return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Bang! @ Pi 16.desember - Airbase [Armada, Intuition] 18 ID (pg. 3)
View this Thread in Original format
Ariah
quote:
Originally posted by netroM
Tviler på det, ettersom jeg ikke veit hva SG er :o

Datt litt ut av trance-scena etter 2004... Da gikk det liksom mer i progressive... seinere elektro (mixene til Haak-stil)

Sjekka denne sida i går etter en pause på... hm... ett år eller to?


hah.. ikke skryt på deg. du klarer ikke å holde deg borte fra trancemusikkens mekka så lenge. Jeg gjorde et søk, du lagde en post 16 september i år ;)
netroM
quote:
Originally posted by Ariah
hah.. ikke skryt på deg. du klarer ikke å holde deg borte fra trancemusikkens mekka så lenge. Jeg gjorde et søk, du lagde en post 16 september i år ;)

Da posta jeg bare hva jeg hørte på. Og det var ikke trance :o
plumbo
nå har vi fresha opp http://www.bangevents.net litt :toocool:
dj_alfi
najs mann.. vi gleder oss som småbarn :D

får håpe han klarer å få en like magisk feeling som tiesto gjorde..

og husk:

ALL YOUR AIRBASE ARE BELONG TO US!
KrissO
quote:
Originally posted by dj_alfi
najs mann.. vi gleder oss som småbarn :D

får håpe han klarer å få en like magisk feeling som tiesto gjorde..

og husk:

ALL YOUR AIRBASE ARE BELONG TO US!


Hehe det er nok teoretisk umulig ;)
dj_alfi
quote:
Originally posted by KrissO
Hehe det er nok teoretisk umulig ;)


hehe, så flink du er med vb koden ehehe :P

ja, tror nok ikke det er mulig egentlig.. skulle ønske jeg hadde en tidsmaskin ass...
KrissO
Sånn fiksa :P
Tidsmaskin hadde vært noe ja. Dæven ass
dj_alfi
quote:
Originally posted by KrissO
Sånn fiksa :P
Tidsmaskin hadde vært noe ja. Dæven ass


da tar du av deg den saken da? fiiiiint.
netroM
quote:
Originally posted by dj_alfi
da tar du av deg den saken da? fiiiiint.

bare å skaffe en DeLorean det :D
dj_alfi
quote:
Originally posted by netroM
bare å skaffe en DeLorean det :D


jeg sier til deg som de sa til meg i militæret: FIKS!

dj_alfi
faen, hvorfor er det så leeeeenge til løørdag buhuuu...
Kimito
Eksamen Torsdag og fest til helgen passer BRA!

Vel møtt folks!:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement