|
Bang! @ Pi 16.desember - Airbase [Armada, Intuition] 18 ID (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by Kimito
Eksamen Torsdag og fest til helgen passer BRA!
Vel møtt folks!:D |
EKSAMEEEEEN!!!
tror du vi får lov til å cheate? virker ikke som om de tar det så strengt :P anyways, her sitter jeg dønn alene i klasserommet, jeje moro.. |
|
|
| Trancenorway |
| Vi er tenkt oss bort, men korleis er det med billettar, dumt viss vi sitter 10 timar tur/retur på tog og ikkje får billetta i døra.. er jo berre forhandsalg i oslo. |
|
|
| Kimito |
| Kan garantere deg at det skal være igjen billetter. Det er fortsatt igjen billetter på Ljudia, og det går også ann å kjøpe i døren. Så det skal nok gå fint. :) |
|
|
| netroM |
Bra det er billetter igjen, har ikke giddi å dra på Ljudia ennå :P
Må liksom bruke penger på det :P
Kan gjøre det på torsdag da. Kommer meg til oslo for rundt 40 spenn da :) |
|
|
| dj_alfi |
| gledesegledeseggledeseggledesegeksamen |
|
|
| Kimito |
Da var eksamen over...julebord i kveld og partyhat on i morgen!
Weeeeeeeee! |
|
|
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by Kimito
Da var eksamen over...julebord i kveld og partyhat on i morgen!
Weeeeeeeee! |
w00t w00t.. rundt denne tid i morgen så er kimito på toppen av settet sitt, klar til å gi platespillerne videre til Jesper.. OmG blir BRA...
men nå får du bare passe på å ikke spille no sånn derre drittuplifting kim! [/old times] |
|
|
| KrissO |
| Hva er drittuplifting? :haha: |
|
|
| Airbase |
| Då ses vi snart, nu drar jag till Oslo! |
|
|
| freeloop |
| Ha det fett i kveld...jeg må sitte og bitche med jobben i hele kveld:whip: :( |
|
|
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by KrissO
Hva er drittuplifting? :haha: |
det er litt internt :P |
|
|
|
|