return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
אני נוסע לאילת יום רביעי... (pg. 4)
View this Thread in Original format
NyKoN
יו!!!!!!!!!!!!
האיש עם הנחש!!!
הוא מסתובב על הגשר שם!
הכייייי קורע מצחוק!
אני נשפך ממנו כל פעם מחדש
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NyKoN
יו!!!!!!!!!!!!
האיש עם הנחש!!!
הוא מסתובב על הגשר שם!
הכייייי קורע מצחוק!
אני נשפך ממנו כל פעם מחדש


הוא לא מסתובב על הגשר
הוא מול האיש שמצייר עם ספריי... ליד הסבארו בטיילת
מי רוצה תמונה, תמונה עם נחש...
NyKoN
מה אחי?!
אני ראיתי אותו על הגשר לפני שבועיים!
הוא כזה זקן אשכרה עם מבטא רוסי שיש לו נחש עליו ואומר קבוע רוצה תמונה עם נחש
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NyKoN
מה אחי?!
אני ראיתי אותו על הגשר לפני שבועיים!
הוא כזה זקן אשכרה עם מבטא רוסי שיש לו נחש עליו ואומר קבוע רוצה תמונה עם נחש


הוא עבר לגשר!?
איזה בוגד
הקמנו התנחלות לידו אז... וכל שתי דקות על השעון הוא מתחיל לדקלם את המשפט שלו
ואנחנו על הריצפה
Dj Moriano
שלום שלום כולם....

אני עדיין באילךת פשוט יש פה אינטרנט חינם....

בדיוקעכשיו סוגרים אז אני עושה את זה קצר אדיר פה



ורועי ראיתי את האיש עם הנחש.....





טוב שמעו עכשיו סוגרים פה את המחשבים אז אני יגיב על הט'רדים מחר
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Dj Moriano
שלום שלום כולם....

אני עדיין באילךת פשוט יש פה אינטרנט חינם....

בדיוקעכשיו סוגרים אז אני עושה את זה קצר אדיר פה



ורועי ראיתי את האיש עם הנחש.....





טוב שמעו עכשיו סוגרים פה את המחשבים אז אני יגיב על הט'רדים מחר


אחי!?!?!
אתה באילת
אל תכנס לאינטרנט!!!
:whip: :whip:
DjChook
Some1 is 2 addict
Hell_Copter
מישהו צריך למצוא מישהי דחוף!!!!
הוא באילת שיעשה חיים במקום להיות פה
yahel222
quote:
Originally posted by DjChook
Some1 is 2 addict


לא לא
סתם אין לו חיים
Dj Moriano
דבר ראשון חזרתי.....

דבר שני מה הבעיה שלכם??? אסור לבנאדם לבדוק תוצאות ספורט???
ובאותו זמן לקפוץ ולהגיד שלום????


ויובל למה לא להכנס?..?

Hell_Copter
איך היה אחי
ספר חוויות
פגשת את האיש עם הנחש??
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Hell_Copter
איך היה אחי
ספר חוויות
פגשת את האיש עם הנחש??


אכן כן רועי

ואיזה קטעים כמעט היה מכות במלון בין צרפתי לקב"ט
בסוף נגמר רק בדחיפות....

אני גם הלכתי מכות עם שני צרפתים בני 12 בערך אז זה לא היה פייר להם...

בגלל שהייתי עם יוסי אבוקסיס וגם הייתי בסוויטה (היינו ארבע אנשים) אז קיבלנו כניסה לחדר וי.אי.פי

מצאתי ארנק עם מאתיים דולר וכרטיסי אשראי ואני ברוב טפשוטי החזרתי אותו אל תשאלו למה כנראה הייתי ממש עייף ולא הבנתי מה אני עושה....

ואין לי כוח להמשיך לכתוה אינ ימשיך מחר או אחר-כך
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement