return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
קלאסיקות
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
איחם שלי הרגע הורדתי את:
Infected_Mushroom-Power_of_Celtics

חדש יצא שלשון וזה שיר טוב למרות שהוא רק 4:27

אבל אחים שלי זה נשמע בול כמו שיווה!!! מישהו זוכר את הקלאסיקה האדירה הזאת!?!!?
shiva shidapu - Power Of Celtics!!!
סוף סוף מצאתי את השם!

בקיצר מצאתי שתי דיסקים ישנים שלי ב98 או שזה 99 ואני בודק


מישהו זוכר עוד קלאסיקות אבל באמת באמת קלאסיקות?
Gil Shwarts
השריטה של חואן היא בוודאי אחת הקלאסיקות הטובות ביותר שיש
ואם כבר הזכרת את אינפקטד אז יש להם דיסק
Classical Mushroom
טראק מס' 6 בו פשוט מלך!!

שכחתי איך קוראים לטראק אבל זה לא ממש משנה
ואת הטראק של שיווה שמעתי והוא אכן חזק
MoSH_MaN
הרגע מצאתי אותו אבל קוראים לזה

sheeva.mp3

זה 8:49 וזה ענק כמובן

ומי לא זוכ ראת שומכאר !?!?!?איזה שיר ענק ,אני זוכר אותו במסיבות של פסק זמן חחחחחחחחחחחח
NyKoN
חבלז שומאכר
גם אלארמה

קלאסיקה:D
MoSH_MaN
חחח אני שומע עכשיו

The police -The club is close...

ועוד מלא שירים ישנים אדירים
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
חחח אני שומע עכשיו

The police -The club is close...

ועוד מלא שירים ישנים אדירים


זה לא חוש חש במקרה? :)
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Gil Shwarts


זה לא חוש חש במקרה? :)


אמת

======================================


The Pitcher-drink!!!

סורי שאני מציף


Join the classic praty

אם אתם באמת

TRANCE ADDICT
nesher
טראק מספר 6 בדיסק הוא
Dracul
ואם כבר מזכירים את
Classical Mushroom
אז טראק אחד שמה עם הגיטרות
Bust A Move
הרבה יותר קלאסי וטוב
ובנוסף ל
Shiva Shidapu
מי שלא יודע אלה
Erez Izen + Jurg
יורג יענו
משהו כזה
אז יש טראקים של Infected
לפני שקראו להם ככה
Duvdev & Shidapu - Devil(Remix) Not final remix..
הכי קלאסי
Duvdev למי שלא קלט
דובדבני
nesher
דרך אגב סתם לצחוקים
Power Of Celtic
די דומה ללמבדה לא?
:p
MoSH_MaN
dj visage - formula

ככה קורים לשומכאר

Paffendorf-Ruf Mich An

השיר הראשון ששמעתי של פארנדוף וזה קטלני

ומי לא זוכר את

Miss Jane - Its a Fine Day (ATB Radio Edit)

Dj Moriano
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


Miss Jane - Its a Fine Day (ATB Radio Edit)


יוווווווווו אני עדיין שומע את זה אני ממממתתתתת על זה.....
nimrod levi
מה עם טראנס הדרדסים?!?!?
ויש
kay cee - liquid skies
אחד החזקים!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement