return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Armin @ SlamFM A State Of Trance NL (pg. 3)
View this Thread in Original format
AirPole
Ja, ik zat er vandaag nog over na te denken. Ik moet mijn eerdere post toch ff wat nuanceren, ben ik bang. Ook al wordt het weer zoals eerst, met Nederlands gelul er doorheen, het blijven toch eindelijk de tunes die het moeten doen. Tot ongeveer zo aan aflevering 178 was het gewoon vet, maar daarna ging het echt down-hill. Niet elke tune van nu is bagger, maar ik vrees toch met grote vrezen. Denk toch niet dat ik het nu opeens wel meer tof ga vinden. Ik hoor het wel.
Loraine
Ben de show van Slam! eens aan het downloaden... Ns luisteren of het was is :disbelief
Ultravibe!
quote:
Originally posted by AirPole
Ja, ik zat er vandaag nog over na te denken. Ik moet mijn eerdere post toch ff wat nuanceren, ben ik bang. Ook al wordt het weer zoals eerst, met Nederlands gelul er doorheen, het blijven toch eindelijk de tunes die het moeten doen. Tot ongeveer zo aan aflevering 178 was het gewoon vet, maar daarna ging het echt down-hill. Niet elke tune van nu is bagger, maar ik vrees toch met grote vrezen. Denk toch niet dat ik het nu opeens wel meer tof ga vinden. Ik hoor het wel.


Heb je opzich gelijk in. Armin zou zijn horizon eens een beetje moeten verbreden met wat Extrawelt plaatjes enzo, dat soort dingen. Trance begint echt een beetje een eenheidsworst te worden. Ik zie het verschil in tracklists van SvD, Armin en Markus Schulz niet echt meer. :D
DJ_Massive
quote:
Originally posted by Ultravibe!
Heb je opzich gelijk in. Armin zou zijn horizon eens een beetje moeten verbreden met wat Extrawelt plaatjes enzo, dat soort dingen. Trance begint echt een beetje een eenheidsworst te worden. Ik zie het verschil in tracklists van SvD, Armin en Markus Schulz niet echt meer. :D


Hij hoeft niet eens uit het "trance" spectrum weg te gaan om z'n horizon te verbreden. Er zijn zoveel zogenoemde "progressive psytrance" platen (om maar weer 's een label als Iboga records te noemen, of Tribal Vision, waarbij het woordje 'psy' ook maar relatief is) die hij zo zou kunnen draaien en die volgens mij prima in z'n show zouden passen, en dat is echt niet knallende psytrance ofzo. Maar blijkbaar kent ie 't niet of wil ie 't niet. Maar goed, het is de laatste jaartjes wel aardig duidelijk geworden wat voor soort "trance" Armin blijkbaar graag draait. Kwaliteit negeren kan ie iig goed :tongue2
Ultravibe!
quote:
Originally posted by DJ_Massive
Hij hoeft niet eens uit het "trance" spectrum weg te gaan om z'n horizon te verbreden. Er zijn zoveel zogenoemde "progressive psytrance" platen (om maar weer 's een label als Iboga records te noemen, of Tribal Vision, waarbij het woordje 'psy' ook maar relatief is) die hij zo zou kunnen draaien en die volgens mij prima in z'n show zouden passen, en dat is echt niet knallende psytrance ofzo. Maar blijkbaar kent ie 't niet of wil ie 't niet. Maar goed, het is de laatste jaartjes wel aardig duidelijk geworden wat voor soort "trance" Armin blijkbaar graag draait. Kwaliteit negeren kan ie iig goed :tongue2


Armin heeft zelf echt wel super veel verstand van goede muziek (Check cds als AvB 001, 002 bijv.), en tevens een goeie smaak. Volgens mij vindt ie het zelf ook veel vetter om diep te gaan, maar gaat ie bij zijn platenkeuze de laatste jaren veel te veel af op wat zijn groupies willen horen. Anders kan ik het ook niet verklaren waarom die alleen maar van die honingzoete troep blijft promoten.:D
AirPole
Ja, inderdaad. De muziek die hij vroeger draaide was echt wel goed hoor, maar tegenwoordig lijkt het bij hem wel alsof hij alleen maar plaatjes van vriendjes draait of wil draaien. Er komt ook zoveel onbekend spul uit, zoals Romi - Beijing, wat ik zelf een lekkere plaat vind, om eens wat te noemen, maar Armin wil daar niet meer aan volgens mij.
magrec
waar is die tijd gebleven waarin armin gewoon james holden - horizons draaide..

Tsja puur een geld kwestie dit. Armin wil cashen nou dan moet ie dit soort muziek draaien heel simpel. Je hebt dj's die zich blijven vernieuwen en je hebt dj's die elke week jaar in jaar uit het zelfde blijven doen....

nog iemand nathan fake gezien dit weekend, damn wat was die gast aan het freaken in de patronaat in Haarlem, daarna Guy J, gast van 22 uit israël. Publiek helemaal los.

Dus wat je kunt doen is gaan zitten janken omdat je favo dj eigenlijk al jaren kut muziek draait of gewoon lekker naar feestjes gaan waar je nog wel nieuwe dingen hoort.
Loraine
True true !
Enfin, heb die Slem-Ef-Em set eens doorgescrold maar m'n aandacht was na de eerste track al verdwenen.
Ben er klaar mee. :o
Universal Religion compilaties zijn nu officieel sentiment CDs geworden van vergane glorie.
AirPole
quote:
Originally posted by Loraine
True true !
Enfin, heb die Slem-Ef-Em set eens doorgescrold maar m'n aandacht was na de eerste track al verdwenen.
Ben er klaar mee. :o
Universal Religion compilaties zijn nu officieel sentiment CDs geworden van vergane glorie.


Dan heb ik nog altijd:

- Armin back2back with Ferry live @ Godskitchen, 16/03/2003

- Armin live @ Club Eau, 26/10/2002
@win
quote:
Originally posted by Loraine
True true !
Enfin, heb die Slem-Ef-Em set eens doorgescrold maar m'n aandacht was na de eerste track al verdwenen.
Ben er klaar mee. :o
Universal Religion compilaties zijn nu officieel sentiment CDs geworden van vergane glorie.


Was dit een andere aflevering dan asot 285?? Hij begint toch volgende week pas op SLAM?

basvh
quote:
Originally posted by magrec


Dus wat je kunt doen is gaan zitten janken omdat je favo dj eigenlijk al jaren kut muziek draait of gewoon lekker naar feestjes gaan waar je nog wel nieuwe dingen hoort.



amen!!!
Fkwebeman
quote:
Originally posted by AirPole
Dan heb ik nog altijd:

- Armin back2back with Ferry live @ Godskitchen, 16/03/2003


link! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement