|
Armin @ SlamFM A State Of Trance NL (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
link! :D |
Ik zal hem vannacht ff ergens uploaden, mijong! |
|
|
| Dj_Day-V |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
link! :D |
whehe die is:crazy: |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by @win
Hij begint toch volgende week pas op SLAM? |
Hmmmm...heb niet live geluisterd, maar torretje gedownload, maar kga nu zelf twijfelen aan de echtheid ervan:
Slam! Site - pagina over Clubbing
:conf: |
|
|
| Loraine |
@ Airpole: Over onvergetelijke livesets gesproken..
Die van mei 2003 in Palau Sant Jordi, Barcelona: he-le-maal grijsgedraaid! |
|
|
| Dj_Day-V |
| quote: | Originally posted by Loraine
Hmmmm...heb niet live geluisterd, maar torretje gedownload, maar kga nu zelf twijfelen aan de echtheid ervan:
Slam! Site - pagina over Clubbing
:conf: |
Hmm het is maar een uur.
Mischien weer 1 uur newest tunes, 1 uur mix ?:toothless |
|
|
| Muppy |
| Misschien is het gewoon een uurtje Armin in Clubbin'? Ze hebben daar namelijk wel vaker guestmixes van dj's:rolleyes: |
|
|
| AirPole |
Ach kutje, nou ben ik helemaal vergeten om dat setje te uploaden! Ik zal het gelijk ff doen!
Enne, Ultravibe: bij mij geeft ie aan dat ik lid moet zijn van het forum om te kunnen browsen.
Edit: ben em nu aan t uppen, zou over een uurtje klaar moeten wezen. :) |
|
|
| AirPole |
Nou, keutels ik heb hem ge-upped!
Dus FKwebeman, downloaden die hap :D
[[ LINK REMOVED ]]
Tracklist:
01. DJ Cor Fijneman feat. Jan Johnston - Venus (DJ Tiesto Remix)
02. Solarstone - Solarcoaster (Midway Remix)
03. Aly & Fila - Eyes Of Horus (Ronski Speed Remix)
04. Matti Laamanen - Flakes
05. 3 Fingers - Frozen Feburary (Flake mix)
06. Push - Universal Nation (2003 Remix)
07. Armin van Buuren - Sunburn
08. Eon - Pocket Damage
09. Ronald van Gelderen - Proceed
10. Umek - Gatex vs. Speedy J - Kreck (Armin van Buuren Rework)
11. Ferry Corsten - Punk
12. Queen vs. Vanguard - Flash
13. GTR - Mistral
14. Airwave vs. Rising Star - Sunspot (DCML Remix)
15. System F vs. Armin van Buuren - Exhale
Echt een vet setje hoor! Ook een van de weinige sets waarin ik de MC niet zo irritant vind. |
|
|
| Muppy |
| ik maak er stiekum ook even gebruik van;) dank je:D |
|
|
| Romi |
| quote: | Originally posted by AirPole
Er komt ook zoveel onbekend spul uit, zoals Romi - Beijing, wat ik zelf een lekkere plaat vind, om eens wat te noemen, maar Armin wil daar niet meer aan volgens mij. |
Leuk om te horen dat jij 'm wél goed vind;) . Er zijn natuurlijk meer dj's, door Schulz gedraaid worden is ook vet iig:)
-Ron (ROMi/Defiance/Earthscape) |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Romi
Leuk om te horen dat jij 'm wél goed vind;) . Er zijn natuurlijk meer dj's, door Schulz gedraaid worden is ook vet iig:)
|
Ben nu aan het luisteren...;) |
|
|
|
|