|
SweTA mixfestival winter 2006 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Braxen |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ta lite längre in på året... vecka 3 eller 4... |
då kan ju inte jag buuhuu
:nervous:
..nämen ni som e ansvariga får bestämma en tid å köra på d, sen får d bli som d blir.. |
|
|
| jofawe |
Ja, ni bestämmer?
Fast .. vore det inte roligare å köra ett typ v.50 - 51? |
|
|
| Braxen |
| ^^Jag skulle inte ha nått emot d :) |
|
|
| anuga |
Bah! här tittar jag in för lite, är på, är nog i Stockholm ändå, så live it is!
Passar på, letar efter lägenhet i stockholm, ser ut som jag får flytta med jobbet :)
Nårra tips, ta det i Klotterplanket eller PM Please! |
|
|
| mr_fisken |
| självklart kan inte alla passaihop med alla datum så vi får väl först och främst anpassa oss till steve som hostar mixarna och där vi ev ska spela live. sen kan vi ju ha en poll med 2-3 aktuella datum typ v 50, v51 och nånting mer så får vi se vilka datum som är populärast.. va säger ni? |
|
|
| Akia |
| Kommer gärna och lyssnar om det går för sig, jag kan ju stå för snaxen... :tongue2 |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by Akia
Kommer gärna och lyssnar om det går för sig, jag kan ju stå för snaxen... :tongue2 |
jag vill ha sånna där chips med paprikasmak :stongue: fixar du det ;) |
|
|
| anuga |
Dags att börja med promotion?
http://mixfestival.tranceaddict.se/
Känner att Laszlo kan slänga ihop en schysst banner med ;)
Ska kolla med en tjej polare om hon kan göra lite jingle sexy voice ;)
Vad ska hon säga? Let me know :) |
|
|
| Vizay |
| påstår du anuga att min porriga whiskeyröst inte duger längre till jinglarna? :D |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by Vizay
påstår du anuga att min porriga whiskeyröst inte duger längre till jinglarna? :D |
ummm :nervous: |
|
|
|
|