|
Armin @ SlamFM A State Of Trance NL
|
View this Thread in Original format
| Dj_Day-V |
Hilversum, 4 januari 2007 – Vanaf vrijdag 6 april zal de nummer 2 DJ van de wereld: Armin van Buuren voor het eerst zijn awardwinning radioprogramma "A State of Trance" bij SLAM!FM presenteren. Armin zal elke vrijdagavond te horen zijn tussen 22:00 en 24:00 uur.
“Ik vind het fantastisch om voor hét jongerenradiostation van Nederland te gaan werken. 'A State of Trance' wordt al jaren wereldwijd door vele radiostations uitgezonden en speciaal voor SLAM!FM maken we een Nederlandse versie van het programma. Ik blijf toch een Nederlander” aldus Armin van Buuren.
Jacqueline Bierhorst, Algemeen Directeur SLAM!FM: “Ik vind het geweldig dat Armin en SLAM!FM een verregaande samenwerking aangaan. Zijn ervaring, populariteit en gevoel voor muziek sluiten volledig aan bij de doelgroep van SLAM!FM. Het voelt goed dat de Nederlands grootste DJ/producer wekelijks in eigen land te beluisteren is op ons radiostation. SLAM!FM is jong, stoer, brutaal en draait de meeste nieuwe muziek van Nederland. We richten ons niet alleen op de radio maar ook op evenementen, consumentenproducten en nieuwe online ontwikkelingen. Daarnaast hebben we grootste plannen voor het nieuwe jaar, Armin en zijn events passen volkomen in deze strategie.”
slamfm.nl
:wtf:
Zeker meer commercieele nummers ? |
|
|
| franzelare |
uitverkoop zal bijna iedereen roepen
maar hij heeft wel gelijk, weer terug voor het publiek waar asot groot is geworden.
en nu hopelijk wel voor goed geld ipv voor de hobby! |
|
|
| Desperado22 |
| and whats up with fresh.fm ?? will the completly show change back to slam.fm??(former ID&T Radio) |
|
|
| Dj_Day-V |
| Maybe its mixed, and on slamfm its just like the old episodes... |
|
|
| Ultravibe! |
| Goed nieuws! Ik vond Armin's old-style ASOT's met Nederlands commentaar altijd erg vermakelijk. Hopelijk weer het eerste uur the newest tunes selected (met commentaar) en het tweede uur ouderwets diep non-stop in the mix.:D |
|
|
| Ultravibe! |
| quote: | Originally posted by franzelare
uitverkoop zal bijna iedereen roepen
maar hij heeft wel gelijk, weer terug voor het publiek waar asot groot is geworden.
en nu hopelijk wel voor goed geld ipv voor de hobby! |
Precies, maar volgens mij vindt ie het ook écht leuk om een radioshow te presenteren. |
|
|
| Dj_Day-V |
| quote: | Originally posted by Ultravibe!
Goed nieuws! Ik vond Armin's old-style ASOT's met Nederlands commentaar altijd erg vermakelijk. Hopelijk weer het eerste uur the newest tunes selected (met commentaar) en het tweede uur ouderwets diep non-stop in the mix.:D |
Juist :) |
|
|
| Muppy |
hmmm mixed feelings...
enerzijds beter dat het gewoon weer in de ether te beluisteren is, en ook op een goed tijdstip (voor mij dan).
anderzijds is het te hopen dattie zn stijl behoud en niet ineens slam fm-hitjes gaat draaien! |
|
|
| ahp2002 |
haha ik vind die persberichten altijd zo mooi!
je hoort het klinkje v/h proosten van de champagne door het persbericht heen! :)
wel leuk voor alle ASOT fans natuurlijk. misshcien weeres een ASOT XXL of gastmixers ofzo, |
|
|
| @win |
| Leuk nieuws. Alleen wel gek dat hij er 2 jaar geleden werd afgeserveerd terwijl hij wel wilde blijven, maar goed... Jammer dat het pas 6 april is, dat duurt nog wel even! |
|
|
| Siesta |
| in de loop der jaren is er natuurlijk wel het een en andere veranderd. Het is nu geen id-t meer natuurlijk. |
|
|
| AirPole |
| Naja, ik luister nog amper, maar als het weer oude stijl wordt zoals bij ID&T dan ben ik wel bereid om weer eens te gaan luisteren. De laatste tijd vind ik ASOT echt kut met peren. |
|
|
|
|