|
אני נוסע לאילת יום רביעי... (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
מצאתי ארנק עם מאתיים דולר וכרטיסי אשראי ואני ברוב טפשוטי החזרתי אותו אל תשאלו למה כנראה הייתי ממש עייף ולא הבנתי מה אני עושה....
|
איזה ילד טוב אתה.... :)
...
יא דפוק! זה כמעט 1000 שקל!!!!
:stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
אכן כן רועי
ואיזה קטעים כמעט היה מכות במלון בין צרפתי לקב"ט
בסוף נגמר רק בדחיפות....
אני גם הלכתי מכות עם שני צרפתים בני 12 בערך אז זה לא היה פייר להם...
בגלל שהייתי עם יוסי אבוקסיס וגם הייתי בסוויטה (היינו ארבע אנשים) אז קיבלנו כניסה לחדר וי.אי.פי
מצאתי ארנק עם מאתיים דולר וכרטיסי אשראי ואני ברוב טפשוטי החזרתי אותו אל תשאלו למה כנראה הייתי ממש עייף ולא הבנתי מה אני עושה....
ואין לי כוח להמשיך לכתוה אינ ימשיך מחר או אחר-כך |
אחי טוב שהחזרת
ואייג'נט - אני מאחל לך שמחר תאבד אלף שקל וימצא אותם מישהו מניאק כמוך שלא יחזיר |
|
|
| Hell_Copter |
אני שמח שנהנית
אמרתי לך שיהיה קטעים עם האיש הזה
וטוב שהבאת להם מכות... :)
ואם לא היית מחזיר את הארנק היו מתפלאים למה לילד בגיל שלך יש כרטיסי אשראי אז עשית בסדר |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני שמח שנהנית
אמרתי לך שיהיה קטעים עם האיש הזה
וטוב שהבאת להם מכות... :)
ואם לא היית מחזיר את הארנק היו מתפלאים למה לילד בגיל שלך יש כרטיסי אשראי אז עשית בסדר |
לא הייתי משתמש בכרטיסי אשראי הייתי יכול להשתמש
ב200$
ואייג'נט פייר אינ יודע שאני דפוק אני דיי מצטער על מה שעשיתי
המניאק היה יכול לפחות להביא איזה 50$ לתודה אפילו זה הוא לא נתן |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by yahel222
ואייג'נט - אני מאחל לך שמחר תאבד אלף שקל וימצא אותם מישהו מניאק כמוך שלא יחזיר |
אייי ככה אתה
:sadgreen: :sadgreen:
:stongue: |
|
|
| MoSH_MaN |
יא אידיוט
הייתי לוקח את כל הפרטים של הכרטיס אשראי
וקונה כל מיני דברים באינטרנט
כמו אתרים ושטויות
חחחח
200 דולר שיווווווווו
יא הומו
:)
אני פע ם הייתי אומר שאני מחזיר ולא החזרתי
אבל זה היה 100 שקל |
|
|
| DjChook |
יא חראות
ברור שצריך להחזיר |
|
|
| Hell_Copter |
זה טוב שהוא החזיר
פתאום אבא שלו היה מתפלא מאיפה יש לו 1000 שקל :)
זה כאילו אתה גונב את זה כי אתה יודע של מי זה בערך
ולגנוב 1000 זה הרבה... 100 סבבה אבל לא יותר |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה טוב שהוא החזיר
פתאום אבא שלו היה מתפלא מאיפה יש לו 1000 שקל :)
זה כאילו אתה גונב את זה כי אתה יודע של מי זה בערך
ולגנוב 1000 זה הרבה... 100 סבבה אבל לא יותר |
אבא שלי לא היה יודע מקסימום הייתי מבזב את זה בהרצליה....
וגם הוא עזב באמצע....
ומאה שקל לא הייתי מחזיר אבל 1000 זה כבר שונה
עכשיו אני מתחרט על זה שהחזרתי |
|
|
| Agent-Fire |
ת'אמת אני הייתי בודק אם הבן אדם עשיר, לא יודע איך... ת.ז אם היה שם או משהו אחר...
אם יש סימנים שהוא עשיר, הרווחתי 1000 שקל
אם יש סימנים שהוא לא עשיר וה1000 שקל האלו הם חצי מהחיים שלו אז הייתי מחזיר... |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
ת'אמת אני הייתי בודק אם הבן אדם עשיר, לא יודע איך... ת.ז אם היה שם או משהו אחר...
אם יש סימנים שהוא עשיר, הרווחתי 1000 שקל
אם יש סימנים שהוא לא עשיר וה1000 שקל האלו הם חצי מהחיים שלו אז הייתי מחזיר... |
נראה לי שיש לו כסף כי הוא לא מהארץ
קוראים לו שמעון ישראל
אבל הוא אנגלי עם חתיכת מבטא ואני יודע שהייתה לו כניסה לוי.איי.פי
אז כנראה הוא היה בסוויטה
אז אני חושב שלא היה חסר לו כסף....... |
|
|
| Hell_Copter |
תאמין לי שאם היית שומר לעצמך לא רק שהיית מרגיש חרא עם עצמך אלא גם לא היית מספר לנו
פעם אחת נסענו במונית אני ועוד שני חברים שלי
ולא היה לי כסף קטן למונית אלא רק שטר של 50
וביקשתי מהנהג לפרוט לי וגם חבר שלי ביקש... קיצר הוא הביא לי עודף 40 שקל ונסע ופתאום שאני עולה הביתה אני קולט ה 50 שקל עדיין אצלי ביד
יעני נסעתי חינם והרווחתי 40 שקל
הרגשתי די חרא בהתחלה... אבל התגברתי על זה :) |
|
|
|
|