return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 
קלאסיקות (pg. 5)
View this Thread in Original format
DjChook
מוש למה אתה קורא לו
CL
אני ב 99 אחוז שזה
C4
TranceGiant
http://goatrance.free.fr/reviews/c4.htm
DJ-Energy
קלאסיקות אתם מתכוונים יענו רק טראקים ישראלים
או שגם אפשר להכניס כללי?
MoSH_MaN
צודקים זה
C4
Agent-Fire
quote:
Originally posted by TranceGiant
"boom bolenat" if any1 knows :stongue:


חחחח
יש לי אותו... עדיין !
Hell_Copter
מה עם
holymen - the last universe??
הייתי אומר שזה גם קלאסיקה
Flotser
quote:
Originally posted by nesher
נראה לי שהוא מתכוון ל
Spiritual Healing


וואלה? אז הורדתי את זה עכשיו ודי אני לא מאמין!!!!
אם השם שלו זה
shiva shidapu - spiritual healing

אז מסתבר שהיה לי את הטרק הזה כבר איזה 3-4 שנים ולא היה לי מושג איך קוראים לו , ופשוט הייתי חולה עליו, אולי אחד הטראקים שהכי אהבתי!

אני גם אוהב מזרחית בין השאר, אז חיפשתי שירים של זוהר.... ומצאתי את השיר הזה תחת השם

זוהר ארגוב - חולה סרטן:p

חולה חולה חולה על הטראק הזה.... אבל מה הקשר שלו למילה ל"חואן"?
Gil Shwarts
הטראק של הולימן שהכי אהבתי משום מה היה שרדר :)

Holymen - Shreder

לא יודע למה הוא משך אותי ככה

והטראק של אייל ברקן - קלאב טראנס

יש בו מקצב מעולה

אכן ישנים אבל אלה טראקים ששווה להכניס במסיבה בדימונה או ירוחם :)
Scorchio
אוקיי חברה אני חייב עזרה
גיל פירסם בשבוע שעבר סט שלו מהזנזי בר בדימונה
אני חייב את השם של טראק מספר 4
פשוט כי אם אני לא יידע מה זה אני הולך להתאבד
טראק קלאסי בהחלט
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Gil Shwarts

והטראק של אייל ברקן - קלאב טראנס



אני דווקא אהבתי את
feeling story

yahel222
Holymen - C4 דיסק פצצצצות איך אהבתי את זה שיאאאא

Shiva Shipadu - Spirtual Healing
זה לא חואן...!!! זה הלב אמיץ שעליו כתבתי מקודם

תכתבו באודיו גלקסי DJ JUAN
וזה כבר ימצא לכם את החואן האמיתי שזה גם אחד הנדירים
טראק ישן ישן שמזה הקדים את זמנו
אם זה היה יוצא היום כולם היו אמרוים שזה פצצצה
אז תחשבו לפני כמה שנים....

וליזארד זה יותר ישן לפני 2000....אני זוכר עוד שהייתי שומע את זה ברדיו של נטקינג !!! פעם פעם

דיסק קלאסיקה - Trance Mix 4
שמי שמוצא אותו ומשיג לי טראק ליסט הוא מלך !!! בבקשה תבדקו תשאלו תחפשו כבר שנים שאני מחפש
יש שם כמה טראקים ממש אבל ממש יפים
אתם לא תתאכזבו !!!!!! וגם בשבילי יש לזה משמעות מיוחדת !!!!
(שמנו את הדיסק הזה בזמן שהזמנו חשפנית בכתה ח או ז....אלה זמנים)
Dj Moriano
ישנים יש את...
dj sakin - protect your mind (שזה לא הכי ישן אבל זה ישן)
ויש את
southside spinners - luvstruck 2000 (dj jean remix)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 
Privacy Statement