|
קלאסיקות
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
איחם שלי הרגע הורדתי את:
Infected_Mushroom-Power_of_Celtics
חדש יצא שלשון וזה שיר טוב למרות שהוא רק 4:27
אבל אחים שלי זה נשמע בול כמו שיווה!!! מישהו זוכר את הקלאסיקה האדירה הזאת!?!!?
shiva shidapu - Power Of Celtics!!!
סוף סוף מצאתי את השם!
בקיצר מצאתי שתי דיסקים ישנים שלי ב98 או שזה 99 ואני בודק
מישהו זוכר עוד קלאסיקות אבל באמת באמת קלאסיקות? |
|
|
| Gil Shwarts |
השריטה של חואן היא בוודאי אחת הקלאסיקות הטובות ביותר שיש
ואם כבר הזכרת את אינפקטד אז יש להם דיסק
Classical Mushroom
טראק מס' 6 בו פשוט מלך!!
שכחתי איך קוראים לטראק אבל זה לא ממש משנה
ואת הטראק של שיווה שמעתי והוא אכן חזק |
|
|
| MoSH_MaN |
הרגע מצאתי אותו אבל קוראים לזה
sheeva.mp3
זה 8:49 וזה ענק כמובן
ומי לא זוכ ראת שומכאר !?!?!?איזה שיר ענק ,אני זוכר אותו במסיבות של פסק זמן חחחחחחחחחחחח |
|
|
| NyKoN |
חבלז שומאכר
גם אלארמה
קלאסיקה:D |
|
|
| MoSH_MaN |
חחח אני שומע עכשיו
The police -The club is close...
ועוד מלא שירים ישנים אדירים |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
חחח אני שומע עכשיו
The police -The club is close...
ועוד מלא שירים ישנים אדירים |
זה לא חוש חש במקרה? :) |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
זה לא חוש חש במקרה? :) |
אמת
======================================
The Pitcher-drink!!!
סורי שאני מציף
Join the classic praty
אם אתם באמת
TRANCE ADDICT |
|
|
| nesher |
טראק מספר 6 בדיסק הוא
Dracul
ואם כבר מזכירים את
Classical Mushroom
אז טראק אחד שמה עם הגיטרות
Bust A Move
הרבה יותר קלאסי וטוב
ובנוסף ל
Shiva Shidapu
מי שלא יודע אלה
Erez Izen + Jurg
יורג יענו
משהו כזה
אז יש טראקים של Infected
לפני שקראו להם ככה
Duvdev & Shidapu - Devil(Remix) Not final remix..
הכי קלאסי
Duvdev למי שלא קלט
דובדבני |
|
|
| nesher |
דרך אגב סתם לצחוקים
Power Of Celtic
די דומה ללמבדה לא?
:p |
|
|
| MoSH_MaN |
dj visage - formula
ככה קורים לשומכאר
Paffendorf-Ruf Mich An
השיר הראשון ששמעתי של פארנדוף וזה קטלני
ומי לא זוכר את
Miss Jane - Its a Fine Day (ATB Radio Edit) |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
Miss Jane - Its a Fine Day (ATB Radio Edit) |
יוווווווווו אני עדיין שומע את זה אני ממממתתתתת על זה..... |
|
|
| nimrod levi |
מה עם טראנס הדרדסים?!?!?
ויש
kay cee - liquid skies
אחד החזקים!!! |
|
|
|
|