return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
SweTA mixfestival winter 2006 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Vizay
steve jag är lätt på live igen, var skoj som fan sist :D
Christian Ö.
Låter kul, jag deltar gärna ännu en gång:)
Crillz0r
nice, om ni har live spelning i nån lokal så hänger jag gärna med o hoppar lite för er :)
CJ InterCity
quote:
[i][b]Obeservera nu hur fullständigt inaktiva (DJ-)medlemmar kommer att poppa upp som shrooms en regning dag pga mixfestivalen. :D

man behöver ju inte vara en psykiatriker för att se in i en DJs hjärna... klart alla vill ha sin chans att visa upp sig... men i slutändan gäller samma sak som ute på klubbarna: är du önskad får du spela, annars kan du gå och gömma dig :p

Jag har inte postat mkt på senaste tiden så jag avstår, men ös på grabbar!! och räkna med mig på lyssnar listan ;) speciallt när Christian Ö hamnar i rampljuset :crazy:
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by CJ InterCity
man behöver ju inte vara en psykiatriker för att se in i en DJs hjärna... klart alla vill ha sin chans att visa upp sig... men i slutändan gäller samma sak som ute på klubbarna: är du önskad får du spela, annars kan du gå och gömma dig :p

Jag har inte postat mkt på senaste tiden så jag avstår, men ös på grabbar!! och räkna med mig på lyssnar listan ;) speciallt när Christian Ö hamnar i rampljuset :crazy:

Men Peter we like you så du får göra precis som du vill =) Du är ju en äkta TA!
Christian Ö.
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Men Peter we like you så du får göra precis som du vill =) Du är ju en äkta TA!

+1, Det är klart att Peter ska få bidra med en mix om han vill (och har tid:crazy: ):D
CJ InterCity
får man spela Schranz då? :cool:

skämt åsido... tar jag en titt i skivlådan finns där massor med godingar som längtar efter uppmärksamhet... lägger väl upp en mix då :D skönt att inte vara helt bortglömd ;)

Stiiv du har PM :)
DJ Elf
Jo jag är gärna på :D
mr_fisken
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
De flesta bor i hufvudstaden...

Obeservera nu hur fullständigt inaktiva (DJ-)medlemmar kommer att poppa upp som shrooms en regning dag pga mixfestivalen. :D


:D
Christian Ö.
Vem ska agera diktator? ett datum behöver fastläggas asap så att det inte drar ut på tiden allt för mycket som det brukar göra:p

Braxen
quote:
Originally posted by Christian Ö.
Vem ska agera diktator? ett datum behöver fastläggas asap så att det inte drar ut på tiden allt för mycket som det brukar göra:p


Good call, alltid skönt å veta..
jofawe
Det brukar ju bli jag, steve och gate42 som får ta tag i det :P
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement