return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
אני נוסע לאילת יום רביעי... (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
אמרתי לך כבר
אף אחד לא ירצה את התמונה של יוסי אבוקסיס
כולם אם כבר רוצים את התמונה של הזה שאומר
מי רוצה תמונה, תמונה עם נחש, תמונה במקום, לא אוכל לא נושך
מי שמכיר אותו מבין
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אמרתי לך כבר
אף אחד לא ירצה את התמונה של יוסי אבוקסיס
כולם אם כבר רוצים את התמונה של הזה שאומר
מי רוצה תמונה, תמונה עם נחש, תמונה במקום, לא אוכל לא נושך
מי שמכיר אותו מבין


רועי אתה זה לא כולם........
Hell_Copter
מי שהיה באילת בטיילת חייב להכיר אותו
פשוט אף אחד לא מחובר עכשיו
yahel222
quote:
Originally posted by Dj Moriano


תודה ואני נוסע עם אחות אבא וחבר (חבר טוב לא בן של חברים של ההורים)



טוב עכשיו שמעו לכל אוהדי הפעול ת"א אם יש פה....

אז אני יהיה עם יוסי אבוקסיס במלון ולא סתם יהיה איתו במלון אני ממש יהיה איתו כי חבר טוב של אבא שלי שאירגן את כל זה יש לו אחות והיא נשואה ליוסי אבוקסיס אז גם הוא מצטרך....


אני מוכר תמונה חתומה ב12 ש"ח :D


תגיד לו מכל אוהדי מכבי ת"א - הלוואי ולאישתו יגדלו ביצים שעירות ליד הכוס והוא לא יוכל לזיין אותה יותר :stongue: :stongue: :stongue:
Hell_Copter
תגיד דותן...
אתה מכיר את הזה עם הנחש נכון??
yahel222
quote:
Originally posted by Hell_Copter
תגיד דותן...
אתה מכיר את הזה עם הנחש נכון??


מממ אתה מתכוון לכושי ???
זתומרת למסעדה הזאת בדרך של כושי רימון
DjChook
quote:
Originally posted by yahel222


מממ אתה מתכוון לכושי ???
זתומרת למסעדה הזאת בדרך של כושי רימון


הוא מתכוון לאחד בטיילת
כושי - 101
המקום הכי מגניב בערבה
(כאילו שיש משהו אחר)
:) :)
Dj Moriano
quote:
Originally posted by DjChook

כושי - 101
המקום הכי מגניב בערבה
(כאילו שיש משהו אחר)
:) :)

לאאאאאאא

המקום הכי דוחה בארץ אם לא היה שם פעם את הנחש עם השתי ראשים
ולא היה שם את הנמר זה היה המקום הכי עלוב בארץ....

אסור לאכול שם זה עושה קיקול כיבה של החיים אכלתי שם חצי יום אחרי זה כל היום הקאתי.........
yahel222
quote:
Originally posted by DjChook


הוא מתכוון לאחד בטיילת
כושי - 101
המקום הכי מגניב בערבה
(כאילו שיש משהו אחר)
:) :)


אז לא מכיר......

וכושי זה כולה מקום
עוצרים שם שעה לאכול וזהו.....אפשר לחשוב

הכי כיף באילת אבל לקפוץ מהגשרררררררר
ואיי איך בא לי
MaGeFa
quote:
Originally posted by yahel222


אז לא מכיר......

וכושי זה כולה מקום
עוצרים שם שעה לאכול וזהו.....אפשר לחשוב

הכי כיף באילת אבל לקפוץ מהגשרררררררר
ואיי איך בא לי


הכי כייף באילת זה לזיין :p :D ;)

אבל כשיש זמן גם לקפוץ מהגשר :D

Hell_Copter
שהייתי פעם ראשונה באילת עם חברים קפצתי מהגשר כמה פעמים
פעם שנייה כבר לא הרגשתי שזה כיף.. אז פשוט לא קפצתי
הרגשתי שזה כזה קטע מאפן שכבר עשיתי... ואין לי מה להוכיח לעצמי אז סתם חבל על הזמן

אני לא מאמין שאתם לא מכירים את האיש של הנחש
מי רוצה תמונה, תמונה עם נחש, תמונה במקום
יש לו מבטא רוסי עצבני... והוא חוזר על המילים האלה כמו תקליט שבור
אני וחברים שלי התנחלנו לידו ונקרענו מצחוק כל פעם שהוא אמר את זה
eran
חחחחחח :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement