|
Froehliche Weihnachten und ein glueckliches Neues Jahr!
|
View this Thread in Original format
| Simcut |
Hi GTA's!
Just wanted to wish you all a Merry Christmas and a Happy New Year! :)
Simon |
|
|
| shattered~soul |
thx simon! :D
merry christmas and all the best for ´07, my favourite simcat! ;) |
|
|
| Sonic-Trance |
| Merry Christmas to all TA's and a happy new year ;) |
|
|
| DigitalFreak |
thanks. best wishes to the island, too
island ape ^^ |
|
|
| schlauf |
Wünsche ich ebenfalls allen Freunden hier im Forum! Bin bereits auf dem Weg zurück in die Heimat, und hoffe, dass wenigstens dieses Weihnachten einmal ruhig und besinnlich wird :-)
Macht's gut, bis nächstes Jahr! |
|
|
| godfatherdc |
prettige feestdagen en enn gelukkig nieuwjaar |
|
|
| Ronny-LE |
| Wesolych Swiat Bozego Narodzenia i szczesliwego Nowego Roku! :D |
|
|
| Jan Vandell |
hi simon (and all the others)...
i wish you a merry christmas and a happy new year, too.
cu all @ 2007! |
|
|
| Vanditine |
feliz navidad y próspero año nuevo :D
Auch ich wünsche euch allen frohe Feiertage und natürlich auch von mir schonmal die besten Wünsche für ein neues grandioses Jahr 2007 :) Lasst es krachen, meine Lieben :)
edit: ok, so in english as well: Merry christmas an a happy new year! Have a good start in an awesome 2007 and take care :) |
|
|
| knobocop |
| All the best to you as well Simon. See you in 07! |
|
|
| arctic light |
Nice thread. :)
Merry Christmas to all of you - and also a good start in 2007. |
|
|
| Mark Winston |
and also from me ;)
very merry christmas to all of you and all the best for 2007 !!! See you next year !! ;) |
|
|
|
|