|
SweTA mixfestival winter 2006 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
| steve jag är lätt på live igen, var skoj som fan sist :D |
|
|
| Christian Ö. |
| Låter kul, jag deltar gärna ännu en gång:) |
|
|
| Crillz0r |
| nice, om ni har live spelning i nån lokal så hänger jag gärna med o hoppar lite för er :) |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | | [i][b]Obeservera nu hur fullständigt inaktiva (DJ-)medlemmar kommer att poppa upp som shrooms en regning dag pga mixfestivalen. :D |
man behöver ju inte vara en psykiatriker för att se in i en DJs hjärna... klart alla vill ha sin chans att visa upp sig... men i slutändan gäller samma sak som ute på klubbarna: är du önskad får du spela, annars kan du gå och gömma dig :p
Jag har inte postat mkt på senaste tiden så jag avstår, men ös på grabbar!! och räkna med mig på lyssnar listan ;) speciallt när Christian Ö hamnar i rampljuset :crazy: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
man behöver ju inte vara en psykiatriker för att se in i en DJs hjärna... klart alla vill ha sin chans att visa upp sig... men i slutändan gäller samma sak som ute på klubbarna: är du önskad får du spela, annars kan du gå och gömma dig :p
Jag har inte postat mkt på senaste tiden så jag avstår, men ös på grabbar!! och räkna med mig på lyssnar listan ;) speciallt när Christian Ö hamnar i rampljuset :crazy: |
Men Peter we like you så du får göra precis som du vill =) Du är ju en äkta TA! |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Men Peter we like you så du får göra precis som du vill =) Du är ju en äkta TA! |
+1, Det är klart att Peter ska få bidra med en mix om han vill (och har tid:crazy: ):D |
|
|
| CJ InterCity |
får man spela Schranz då? :cool:
skämt åsido... tar jag en titt i skivlådan finns där massor med godingar som längtar efter uppmärksamhet... lägger väl upp en mix då :D skönt att inte vara helt bortglömd ;)
Stiiv du har PM :) |
|
|
| DJ Elf |
| Jo jag är gärna på :D |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
De flesta bor i hufvudstaden...
Obeservera nu hur fullständigt inaktiva (DJ-)medlemmar kommer att poppa upp som shrooms en regning dag pga mixfestivalen. :D |
:D |
|
|
| Christian Ö. |
| Vem ska agera diktator? ett datum behöver fastläggas asap så att det inte drar ut på tiden allt för mycket som det brukar göra:p |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by Christian Ö.
Vem ska agera diktator? ett datum behöver fastläggas asap så att det inte drar ut på tiden allt för mycket som det brukar göra:p |
Good call, alltid skönt å veta.. |
|
|
| jofawe |
| Det brukar ju bli jag, steve och gate42 som får ta tag i det :P |
|
|
|
|