return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
קלאסיקות (pg. 2)
View this Thread in Original format
yahel222
infected mushroom - power of celtic
זה לא חדש בכלל זה ישןןןןןןןןן זה יצא קצת אחרי השיבה
ויעני בתור רמיקס ושניהם נדירים
ובאותו דיסק שהיה שם את השיר הזה אז היה גם טראנס שנקרא לב אמיץ
אבל לא של הסרט....יעני משהו דומה לזה
יש לי גם את זה וגם את חואן והכל במיני דיסק הראשון שלי
יש שם גם
Dj mellow - d
ו
Mauro picotto - lizard
Virtual Zone -Heaven !!! נדיייייייייייייר
oDrori
רגע ומה עם צ'ופה צ'ופה בחייכם?!?!
DjChook
ואלה עשיתם לי חם על הלב
להזכר בכל השירים האלה... אחחחח היו זמנים

איך אפשר בלי


AREEEEE YOUUUUUU READDYYYYYYYY
Ariels
east beat syndicate:
1. thousands nights and one
2. love transmission

נוסטלגי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by yahel222
Virtual Zone -Heaven !!! נדיייייייייייייר


וואי אני זוכר את זה...
כל כך ישן
אחד מהשירים הראשונים שלי אם אני לא טועה
Scorchio
quote:
Originally posted by nimrod levi
מה עם טראנס הדרדסים?!?!?
ויש
kay cee - liquid skies
אחד החזקים!!!


Kai Tracid
יא מג'נון
DjChook
מה עם
binary finary - 1998
או
blank and jones - cream
Ariels
יש טראק אחד מהזה עתיק שיש לי אותו על קלטת ואני ממש לא זוכר איך קוראים לו אני מחפש אותו בנרות

הוא נמצא באוסף
power dance 8
של פונוקול
משנת 1995

בא אחרי
feel the vibe

מי שזוכר את השם של זה מלך
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by yahel222
infected mushroom - power of celtic
זה לא חדש בכלל זה ישןןןןןןןןן זה יצא קצת אחרי השיבה
ויעני בתור רמיקס ושניהם נדירים
ובאותו דיסק שהיה שם את השיר הזה אז היה גם טראנס שנקרא לב אמיץ
אבל לא של הסרט....יעני משהו דומה לזה
יש לי גם את זה וגם את חואן והכל במיני דיסק הראשון שלי
יש שם גם
Dj mellow - d
ו
Mauro picotto - lizard
Virtual Zone -Heaven !!! נדיייייייייייייר


Mauro picotto - lizard
זה לא כזה קלאסיקה
ו
infected mushroom - power of celtic
חדש על וינל...
Ariels
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
Mauro picotto - lizard
זה לא כזה קלאסיקה


אל תלכלך, אני גדלתי על הטראק הזה

Ariels
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אריאל, אמא שלך שרמוטה


?!!?!!? יא בנזונה למה ללכלך
MoSH_MaN
תגיד לי אין לך משהו יותר טוב בחיים לעשות1?!?!!?1.


מה אתה סתם כותב זיוני שכל יא פיסכופט

זה לא כזה קאלסיקה זה משנה 2000

אני מדבר כאן על 1999 מקסימום
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement