|
אני נוסע לאילת יום רביעי... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
אמרתי לך כבר
אף אחד לא ירצה את התמונה של יוסי אבוקסיס
כולם אם כבר רוצים את התמונה של הזה שאומר
מי רוצה תמונה, תמונה עם נחש, תמונה במקום, לא אוכל לא נושך
מי שמכיר אותו מבין |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אמרתי לך כבר
אף אחד לא ירצה את התמונה של יוסי אבוקסיס
כולם אם כבר רוצים את התמונה של הזה שאומר
מי רוצה תמונה, תמונה עם נחש, תמונה במקום, לא אוכל לא נושך
מי שמכיר אותו מבין |
רועי אתה זה לא כולם........ |
|
|
| Hell_Copter |
מי שהיה באילת בטיילת חייב להכיר אותו
פשוט אף אחד לא מחובר עכשיו |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
תודה ואני נוסע עם אחות אבא וחבר (חבר טוב לא בן של חברים של ההורים)
טוב עכשיו שמעו לכל אוהדי הפעול ת"א אם יש פה....
אז אני יהיה עם יוסי אבוקסיס במלון ולא סתם יהיה איתו במלון אני ממש יהיה איתו כי חבר טוב של אבא שלי שאירגן את כל זה יש לו אחות והיא נשואה ליוסי אבוקסיס אז גם הוא מצטרך....
אני מוכר תמונה חתומה ב12 ש"ח :D |
תגיד לו מכל אוהדי מכבי ת"א - הלוואי ולאישתו יגדלו ביצים שעירות ליד הכוס והוא לא יוכל לזיין אותה יותר :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Hell_Copter |
תגיד דותן...
אתה מכיר את הזה עם הנחש נכון?? |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
תגיד דותן...
אתה מכיר את הזה עם הנחש נכון?? |
מממ אתה מתכוון לכושי ???
זתומרת למסעדה הזאת בדרך של כושי רימון |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by yahel222
מממ אתה מתכוון לכושי ???
זתומרת למסעדה הזאת בדרך של כושי רימון |
הוא מתכוון לאחד בטיילת
כושי - 101
המקום הכי מגניב בערבה
(כאילו שיש משהו אחר)
:) :) |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DjChook
כושי - 101
המקום הכי מגניב בערבה
(כאילו שיש משהו אחר)
:) :) |
לאאאאאאא
המקום הכי דוחה בארץ אם לא היה שם פעם את הנחש עם השתי ראשים
ולא היה שם את הנמר זה היה המקום הכי עלוב בארץ....
אסור לאכול שם זה עושה קיקול כיבה של החיים אכלתי שם חצי יום אחרי זה כל היום הקאתי......... |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by DjChook
הוא מתכוון לאחד בטיילת
כושי - 101
המקום הכי מגניב בערבה
(כאילו שיש משהו אחר)
:) :) |
אז לא מכיר......
וכושי זה כולה מקום
עוצרים שם שעה לאכול וזהו.....אפשר לחשוב
הכי כיף באילת אבל לקפוץ מהגשרררררררר
ואיי איך בא לי |
|
|
| MaGeFa |
| quote: | Originally posted by yahel222
אז לא מכיר......
וכושי זה כולה מקום
עוצרים שם שעה לאכול וזהו.....אפשר לחשוב
הכי כיף באילת אבל לקפוץ מהגשרררררררר
ואיי איך בא לי |
הכי כייף באילת זה לזיין :p :D ;)
אבל כשיש זמן גם לקפוץ מהגשר :D |
|
|
| Hell_Copter |
שהייתי פעם ראשונה באילת עם חברים קפצתי מהגשר כמה פעמים
פעם שנייה כבר לא הרגשתי שזה כיף.. אז פשוט לא קפצתי
הרגשתי שזה כזה קטע מאפן שכבר עשיתי... ואין לי מה להוכיח לעצמי אז סתם חבל על הזמן
אני לא מאמין שאתם לא מכירים את האיש של הנחש
מי רוצה תמונה, תמונה עם נחש, תמונה במקום
יש לו מבטא רוסי עצבני... והוא חוזר על המילים האלה כמו תקליט שבור
אני וחברים שלי התנחלנו לידו ונקרענו מצחוק כל פעם שהוא אמר את זה |
|
|
|
|