|
Wie wordt kampioen van de Gouden Gids Divisie ??
|
View this Thread in Original format
| DJ_Massive |
zegt u het maar :)
van mij moet de FC Haarlem kampioen worden, maar dat lukt dit jaar nie meer :) better luck next time
fc haarlem is upcoming!
ow ja bij de weej, ik heb Excelsior gestemd, de enige club uit R'dam die wel een beetje ken voetballen (flauw flauw) :rolleyes: ;) |
|
|
| Optimus |
adoooooooooooo
woef woef |
|
|
| Little Theseus |
Ik heb fc volendam gestemd.
Waarom weet ik ook niet, misschien omdat ik nogal veel bier op heb nu. |
|
|
| John |
| waarom staat Dordrecht 90 er niet bij? oke ze staan er niet zo goed voor nog, maar wacht maar! mijn dordt 90 wint :D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Ik heb fc volendam gestemd.
Waarom weet ik ook niet, misschien omdat ik nogal veel bier op heb nu. |
t zal es een keer niet zo zijn he lul
WAAAAAAAAAAZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ghehehe:D:D:D |
|
|
| Yarnie |
massiv'aw........!!!! pimp
leuke thread dit.....:P
k stem toch voor ekselsior, doen t wel goed volgens mij....of niet??? volg t niet echt ofzo!
tj0 |
|
|
| Kamaya |
Ik volg het hele voetbal gebeuren niet zo, maar ik had wel een goed gevoel over Excelsior (wat ik ervan gezien heb)(heel weinig).
Dus Excelsior.
De groeten |
|
|
| stampertje |
Exelcior natuurlijk...
dit jaar drie keer Coolsingel!!! excelsior, feyenoord 2x (uefa en kampioen :D :D).
Maar ja zal wel 1 keer coolsingel worden en dan weer flink rellen en dan zal de rest worden verbannen naar de Maasvlakte ofzo... vandaag is het trouwens 5 jaar geleden dat picornie gesnuffeld is.. ik heb gehoord dat er vandaag weer gereld zou worden (ze zeggen wel meer ik weet het) |
|
|
| Remy D |
Haarlem - Excelsior 3-0 Woohooooooo :D:D:D
FORZA Haarlem :D:D:D Go Massive. |
|
|
| Remy D |
| Maar ff over Excelsior. Heel toevallig komen ze net altijd te kort. Misschien is het wel steeds de pech of misschien mogen ze om 1 of andere reden wel geen kampioen worden omdat er al 2 rotterdamse clubs zijn in de KPN eredivisie. Het is maar een suggestie maar ik had er gister toevallig op mijn werk over met een paar mensen en we dachten allemaal hetzelfde. |
|
|
| stampertje |
| quote: | Originally posted by Remy D
Maar ff over Excelsior. misschien mogen ze om 1 of andere reden wel geen kampioen worden omdat er al 2 rotterdamse clubs zijn in de KPN eredivisie. |
Nou dat is ook opgelost want als het zo doorgaat kunnen ze zo wisselen met Sparta:D :D |
|
|
| Punt |
| Laat Ado maar lekker terugkomen. Krijgen we fijn weer een fiks aantal risicowedstrijden. :) :D :) |
|
|
|
|