|
Bang! @ Pi 16.desember - Airbase [Armada, Intuition] 18 ID (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| KrissO |
| quote: | Originally posted by Kimito
Misja partyet er vel i Kristiansand så vidt jeg vet... |
Ahh! Faen daså =) |
|
|
| dj_alfi |
yaaaaay fikk t-skjorta i dag --->
edit: sletta tråden, jævla moral hazard var ei fitte om det:whip: |
|
|
| Sjodalf |
| Detta må bli bra! 2-3 år siden jeg så Airbase spille sist, har gode minner fra den kvelden, så regner ikke med at dette blir noe dårligere! :D |
|
|
| DJ_Dark |
| Jeg skulle gjerne vært der og hørt Sinister! |
|
|
| nordboh |
| hmm, julelbord den kvelden der. Kan kanskje komme senere på kvelden, men å møte opp i dress på PI passer kanskje ikke? :) |
|
|
| dj_alfi |
| Dress funker fett på Pi. Kan ta med deg skift også da hvis du vil. Anyways, gleeeeeedeeeer seeeeeg! |
|
|
| netroM |
Hm...
Lenge siden jeg har vært innom her egentlig...
Tror jeg ikke jobber den helga... skal finne ut på torsdag.
Håper det er flere billetter igjen... :)
Har ærlig talt ikke hørt så mye på Airbase/Jezper Söderlund siden han forsvant fra TA.com med produksjonene sine... :o |
|
|
| plumbo |
Konkurranse: Meld deg på mailinglista på http://www.bangevents.net/mailinglist/ og vi trekker to stykker som vinner gratis inngang til seg selv og en venn!
Ooog en liten forsmak:
Intuition Radio 95 with Airbase (25-10-2006)
Tracklist:
1. David West - Make U Mine (Mike Shiver's Garden State Mix) [AVA Recordings]
2. Carl B ft. Breaking Benjamin - The Diary Of Jane (Bootleg) [CD-R]
3. Christopher Lawrence - Batman Begins (Bootleg) [CD-R]
4. Der Mystik - Technological [Neuroscience Recordings]
5. Christopher Lawrence & Nicholas Bennison - Scorcher (Miika Kuisma Remix) [Propulsion]
6. Parc - Kingpin [CD-R]
7. Armin van Buuren ft. Justine Suissa - Wall Of Sound (Airbase pr. Parc Remix) [Armada]
8. Peter Dubs - Cubu [Reflected Recordings]
Download: http://tinyurl.com/yhb7jy |
|
|
| ChrisWG |
make you mine er så latterlig vakker...
netroM ikke Morten som hang på SG før? |
|
|
| netroM |
| quote: | Originally posted by ChrisWG
make you mine er så latterlig vakker...
netroM ikke Morten som hang på SG før? |
Tviler på det, ettersom jeg ikke veit hva SG er :o
Datt litt ut av trance-scena etter 2004... Da gikk det liksom mer i progressive... seinere elektro (mixene til Haak-stil)
Sjekka denne sida i går etter en pause på... hm... ett år eller to? |
|
|
|
|