return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
קלאסיקות (pg. 4)
View this Thread in Original format
nesher
נראה לי שהוא מתכוון ל
Spiritual Healing
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Agent-Fire
אני זוכר הראשון שקניתי אצלו זה היה הולימן... הדיסק השחור... לא זוכר מה השם...


Holyman-CL

יש לי את זה בחדר :D
Agent-Fire
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


Holyman-CL

יש לי את זה בחדר :D


:D

רוב הסיכויים שמישהו דפק לי אותו... היה לי גם את ההולי מן הבא, הכחול הזה, וגם אין לי מושג איפה הוא
:mad:
חיפשתי עכשיו ולא מצאתי
:confused:

יש לי את אייל ברקן גוד מורנינג ישראל, מקורי בקופסה מיוחדת מקרטון
וגם את מיסטר חרא טראנס
:)
TranceGiant
Basically all the tracks on my "house 2000" cd that i bought in Tira (in 1999 not 2000). Epic trance like trevor and simon - put your hands up in the air or freed from desire ;)
Flotser
קלאסיקות.... אני זוכר את הטעם, מתוק קרמי....
הרי אני מישהו -מיוחד

שווה להזכר בדברים כמו צ'ופה צ'ופה וכו...אבל יש דברים עוד יותר ישנים שפשוט אין!! - איכות כמו לדוגמא:

2 Brothers on the 4th Floor - Come Take My Hand
Alexia - Summer Is Crazy

יש גם כמה יותר קרובים לתקופה שלנו :

milk inc - la vache
DJ Pierre - Another World

אם למישהו אין את השירים האלה למעלה שיוריד מהר!
nesher
אין מה לדבר הדיסק הכי יפה של הולימן היה הצהוב
Nitch 0 Not
אני זוכר שאהבתי שם כל טראק
ולדיסק שלפני זה קראו
c4
ולדיסק שאחרי זה קראו
Heaven משהו
יש לי אותו עד היום
ואחר כך כבר בתקופה לא מתאימה יצא דיסק חדש
Colours of Sounds
נראה לי אבל זה כבר לא היה מתאים לשמו ע באותו זמן הולימן
hooooohohohohohohhohohohohohohoo(tarzan 2000 =])
Agent-Fire
quote:
Originally posted by nesher
אין מה לדבר הדיסק הכי יפה של הולימן היה הצהוב
Nitch 0 Not
אני זוכר שאהבתי שם כל טראק


היה לי אותו גם!!!!
אני זוכר הוא הגיע עם מדבקה בפנים

איזה דפוק אני, קניתי 3 דיסקים מקוריים של הולימן ו2 של אייל ברקן !!
:mad:
איזה ביזבוז של כסף !
טוב אז הייתי טמבל ואהבתי את החרא הזה...
מה אתם רוצים, קניתי גם ג'ננה 1 ו2
אאאאאאאררררר
:mad:
מגיעה לי למות !!
:stongue: :stongue: :stongue:
TranceGiant
I had..well still HAVE Nitch o not..bought it in the new central station in tel aviv ;) I still(!) find it cool! Seriously..id love to jump to that at some party, and "the last universe" is imo a very quality track!

About those cheap "osafim" with those ugly nizhonot...hehe,,well i have "ultra light" and "boom bolenat" if any1 knows :stongue:
§chop¥
Spiritual healing !!!!!!!!
אין על השיר הזה....
למרות ששמעתי אותו לראשונה ב1999 (נראה לי) אני עדיין חולה על השיר הזה..

גם
baby killer & the shen
של אינפקד משרום עדיין חזקים נורא , למרות שביבי קילר הוא הטראק הראשון שהם עשו ביחד:D
DjChook
היו זמנים
והדיסק של הולימן זה
SEVENTH HEAVEN
ויש לי אותו
ונצחונות באמת דיסק גדוללל

TranceGiant
i have seventh heaven too...not as good as the yellow disc but nice.

to schopy: area51 is cool..but check out "End of infitnity" That is just pure MADNESS!! :eek: :toothless
MoSH_MaN
ירים גדולים של הולימן

Beavis In The Haze

Utopia

Simon Said

Z. Melody

Shredder

יש עוד כמה בדיסק
CL
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement