return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Armin @ SlamFM A State Of Trance NL (pg. 2)
View this Thread in Original format
Asperge
quote:
Originally posted by AirPole
Naja, ik luister nog amper, maar als het weer oude stijl wordt zoals bij ID&T dan ben ik wel bereid om weer eens te gaan luisteren. De laatste tijd vind ik ASOT echt kut met peren.



Eens!!!
Botol&Cebok
terug naar die goede oude tijd vet!!!!!!!!!!!!!! eindelijk weer nederlandse commentaar vet !!!
Botol&Cebok
ik hoop dat hij dan niet de mix afspeelt van donderdag avondm aar gewone hele nieuwe set up maakt
Muppy
quote:
Originally posted by Botol&Cebok
ik hoop dat hij dan niet de mix afspeelt van donderdag avondm aar gewone hele nieuwe set up maakt


100 tegen 1 dattie dat doet...:rolleyes:
Loraine
quote:
Originally posted by AirPole
Naja, ik luister nog amper, maar als het weer oude stijl wordt zoals bij ID&T dan ben ik wel bereid om weer eens te gaan luisteren. De laatste tijd vind ik ASOT echt kut met peren.


+1 Khoop dat de show op Slam FM verschilt van het format dat nu op Fresh/DI gebruikt wordt. ASOT oude stijl was echt leuk ! :o
eieregooie
Zal Fresh niet blij mee zijn vrees ik :p
Gonzo
quote:
Originally posted by ahp2002
haha ik vind die persberichten altijd zo mooi!

je hoort het klinkje v/h proosten van de champagne door het persbericht heen! :)

wel leuk voor alle ASOT fans natuurlijk. misshcien weeres een ASOT XXL of gastmixers ofzo,


Ja, die gastmixen & XXL-uiztendingen waren echt goed te pruimen destijds :). Zou geen verkeerde zet zijn :).
Gonzo
quote:
Originally posted by eieregooie
Zal Fresh niet blij mee zijn vrees ik :p


Stonden die ook niet op kantelen betreffende ether-frequenties ofzo? Kan me iets vaags inzake Fresh FM herinneren van een tijdje terug.
jappy-b
frsh fm heeft al jaren een ether frequentie hoor...

maar ze doen goeie zaken binnen nederland met die live stream zn dr een hoop die ASOT en Hardhouse Generation luisteren

alleen afgelopen donderdag geen ASOT op fresh fm... en vanaf 6 april pas op slam fm wat gaat dat worden...
Siesta
Armin kan er wat van zeg

http://video.google.nl/videoplay?do...armin+dancetour

:p

Muppy
quote:
Originally posted by Siesta
Armin kan er wat van zeg

http://video.google.nl/videoplay?do...armin+dancetour

:p


hahahaha LOL:D
Dj_Day-V
quote:
Armin van Buuren twee maanden eerder op Slam!FM
Armin van Buuren zal twee maanden eerder starten met zijn programma op Slam!FM. Eerder werd bekend dat hij op 6 april zou gaan starten op de zender dit is nu 2 februari geworden.

Van Buuren gaat iedere vrijdagavond zijn programma 'A State of Trance' maken voor de zender tussen 22:00 en 24:00 uur. Eerder maakte hij dit programma voor Fresh FM, XFM en ID&T Radio.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement