|
אני נוסע לאילת יום רביעי... (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
יו!!!!!!!!!!!!
האיש עם הנחש!!!
הוא מסתובב על הגשר שם!
הכייייי קורע מצחוק!
אני נשפך ממנו כל פעם מחדש |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NyKoN
יו!!!!!!!!!!!!
האיש עם הנחש!!!
הוא מסתובב על הגשר שם!
הכייייי קורע מצחוק!
אני נשפך ממנו כל פעם מחדש |
הוא לא מסתובב על הגשר
הוא מול האיש שמצייר עם ספריי... ליד הסבארו בטיילת
מי רוצה תמונה, תמונה עם נחש... |
|
|
| NyKoN |
מה אחי?!
אני ראיתי אותו על הגשר לפני שבועיים!
הוא כזה זקן אשכרה עם מבטא רוסי שיש לו נחש עליו ואומר קבוע רוצה תמונה עם נחש |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NyKoN
מה אחי?!
אני ראיתי אותו על הגשר לפני שבועיים!
הוא כזה זקן אשכרה עם מבטא רוסי שיש לו נחש עליו ואומר קבוע רוצה תמונה עם נחש |
הוא עבר לגשר!?
איזה בוגד
הקמנו התנחלות לידו אז... וכל שתי דקות על השעון הוא מתחיל לדקלם את המשפט שלו
ואנחנו על הריצפה |
|
|
| Dj Moriano |
שלום שלום כולם....
אני עדיין באילךת פשוט יש פה אינטרנט חינם....
בדיוקעכשיו סוגרים אז אני עושה את זה קצר אדיר פה
ורועי ראיתי את האיש עם הנחש.....
טוב שמעו עכשיו סוגרים פה את המחשבים אז אני יגיב על הט'רדים מחר |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
שלום שלום כולם....
אני עדיין באילךת פשוט יש פה אינטרנט חינם....
בדיוקעכשיו סוגרים אז אני עושה את זה קצר אדיר פה
ורועי ראיתי את האיש עם הנחש.....
טוב שמעו עכשיו סוגרים פה את המחשבים אז אני יגיב על הט'רדים מחר |
אחי!?!?!
אתה באילת
אל תכנס לאינטרנט!!!
:whip: :whip: |
|
|
| DjChook |
| Some1 is 2 addict |
|
|
| Hell_Copter |
מישהו צריך למצוא מישהי דחוף!!!!
הוא באילת שיעשה חיים במקום להיות פה |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by DjChook
Some1 is 2 addict |
לא לא
סתם אין לו חיים |
|
|
| Dj Moriano |
דבר ראשון חזרתי.....
דבר שני מה הבעיה שלכם??? אסור לבנאדם לבדוק תוצאות ספורט???
ובאותו זמן לקפוץ ולהגיד שלום????
ויובל למה לא להכנס?..? |
|
|
| Hell_Copter |
איך היה אחי
ספר חוויות
פגשת את האיש עם הנחש?? |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
איך היה אחי
ספר חוויות
פגשת את האיש עם הנחש?? |
אכן כן רועי
ואיזה קטעים כמעט היה מכות במלון בין צרפתי לקב"ט
בסוף נגמר רק בדחיפות....
אני גם הלכתי מכות עם שני צרפתים בני 12 בערך אז זה לא היה פייר להם...
בגלל שהייתי עם יוסי אבוקסיס וגם הייתי בסוויטה (היינו ארבע אנשים) אז קיבלנו כניסה לחדר וי.אי.פי
מצאתי ארנק עם מאתיים דולר וכרטיסי אשראי ואני ברוב טפשוטי החזרתי אותו אל תשאלו למה כנראה הייתי ממש עייף ולא הבנתי מה אני עושה....
ואין לי כוח להמשיך לכתוה אינ ימשיך מחר או אחר-כך |
|
|
|
|