return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
אני נוסע לאילת יום רביעי... (pg. 3)
View this Thread in Original format
yahel222
quote:
Originally posted by MaGeFa


הכי כייף באילת זה לזיין :p :D ;)

אבל כשיש זמן גם לקפוץ מהגשר :D


לזיין אני יכול גם בבית
לקפוץ מהגשר....לא
s0undw4v3
אחי... אם אתה כבר באילת- גם ידידה שלי שם... עשה טובה זיין אותה שתעזוב את החבר הדפקט הזה שלה.... אני לא יכול לראות אותם ביחד זה עושה לי בחילה
:whip: :whip: :whip:

טוב יאללה זה כבר נשמע דפוק :D

בכל מקרה אחי- תהנה!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by s0undw4v3
אחי... אם אתה כבר באילת- גם ידידה שלי שם... עשה טובה זיין אותה שתעזוב את החבר הדפקט הזה שלה.... אני לא יכול לראות אותם ביחד זה עושה לי בחילה
:whip: :whip: :whip:

טוב יאללה זה כבר נשמע דפוק :D

בכל מקרה אחי- תהנה!


חחחח.. קודם כל הוא כבר באילת אבל לא משנה

וגם אם הוא יזיין אותה אז לא נראה לי זה יהיה בשביל להפריד בינה לבין חבר שלה אם אתה יודע למה אני מתכוון
Ariels
כושי... 40 נחשים שם שייכים לחבר הכי טוב שלי.... הם עשו הסכם שבכושי יטפלו בהם וכשחבר שלי משתחרר הוא לוקח את כולם בחזרה והם כבר יהיו שווים איזה 30 אלף שקל יותר מלפני שהוא יתגייס

ד"א זה ים כסף, פיתון מתכדרר תינוק אפשר לקנות ב 150 שקל ואחרי כמה עכברים וכמה חודשים הוא מגיע לאיזה 1000 שקל

חבר שלי יוני קנה מחשב ומערכת רק מהרווחים של הגדילה
yahel222
quote:
Originally posted by Ariels
כושי... 40 נחשים שם שייכים לחבר הכי טוב שלי.... הם עשו הסכם שבכושי יטפלו בהם וכשחבר שלי משתחרר הוא לוקח את כולם בחזרה והם כבר יהיו שווים איזה 30 אלף שקל יותר מלפני שהוא יתגייס

ד"א זה ים כסף, פיתון מתכדרר תינוק אפשר לקנות ב 150 שקל ואחרי כמה עכברים וכמה חודשים הוא מגיע לאיזה 1000 שקל

חבר שלי יוני קנה מחשב ומערכת רק מהרווחים של הגדילה


איפה אני משיג כאלה?????????
Ariels
זה תעשיה... אנשים מגדלים נחשים משני מינים ואז הנחשה משריצה איזה מיליון נחשים קטנים
חבר שלי היה מחזיק בבית ארון שלם רק עם כלובים לעכברים והחולדות שהוא היה נותן לנחשים הוא גם היה עושה טבלאות מי אכל כמה ומתי

בגדול יוני (חבר שלי) היה קונה מיבואנים עד שהוא התחיל לגדל בעצמו, לפני שהוא התגייס הוא היה האספן ה 4 במדינה בגדול של האוסף שלו אבל הוא מכר את הרוב ו איזה 40 הוא שם אצל כושי והשאיר איזה 4 בבית בשביל הכיף
yahel222
quote:
Originally posted by Ariels
זה תעשיה... אנשים מגדלים נחשים משני מינים ואז הנחשה משריצה איזה מיליון נחשים קטנים
חבר שלי היה מחזיק בבית ארון שלם רק עם כלובים לעכברים והחולדות שהוא היה נותן לנחשים הוא גם היה עושה טבלאות מי אכל כמה ומתי

בגדול יוני (חבר שלי) היה קונה מיבואנים עד שהוא התחיל לגדל בעצמו, לפני שהוא התגייס הוא היה האספן ה 4 במדינה בגדול של האוסף שלו אבל הוא מכר את הרוב ו איזה 40 הוא שם אצל כושי והשאיר איזה 4 בבית בשביל הכיף


הנחש מזיין את הנחשה????? מוזר
מעניין איך
Ariels
סנטימטר מהקצה של הזנב יש כיסים, לזכר יש פין קטן שהוא דוחף לכיס של הנחשה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Ariels
סנטימטר מהקצה של הזנב יש כיסים, לזכר יש פין קטן שהוא דוחף לכיס של הנחשה


אני רואה למדת משהו משיעורי טבע בכיתה ג
Ariels
אחי, יוני הזה מורעל על נחשים תחת
יש לו על כל יד קעקוע ענקי של נחש
ביד אחת זה קוברה
ביד השניה זה מין נחש שכאילו נכנס ויוצא אל מתחת העור

נ.ב
שמישהו יעמוד וישתין מהגשר באילת אני בנזונה אם מישהו קופץ למים

yahel222
quote:
Originally posted by Ariels

ביד השניה זה מין נחש שכאילו נכנס ויוצא אל מתחת העור

נ.ב
שמישהו יעמוד וישתין מהגשר באילת אני בנזונה אם מישהו קופץ למים


קעקוע פצצה ראיתי כזה שהלכתי לראות קעוקעים בשבילי


ומה נראה לך שלא השתינו שם..................
Ariels
עזוב גם הספינות משחררות את כל הטינופת שלהן למים וגם המים פאקינג מלוחים מדי, אחי אני אוהב הכל באילת חוץ מהמים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement