return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Bang! @ Pi 16.desember - Airbase [Armada, Intuition] 18 ID (pg. 4)
View this Thread in Original format
dj_alfi
quote:
Originally posted by Kimito
Eksamen Torsdag og fest til helgen passer BRA!

Vel møtt folks!:D


EKSAMEEEEEN!!!

tror du vi får lov til å cheate? virker ikke som om de tar det så strengt :P anyways, her sitter jeg dønn alene i klasserommet, jeje moro..
Trancenorway
Vi er tenkt oss bort, men korleis er det med billettar, dumt viss vi sitter 10 timar tur/retur på tog og ikkje får billetta i døra.. er jo berre forhandsalg i oslo.
Kimito
Kan garantere deg at det skal være igjen billetter. Det er fortsatt igjen billetter på Ljudia, og det går også ann å kjøpe i døren. Så det skal nok gå fint. :)
netroM
Bra det er billetter igjen, har ikke giddi å dra på Ljudia ennå :P
Må liksom bruke penger på det :P
Kan gjøre det på torsdag da. Kommer meg til oslo for rundt 40 spenn da :)
Kimito
do it ...do it :)
dj_alfi
gledesegledeseggledeseggledesegeksamen
Kimito
Da var eksamen over...julebord i kveld og partyhat on i morgen!

Weeeeeeeee!
dj_alfi
quote:
Originally posted by Kimito
Da var eksamen over...julebord i kveld og partyhat on i morgen!

Weeeeeeeee!


w00t w00t.. rundt denne tid i morgen så er kimito på toppen av settet sitt, klar til å gi platespillerne videre til Jesper.. OmG blir BRA...


men nå får du bare passe på å ikke spille no sånn derre drittuplifting kim! [/old times]
KrissO
Hva er drittuplifting? :haha:
Airbase
Då ses vi snart, nu drar jag till Oslo!

freeloop
Ha det fett i kveld...jeg må sitte og bitche med jobben i hele kveld:whip: :(
dj_alfi
quote:
Originally posted by KrissO
Hva er drittuplifting? :haha:


det er litt internt :P
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement