|
Bang! @ Pi 16.desember - Airbase [Armada, Intuition] 18 ID (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Ariah |
| quote: | Originally posted by netroM
Tviler på det, ettersom jeg ikke veit hva SG er :o
Datt litt ut av trance-scena etter 2004... Da gikk det liksom mer i progressive... seinere elektro (mixene til Haak-stil)
Sjekka denne sida i går etter en pause på... hm... ett år eller to? |
hah.. ikke skryt på deg. du klarer ikke å holde deg borte fra trancemusikkens mekka så lenge. Jeg gjorde et søk, du lagde en post 16 september i år ;) |
|
|
| netroM |
| quote: | Originally posted by Ariah
hah.. ikke skryt på deg. du klarer ikke å holde deg borte fra trancemusikkens mekka så lenge. Jeg gjorde et søk, du lagde en post 16 september i år ;) |
Da posta jeg bare hva jeg hørte på. Og det var ikke trance :o |
|
|
| dj_alfi |
najs mann.. vi gleder oss som småbarn :D
får håpe han klarer å få en like magisk feeling som tiesto gjorde..
og husk:
ALL YOUR AIRBASE ARE BELONG TO US! |
|
|
| KrissO |
| quote: | Originally posted by dj_alfi
najs mann.. vi gleder oss som småbarn :D
får håpe han klarer å få en like magisk feeling som tiesto gjorde..
og husk:
ALL YOUR AIRBASE ARE BELONG TO US! |
Hehe det er nok teoretisk umulig ;) |
|
|
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by KrissO
Hehe det er nok teoretisk umulig ;) |
hehe, så flink du er med vb koden ehehe :P
ja, tror nok ikke det er mulig egentlig.. skulle ønske jeg hadde en tidsmaskin ass... |
|
|
| KrissO |
Sånn fiksa :P
Tidsmaskin hadde vært noe ja. Dæven ass |
|
|
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by KrissO
Sånn fiksa :P
Tidsmaskin hadde vært noe ja. Dæven ass |
da tar du av deg den saken da? fiiiiint. |
|
|
| netroM |
| quote: | Originally posted by dj_alfi
da tar du av deg den saken da? fiiiiint. |
bare å skaffe en DeLorean det :D |
|
|
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by netroM
bare å skaffe en DeLorean det :D |
jeg sier til deg som de sa til meg i militæret: FIKS! |
|
|
| dj_alfi |
| faen, hvorfor er det så leeeeenge til løørdag buhuuu... |
|
|
| Kimito |
Eksamen Torsdag og fest til helgen passer BRA!
Vel møtt folks!:D |
|
|
|
|