return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
(נחנקתי (או איך היה הסדר
View this Thread in Original format
Ariels
אהההההההההההההההההההההההההההההה

אכלתי איזה פיתה עם נקניק ושמתי איזה חרדל רוסי שאמא שלי הביאה
וואאאההה נראה לי שאני מת..... אני כחול כולי
קיצור כמו שאתם רואים כופר שכמוני אוכל פיתה מיד אחרי הסדר אבל לא נורא...... מה לא נורא
?!!?!!?
!!!!כמעט מתתי.... שעתיים בלי פיתה חשבתי שאני מת
דבר ראשון, איך שהגענו לכוסית שניה ושולחן עורך נגמר הסדר
זהו, ברגע שאוכלים, סוף הסדר.... נוסח מקוצר
כל הסדר חיפשתי במקרר של סבתא שלי פיתות, חשבתי שאני מאבד את השפיות
מחר אני אסע לטירה לקנות איזה פיתה או משהו
yahel222
quote:
Originally posted by Ariels
אהההההההההההההההההההההההההההההה

אכלתי איזה פיתה עם נקניק ושמתי איזה חרדל רוסי שאמא שלי הביאה
וואאאההה נראה לי שאני מת..... אני כחול כולי
קיצור כמו שאתם רואים כופר שכמוני אוכל פיתה מיד אחרי הסדר אבל לא נורא...... מה לא נורא
?!!?!!?
!!!!כמעט מתתי.... שעתיים בלי פיתה חשבתי שאני מת
דבר ראשון, איך שהגענו לכוסית שניה ושולחן עורך נגמר הסדר
זהו, ברגע שאוכלים, סוף הסדר.... נוסח מקוצר
כל הסדר חיפשתי במקרר של סבתא שלי פיתות, חשבתי שאני מאבד את השפיות
מחר אני אסע לטירה לקנות איזה פיתה או משהו


חרא אין לי בעיה עם זה שאתה כופר
אבל אל תקנה מערבים ותיתן להם פרנסה

אתה רוצה פיתה בוא לת"א למפגש הסטייק יש פה פיתות כמה שתרצה
Ariels
א. זה בסדר אלה ערבים מהסוג הטוב אני מכיר אותם מכתה א
ב. אני מעדיף ת"א כי שם לא צריף להסתובב עם נשק צמוד
Hell_Copter
חחחחחח
יא כופר... סימן מאלוהים זה שכמעט נחנקת
Ariels
האמת זה חרדל מהרוסים אבל לא משנה
oDrori
חחח סדר משעמם כזה והמאכל המרכזי מבחינתי היה אורז עם צימוקים... לא נורא הארוחה האמיתית תבוא עוד כמה ימים.
Hell_Copter
אצלנו היה סדר בסדר... כמו תמיד לא משהו מיוחד
האוכל לא היה משהו...
הדבר היחיד שאכלתי היה בשר בקר... וגם זה מעט
אני לא אוהב את כל הגפילטע פיש וכל הגועל נפש המתלווה אליו
Ariels
??? ממתי שחורים אוכלים גפילט פיש
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Ariels
??? ממתי שחורים אוכלים גפילט פיש


אני לא אוכל
המשפחה כן
הם לבנים אתה יודע
s0undw4v3
איכסה גפילטעפיש

בכל מקרה- כן, זה סימן מלמעלה (לא מאלוהים, כי אני לא מאמין בו :D)... תפסיק לאכול פיתות.

:p :D :toothless

luckystrike
אתמול הלכתי עם כמה חברים ל
BY THE WAY

זה המקום הזה בין רעננה לכפר סבא - פתוח 24 שעות ביממה - נראה לי הדפוקים האלה פתוחים גם ביום כיפור

ויש להם לחם , פיתות וכו...

:)
MoSH_MaN
לכו להזדיין כולכם בתחת

שבוע אי אפשר לתת קצת כבוד
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement