|
Bang! @ Pi 16.desember - Airbase [Armada, Intuition] 18 ID
|
View this Thread in Original format
| plumbo |
Tranceavdeling:
Airbase [Armada, Intuition, SE]
Kimito Lopez [Fundamental, Drizzly]
Nicco Venjar [Ekstase, Bang!]
Houseavdeling:
balErik [balErik.com] & plumbo [funkyplumbo.com] back 2 back


Airbase er for de fleste tranceinteresserte et intet ukjent navn. Sveriges trancekonge har med
mange år på baken rukket å gi ut utallige utgivelser på plateselskaper som Armin Van Buurens Armada,
Platipus, Intuition og mange fler. Han har ved flere anledninger vist seg å være bare mer enn en strålende
produsent, som dj har han reist rundt omkring i verden og etterlatt seg mange uforglemmelige kvelder.
Denne kvelden er det Oslo som for oppleve det svenske vidunderbarnet, i det han gjester hovedstaden for
første gang.
Kimito Lopez og Nicco Venjar står for backing av Airbase denne kvelden i trancerommet, mens
balErik og plumbo leverer sine sexy house spor back 2 back i houseavdelingen.
Etter et suksessfylt år er det på tide med en skikkelig årsavslutning for Bang! Med tidligere bookings som
Misja Helsloot, Menno de Jong, Jonas Steur og Leon Bolier sier vi takk for i år og vel møtt i 2007!
For mer info se http://www.bangevents.net. Her kan du melde deg på mailinglista, laste ned opptak fra tidligere Bang! kvelder og se bildegalleri.
Lørdag 16.desember
2 avdelinger, house og trance
PI i Storgata 24
ID: 18 ÅR - 100KR - 22:00 - 03:00
Forsalg: 100,- på Ljudia Grünerløkka, Thorvald Meyersgate 33A, øverst ved Birkelunden.
Telefon: 21 69 40 10
Bilder fra forrige Bang! med Misja Helsloot:
http://www.angelus.no/v/bangmisja/
http://www.bangevents.net/wp-conten...um=bang20061014
http://oslopuls.no/restaurant/article1502503.ece
http://www.bangevents.net/ - www.airbase.nu/ |
|
|
| Kimito |
| Her er det møteplikt! :D |
|
|
| dj_alfi |
| Har allerede fått trykket opp en superspecial t-skjorte så det skal jeg love deg! |
|
|
| Nicco |
| shemale but****** ? :) |
|
|
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by Nicco
shemale but****** ? :) |
loll |
|
|
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by Nicco
:D |
:toothless |
|
|
| KrissO |
Weeee! Får vel nesten ta turen da ;)
Misja er jo helgen før også! Og ikke minst Tiësto og Prydz. Damn, hvor skal man få råd til julegaver?!?! :) |
|
|
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by KrissO
Weeee! Får vel nesten ta turen da ;)
Misja er jo helgen før også! Og ikke minst Tiësto og Prydz. Damn, hvor skal man få råd til julegaver?!?! :) |
misja? hvor da??
og prydz er jo 2 juledag.. som i 26 (?) desember.. |
|
|
| Kimito |
| Misja partyet er vel i Kristiansand så vidt jeg vet... |
|
|
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by Kimito
Misja partyet er vel i Kristiansand så vidt jeg vet... |
åja, sååå glad er jeg ikke i misja ass :P |
|
|
|
|