|
Armin @ SlamFM A State Of Trance NL (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Asperge |
| quote: | Originally posted by AirPole
Naja, ik luister nog amper, maar als het weer oude stijl wordt zoals bij ID&T dan ben ik wel bereid om weer eens te gaan luisteren. De laatste tijd vind ik ASOT echt kut met peren. |
Eens!!! |
|
|
| Botol&Cebok |
| terug naar die goede oude tijd vet!!!!!!!!!!!!!! eindelijk weer nederlandse commentaar vet !!! |
|
|
| Botol&Cebok |
| ik hoop dat hij dan niet de mix afspeelt van donderdag avondm aar gewone hele nieuwe set up maakt |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Botol&Cebok
ik hoop dat hij dan niet de mix afspeelt van donderdag avondm aar gewone hele nieuwe set up maakt |
100 tegen 1 dattie dat doet...:rolleyes: |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by AirPole
Naja, ik luister nog amper, maar als het weer oude stijl wordt zoals bij ID&T dan ben ik wel bereid om weer eens te gaan luisteren. De laatste tijd vind ik ASOT echt kut met peren. |
+1 Khoop dat de show op Slam FM verschilt van het format dat nu op Fresh/DI gebruikt wordt. ASOT oude stijl was echt leuk ! :o |
|
|
| eieregooie |
| Zal Fresh niet blij mee zijn vrees ik :p |
|
|
| Gonzo |
| quote: | Originally posted by ahp2002
haha ik vind die persberichten altijd zo mooi!
je hoort het klinkje v/h proosten van de champagne door het persbericht heen! :)
wel leuk voor alle ASOT fans natuurlijk. misshcien weeres een ASOT XXL of gastmixers ofzo, |
Ja, die gastmixen & XXL-uiztendingen waren echt goed te pruimen destijds :). Zou geen verkeerde zet zijn :). |
|
|
| Gonzo |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Zal Fresh niet blij mee zijn vrees ik :p |
Stonden die ook niet op kantelen betreffende ether-frequenties ofzo? Kan me iets vaags inzake Fresh FM herinneren van een tijdje terug. |
|
|
| jappy-b |
frsh fm heeft al jaren een ether frequentie hoor...
maar ze doen goeie zaken binnen nederland met die live stream zn dr een hoop die ASOT en Hardhouse Generation luisteren
alleen afgelopen donderdag geen ASOT op fresh fm... en vanaf 6 april pas op slam fm wat gaat dat worden... |
|
|
| Dj_Day-V |
| quote: | Armin van Buuren twee maanden eerder op Slam!FM
Armin van Buuren zal twee maanden eerder starten met zijn programma op Slam!FM. Eerder werd bekend dat hij op 6 april zou gaan starten op de zender dit is nu 2 februari geworden.
Van Buuren gaat iedere vrijdagavond zijn programma 'A State of Trance' maken voor de zender tussen 22:00 en 24:00 uur. Eerder maakte hij dit programma voor Fresh FM, XFM en ID&T Radio. |
|
|
|
|
|