|
Morele Winnaar Debat!
|
View this Thread in Original format
| LightForce |
In deze poll wil ik nu wel eens pijlen wie jullie goed vonden met hun standpunten. En ja hoe kan je dat beter testen dan met een Poll.
Als je stemt, zeg dan ook even wat je goed vond en wat je niet goed vond. En waarom juist die persoon! |
|
|
| DJ_Siesta |
| pim of clourse, tjek me mening in andere thread |
|
|
| magrec |
Ik vind ze allemaal niks
Rosenmöller: die kop alleen al
Ad melkert: Dat die man lijsttrekker is wat een droevig persoon
Dijkstal: vertelde niks interessants beetje mee lullen met de rest
Pim fortuyn: WAT DAN? tsja wel leuk hoor maar voor de rest echt niks
Balkenende: Christelijk en echt te conservatief
De graaf: Zei niet veel nieuwe dingen ook lekker mee lullen |
|
|
| Tha Force |
| Rosenmoller (zie andre topic voor duidelijkere uitleg), maakte een sterke indruk op mij |
|
|
| Little Theseus |
ik vind ze allemaal niks....
Als ik moest kiezen; Rosenmuller als persoon; hij heeft echt heel goede ideeen en een zeer goede uitstraling en manier van spreken, alleen jammer dat hij van groenlinks is :)
Als partij: CDA omdat die het minst slecht is, laat ik het zo omschrijven. |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
ik vind ze allemaal niks....
Als ik moest kiezen; Rosenmuller als persoon; hij heeft echt heel goede ideeen en een zeer goede uitstraling en manier van spreken, alleen jammer dat hij van groenlinks is :)
Als partij: CDA omdat die het minst slecht is, laat ik het zo omschrijven. |
LoL.. die gast van groenlinks.. das die standvastige.. remember bombardementen afghanistan?
Wij zijn er voor! (moest wel heel nederland was er voor)..
Nou ja misschien zijn we wel een klein beetje tegen
We zijn tegen
Ow nou ja preciezie bombardementen mag misschien wel.. maar we weten het nog niet zeker..
Goe bezig jonge.. (zoiets ging t ongeveer) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | | GroenLinks-voorman Rosenmöller verweet Fortuyn de inhoudelijke debatten uit de weg te gaan. "Als je aangevallen wordt op je zwakke punten, ga je er niet op in en ga je theater maken." Het leverde de GroenLinks-voorman een lang applaus op van de studenten. Fortuyn zweeg gekwetst, deed zijn microfoontje af en weigerde vervolgens de hand die Rosenmöller hem toestak. |
Zegt genoeg dacht ik... |
|
|
| Kamaya |
Morele winnaar?
Paul Rosenmoller.
Of ik op hem zou stemmen. Denk het niet. Maar ik vind dat ie Pim wel heeft overwonnen in het debat en dat ie met heel goede punten kwam.
De groeten |
|
|
| Henkie_henk |
Groenlinks: Maakt alleen maar propoganda idd (zoals fortuyn al zei) heel kort door de bocht zeggen dat je door fortuyn je huis kwijt raakt verzekering etc etc.. wat een kinderachtig gelul
melkert: ONderbreekt fortuyn in zn verdediging door als grap te maken dat pim zn oplossing voor de problemen in de zorg (gecreeerd door o.a. melkert) maar opgelost moet worden door de grenzen dicht te gooiien.. Dat is niet grappig.. dat is dom om te zeggen. Punt
Daarnaast vond ik het publiek wel erg links georienteerd.. oneerlijk verdeelt dus..
ik kijk lekker uit naar cda LN en lijst fortuyn
Winnaars van debat imho fortuyn en balkenende
wat ik nog even wil melden.. dat de heer fortuyn zijn vader enkele dagen voor dit debat is overleden.
Hij heeft zich dan toch kranig geweerd..
applausje waard |
|
|
| Remy D |
PIMMIE :D
Die Rosenmoller moet lekker zijn pik gaan wassen. Stumper vin ik dat. Beetje stoer doen omdat die zelf hoopte bereiken wat Pim nu doet. Iets van 2 maanden geleden nog voor Pim zijn populariteit was ie ook in een programma om een goed woordje te doen voor zijn lijst. Maar toen had ie geen ene moer in te brengen en de kijkers waren bijna allemaal ontevreden met zijn optreden en nu wel ff stoer doen. STUMPER. Beetje gebruik maken van andermans populariteit. |
|
|
| DJ_Siesta |
idd, paul is zoooon stakker, dat ios geen politiek way hij deed. zoo sneu, ze zouden hem moeten schorsen, terecht dat p[im z'n microfoon af deed, zo kun je geen politiek bedrijven
PIM GO, PIM |
|
|
| Ruben_Dubbink |
Paul Rosemoller vond ik de sterkste indruk maken,
hij was de enige die Pim Fortuin af en toe stil kreeg,
en vooral op het laatst deed kappen met met publieksgedeelte
van het debat.
Op zicht vond ik het jammer dat het debat zo chaotisch verliep,
je kon niet echt inhoudelijke argumenten horen.
GreetZ RubDub |
|
|
|
|