|
קלאסיקות (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
infected mushroom - power of celtic
זה לא חדש בכלל זה ישןןןןןןןןן זה יצא קצת אחרי השיבה
ויעני בתור רמיקס ושניהם נדירים
ובאותו דיסק שהיה שם את השיר הזה אז היה גם טראנס שנקרא לב אמיץ
אבל לא של הסרט....יעני משהו דומה לזה
יש לי גם את זה וגם את חואן והכל במיני דיסק הראשון שלי
יש שם גם
Dj mellow - d
ו
Mauro picotto - lizard
Virtual Zone -Heaven !!! נדיייייייייייייר |
|
|
| oDrori |
| רגע ומה עם צ'ופה צ'ופה בחייכם?!?! |
|
|
| DjChook |
ואלה עשיתם לי חם על הלב
להזכר בכל השירים האלה... אחחחח היו זמנים
איך אפשר בלי
AREEEEE YOUUUUUU READDYYYYYYYY |
|
|
| Ariels |
east beat syndicate:
1. thousands nights and one
2. love transmission
נוסטלגי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by yahel222
Virtual Zone -Heaven !!! נדיייייייייייייר |
וואי אני זוכר את זה...
כל כך ישן
אחד מהשירים הראשונים שלי אם אני לא טועה |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
מה עם טראנס הדרדסים?!?!?
ויש
kay cee - liquid skies
אחד החזקים!!! |
Kai Tracid
יא מג'נון |
|
|
| DjChook |
מה עם
binary finary - 1998
או
blank and jones - cream |
|
|
| Ariels |
יש טראק אחד מהזה עתיק שיש לי אותו על קלטת ואני ממש לא זוכר איך קוראים לו אני מחפש אותו בנרות
הוא נמצא באוסף
power dance 8
של פונוקול
משנת 1995
בא אחרי
feel the vibe
מי שזוכר את השם של זה מלך |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by yahel222
infected mushroom - power of celtic
זה לא חדש בכלל זה ישןןןןןןןןן זה יצא קצת אחרי השיבה
ויעני בתור רמיקס ושניהם נדירים
ובאותו דיסק שהיה שם את השיר הזה אז היה גם טראנס שנקרא לב אמיץ
אבל לא של הסרט....יעני משהו דומה לזה
יש לי גם את זה וגם את חואן והכל במיני דיסק הראשון שלי
יש שם גם
Dj mellow - d
ו
Mauro picotto - lizard
Virtual Zone -Heaven !!! נדיייייייייייייר |
Mauro picotto - lizard
זה לא כזה קלאסיקה
ו
infected mushroom - power of celtic
חדש על וינל... |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
Mauro picotto - lizard
זה לא כזה קלאסיקה
|
אל תלכלך, אני גדלתי על הטראק הזה |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אריאל, אמא שלך שרמוטה
|
?!!?!!? יא בנזונה למה ללכלך |
|
|
| MoSH_MaN |
תגיד לי אין לך משהו יותר טוב בחיים לעשות1?!?!!?1.
מה אתה סתם כותב זיוני שכל יא פיסכופט
זה לא כזה קאלסיקה זה משנה 2000
אני מדבר כאן על 1999 מקסימום |
|
|
|
|