return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
אני נוסע לאילת יום רביעי... (pg. 5)
View this Thread in Original format
Agent-Fire
quote:
Originally posted by Dj Moriano


מצאתי ארנק עם מאתיים דולר וכרטיסי אשראי ואני ברוב טפשוטי החזרתי אותו אל תשאלו למה כנראה הייתי ממש עייף ולא הבנתי מה אני עושה....



איזה ילד טוב אתה.... :)


...


יא דפוק! זה כמעט 1000 שקל!!!!
:stongue: :stongue: :stongue:
yahel222
quote:
Originally posted by Dj Moriano


אכן כן רועי

ואיזה קטעים כמעט היה מכות במלון בין צרפתי לקב"ט
בסוף נגמר רק בדחיפות....

אני גם הלכתי מכות עם שני צרפתים בני 12 בערך אז זה לא היה פייר להם...

בגלל שהייתי עם יוסי אבוקסיס וגם הייתי בסוויטה (היינו ארבע אנשים) אז קיבלנו כניסה לחדר וי.אי.פי

מצאתי ארנק עם מאתיים דולר וכרטיסי אשראי ואני ברוב טפשוטי החזרתי אותו אל תשאלו למה כנראה הייתי ממש עייף ולא הבנתי מה אני עושה....

ואין לי כוח להמשיך לכתוה אינ ימשיך מחר או אחר-כך


אחי טוב שהחזרת
ואייג'נט - אני מאחל לך שמחר תאבד אלף שקל וימצא אותם מישהו מניאק כמוך שלא יחזיר
Hell_Copter
אני שמח שנהנית
אמרתי לך שיהיה קטעים עם האיש הזה

וטוב שהבאת להם מכות... :)
ואם לא היית מחזיר את הארנק היו מתפלאים למה לילד בגיל שלך יש כרטיסי אשראי אז עשית בסדר
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני שמח שנהנית
אמרתי לך שיהיה קטעים עם האיש הזה

וטוב שהבאת להם מכות... :)
ואם לא היית מחזיר את הארנק היו מתפלאים למה לילד בגיל שלך יש כרטיסי אשראי אז עשית בסדר


לא הייתי משתמש בכרטיסי אשראי הייתי יכול להשתמש
ב200$

ואייג'נט פייר אינ יודע שאני דפוק אני דיי מצטער על מה שעשיתי
המניאק היה יכול לפחות להביא איזה 50$ לתודה אפילו זה הוא לא נתן
Agent-Fire
quote:
Originally posted by yahel222

ואייג'נט - אני מאחל לך שמחר תאבד אלף שקל וימצא אותם מישהו מניאק כמוך שלא יחזיר


אייי ככה אתה
:sadgreen: :sadgreen:

:stongue:
MoSH_MaN
יא אידיוט

הייתי לוקח את כל הפרטים של הכרטיס אשראי

וקונה כל מיני דברים באינטרנט

כמו אתרים ושטויות

חחחח

200 דולר שיווווווווו

יא הומו
:)

אני פע ם הייתי אומר שאני מחזיר ולא החזרתי

אבל זה היה 100 שקל
DjChook
יא חראות
ברור שצריך להחזיר
Hell_Copter
זה טוב שהוא החזיר
פתאום אבא שלו היה מתפלא מאיפה יש לו 1000 שקל :)
זה כאילו אתה גונב את זה כי אתה יודע של מי זה בערך
ולגנוב 1000 זה הרבה... 100 סבבה אבל לא יותר
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Hell_Copter
זה טוב שהוא החזיר
פתאום אבא שלו היה מתפלא מאיפה יש לו 1000 שקל :)
זה כאילו אתה גונב את זה כי אתה יודע של מי זה בערך
ולגנוב 1000 זה הרבה... 100 סבבה אבל לא יותר


אבא שלי לא היה יודע מקסימום הייתי מבזב את זה בהרצליה....

וגם הוא עזב באמצע....

ומאה שקל לא הייתי מחזיר אבל 1000 זה כבר שונה
עכשיו אני מתחרט על זה שהחזרתי
Agent-Fire
ת'אמת אני הייתי בודק אם הבן אדם עשיר, לא יודע איך... ת.ז אם היה שם או משהו אחר...

אם יש סימנים שהוא עשיר, הרווחתי 1000 שקל
אם יש סימנים שהוא לא עשיר וה1000 שקל האלו הם חצי מהחיים שלו אז הייתי מחזיר...

Dj Moriano
quote:
Originally posted by Agent-Fire
ת'אמת אני הייתי בודק אם הבן אדם עשיר, לא יודע איך... ת.ז אם היה שם או משהו אחר...

אם יש סימנים שהוא עשיר, הרווחתי 1000 שקל
אם יש סימנים שהוא לא עשיר וה1000 שקל האלו הם חצי מהחיים שלו אז הייתי מחזיר...


נראה לי שיש לו כסף כי הוא לא מהארץ
קוראים לו שמעון ישראל
אבל הוא אנגלי עם חתיכת מבטא ואני יודע שהייתה לו כניסה לוי.איי.פי
אז כנראה הוא היה בסוויטה
אז אני חושב שלא היה חסר לו כסף.......
Hell_Copter
תאמין לי שאם היית שומר לעצמך לא רק שהיית מרגיש חרא עם עצמך אלא גם לא היית מספר לנו
פעם אחת נסענו במונית אני ועוד שני חברים שלי
ולא היה לי כסף קטן למונית אלא רק שטר של 50
וביקשתי מהנהג לפרוט לי וגם חבר שלי ביקש... קיצר הוא הביא לי עודף 40 שקל ונסע ופתאום שאני עולה הביתה אני קולט ה 50 שקל עדיין אצלי ביד
יעני נסעתי חינם והרווחתי 40 שקל
הרגשתי די חרא בהתחלה... אבל התגברתי על זה :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement