return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 
in het kader van nuttig bezig zijn »» welke sport doe jij?
View this Thread in Original format
Jappio
Deze x ff een poll over de sporten die we doen en bij welke club, of is het hier alleen maar zûpen en feesten?? Ik zit op atletiek (bij Spark) en op zaalvoetbal (RS 3(Rotterdamse Studenten 3)), maar omdat ik hier dan toch een keus moet maken ga ik voor atletiek; doe dit namelijk al een jaartje of 12 nu..


Latorr

[edit] t zijn nu dus toch 2 sporten geworden :rolleyes: [/edit]
Blik
ik zal wel ff editten want je bent fitness vergeten, doen er ook wel een paar

ik doe niet een sport, mijn sport is om ieder weekend het bierglas naar mijn mond toe te brengen, en dit kan verdomde vermoeiend zijn :p
Jappio
Ja, zal er wel meer zijn vergeten vrees ik.. Maar roep maar los hierzo :D:rolleyes:
kolkiewolkie
mountainbiken.... kijk op de kaart (lingo manier).... nee, staat er niet bij :p
rondstuiteren op feesten.... kijk op de kaart.... nee, staat er niet bij. ok, volgende woorde :p

ff serieus, als ik snachts niet gefeest heb probeer ik meestal op de zondag de mountainbike fftjes te pakken en fiets tussen de 15 en 40 kilometer.. en ga niet zeggen dat wielrennen er al bijstaat want DAT vind ik dus nix aan...

roep al jaren dat ik op fitness wil, maar daar komt nix van... ben zo druk genoeg...

kan wezen dat ik nog op tennis/squashen ga ofzo... wee nog nie...

btw: rondstuiteren kan ook knap vermoeiend zijn d8 ik zo.. houd me dus ook in shape :)

greetz
-=WVG=-
RKVV Den Dungen A1

Daar speel ik af en toe een partijtje voetbal :)
LowRider
voeballluuuuuh

bij SDV Barneveld... hier in kippedorp :cool:
ben toevallig ook al tijdje van plan te gaan fitnessen, en nee: tis er ook nooit van gekomen... denk na de vakantie (alhoewel...:dan is het geld op...zucht)
Gurian
Ikke dart. Je weet wel met 3 van die pijltjes. Kwil volgend seizoen in een team mee gaan doen ma heb nog nie genoeg teamleden :(

Trouwens darten staat er ook nie bij. Anders doe je gewoon een punt iets anders of zo???
LightForce
Ik zit op fitness, doe dit 3 dagen in de week. Verder in de zomer pak ik de fiets, of ik pak de skeelers en rij dan meestal een kleine 30 kilometer.

Verder ben ik nu net 1 jaar gestopt met tennis, beviel wel, maar de tijd ontbrak er gewoon voor, en tja als je de top wilt halen moet je vaak spelen, en dat ging niet.

Wil ooit een keer gaan autoracen. Maar ja die droom zal wel nooit uit komen.
Menno
Ik fitness, 3 keer per week bij de Erasmus Universiteit in Rotterdam. Dit is lekker goedkoop, ik betaal als student van de HES maar 200 piek per jaar en kan gewoon onbeperkt fitnessen. Hiervoor heb ik 12 jaar gevoetbalt bij EBOH (Dordrecht), hier ben ik mee gestopt omdat ik bij allemaal 30 en 40-jarige in het team kwam. Dit is een maandje ofzo leuk maar daarna ga je toch ver onder je niveau zitten dus ben ik met voetballen gestopt.
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Gurian
Ikke dart. Je weet wel met 3 van die pijltjes. Kwil volgend seizoen in een team mee gaan doen ma heb nog nie genoeg teamleden :(

Trouwens darten staat er ook nie bij. Anders doe je gewoon een punt iets anders of zo???


LOL, ik heb ook nog eens een jaar competitie gedart. Was trouwens meer zuipen dan darten, maar dat terzijde :D.

Nu sport ik niet meer.

kolkiewolkie
EDIT: ooit wil ik absoluut nog een keer een rally rijden. dat lijkt/is zooooooooo BRUUUUUUT!!!

maarja, dat kost een ENORME berg eurocentjes....autootje, minimaal 50.000 piek... paar setten banden a raison 1500 piek... beetje reserveonderdelen... servicebussie... (lees: seizoen zonder schade kost gewoon minstens een ton)

kortom: als iemand een paar sponsors weet: let me know :D :D

en ik heb trouwens, omdat mijn sport er niet bijstond gestemd op niet sporten
HiGH_NrG
Kzit al 9 jaar op atletiek...doe al 2 jaar fitness...en in de zomer wilk bij mooi weer nog weleens op het racefietsje stappen...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement