore nice om någon ordentlig kunde ta tag i ;)

Men.. vafan.. första veckan i januari är klockers!
Då går det ha sista veckan i december som sluttid för inlämningen, right?
Då blir det lagom aktuella set hehe.

Jeremy H
Under jul/nyår kan verkligen inte jag iaf. Är inte fler bortresta osv då? Men tycker merparten om den tiden så får det väl bli så :)
SteveTranz4ever
Jag kan inte vecka 1... för mycket på jobbet samt årets stora firma-kick-off på fredagen...
Ta lite längre in på året... vecka 3 eller 4...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement