|
אז מה באמת מאפיין (TRANCEADDICT)???
|
View this Thread in Original format
| arik |
אני חושב על זה לפעמים הרבה
ואני מנסה להבין מה באמת מבדיל בין אחד שאוהב לישמוע טראנסים
כי איזה חבר שלו שלח לו
לבין אחד שחיי את המוסיקה הזאת ומשתמש בה גם כדרך חיים
לדוגמא: אנחנו!!!!!
אני פשוט רוצה לישמוע ממכם מה באמת עושה אותנו ל.......
TRANCEADDICT???
תודה:)
אני ישמח אם תגיבו |
|
|
| DJ-Energy |
טוב ככה...
קודם כל, זה שאנחנו שומעים טראנס 24/7, לוקחים אותו לכל מקום איתנו, מעריכים אותו יותר מכל אחד אחר, זה שאנחנו כל הזמן משותתים באינטרנט לחפש חומר חדש
זה שבמסיבות שאתה שומע טראק, שאתה יודע שרק אתה מכיר ואף אחד אחר אין שמץ של מושג מזה, אתה מקבל מין זרם כזה שאתה שומע את העלייה המסיבית של הטראק ואז מתפוצץ ביחד עם הטראק
ברגע שאתה ממש יכול להתחבר למוסיקה ולהרגיש שהיא ממש חלק ממך
זה בשבילי להיות
trancEaddict |
|
|
| Ariels |
הבגדים המוזרים, משקפיים מצחיקות
זה שאתה קם בבוקר ומשמיע לכל השכונה את הטראקים שהורדת בלילה
כשטראק נכנס במועדון אתה מתחיל להתפרע כי אתה מזהה את הטראק ואף אחד לא מבין מה אתה מתלהב עד שרק אחרי 3 דקות כולם מתלהבים ואתה כבר עייף
זה שאתה עושה כזה "בום" עם הידיים כשיש קיק באמצע קטע שקט ורק אתה עם הידיים למעלה כי רק אתה יודע מתי מגיע כל קיק וכל עליה
זה שאתה מכיר טראקים בע"פ
זה שכשמכריזים על שתיה חינם ל5 דקות כולם רצים לבאר לדפוק ראש ורק אתה (ממשיך לרקוד כי יש טראק בנזונה (אפילו הדי ג'יי רק לבאר
זה שכשמשנים סוג מוזיקה אתה מפסיק לרקוד והולך לבאר
זה שאתה מכיר שמות של טראקים ואף אחד לא מבין מה אתה רוצה
זה שאתה מזמזם טראקים במקלחת וכל הבסיס חושב שאתה חולה נפש
!!!! זה שנמאס לך מדי ג'יי יהל ואתה שונא את אורן ברקן |
|
|
| Hell_Copter |
כל מה שהם אמרו
חוץ מהקטע שאתה חולה נפש...
זה רק קטע של אריאל :)
קורה לי לפעמים שאני במסיבה ואני אומר את המילים שיש בשיר ומסתכלים עליי לראות מה אני עושה
זכור לי בעיקר ששמענו בדיסקוטק
CG - Back to earth
ואמרתי את המילים ונכנסתי עם המוזיקה חזק עם הידיים... מלא הסתכלו עליי בהערצה שאני מכיר את זה :) |
|
|
| DjChook |
שיואוו
זה כ"כ ככה
זה לא יאמן
נגיד בדיסקוטקים, חברים שלי צים אלי
"מה אתה מכיר את זה"
"חן, אל תשכח לשלוח לי את זה"
וכדומה
או שאני שר את המילים של
GODD
וכולם כזה
"פששש" |
|
|
| oDrori |
חחח כולכם הוצאתם לי את המילים מהפה...
דבר אחד שאני אומר בד"כ לכאלה ששונאים מוזיקה אלקטרונית על אוהבי מוזיקה אלקטרונית ואני מניח שתקף גם כשמדברים על ההבדל בין סתם לאדיקט:
אתם שומעים רק את הבום בום, אנחנו שומעים את הכל חוץ ממנו |
|
|
| Hell_Copter |
חחחחח
שאני עם חבר שלי שאוהב טראנסים בדיסקוטק הוא בא אליי ועושה לי יש לך איך קוראים לזה...
כאלה דברים כל הזמן
אתה מרגיש בשליטה... זה גורם לך להרגיש טוב |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by DjChook
שיואוו
זה כ"כ ככה
זה לא יאמן
נגיד בדיסקוטקים, חברים שלי צים אלי
"מה אתה מכיר את זה"
"חן, אל תשכח לשלוח לי את זה"
וכדומה
או שאני שר את המילים של
GODD
וכולם כזה
"פששש" |
חחחחחחח
כן גם ככה זה חברים שלי..
:D
יובל, איך קוראים לזה!, תזכור לשלוח לי את זה
אני כל שיר שר את המילים
אין זה פשוט חובה..
:)
אני גם אוהב לנגן את המלודיה עם הידיים
:D |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
חחחחחחח
כן גם ככה זה חברים שלי..
:D
יובל, איך קוראים לזה!, תזכור לשלוח לי את זה
אני כל שיר שר את המילים
אין זה פשוט חובה..
:)
אני גם אוהב לנגן את המלודיה עם הידיים
:D |
היי בואנה מה אתה מחכה אותי?!?!!?
:D :D :D |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
אני גם אוהב לנגן את המלודיה עם הידיים
:D |
צודק
אני הכי אוהב שיש עליות מורכבות כמו
DENINITLY
או
CLUB BIZZARE
שאני היחיד שמבין לאן המוזיקה הולכת ונכנס אליה
וכל החברים שלי לא מבינים, וכבר התיאשו מכל הצפצופים, כי הם רויים לשמוע באסים
או שאני ראשון שם לב שנכנסים ווקלז, או יורדים הבאים, ואני ראשון עם ידיים באויר,
:)
ואודורי, איך הוא גנב לך את המילים אם הוא עשה לי
QUETE
או שדיברת על הקטע עם המלודי בידיים
קיצר, דבר אחד הוכחנו בטרד הזה
כולנו שווים - כולנו :)
חוץ מאריאל שמכור למשהו אחר
:) |
|
|
| Gil Shwarts |
| שכחתם שלמפיקים ולתקליטנים שבנינו יש עוד שריטה והיא להמציא מנגינות חדשות או מקצבים חדשים לטראקים קיימים תוך כדי הנגינה שלהם במועדון... |
|
|
| MoSH_MaN |
זה שאני כבר הרבה שנים אוהב טראנסים זה הופך אותי
ל
TranceAddict
:D :D :D
מה אני הומו?
"המוזיקה מכניסה לי זרם מיוחד"
חחחח
זה כולה מוזיקה וכולה אנחנו שומעים אותה ומדברים אליה והולכים למסיבות לרקוד איתה... |
|
|
|
|