|
(נחנקתי (או איך היה הסדר
|
View this Thread in Original format
| Ariels |
אהההההההההההההההההההההההההההההה
אכלתי איזה פיתה עם נקניק ושמתי איזה חרדל רוסי שאמא שלי הביאה
וואאאההה נראה לי שאני מת..... אני כחול כולי
קיצור כמו שאתם רואים כופר שכמוני אוכל פיתה מיד אחרי הסדר אבל לא נורא...... מה לא נורא
?!!?!!?
!!!!כמעט מתתי.... שעתיים בלי פיתה חשבתי שאני מת
דבר ראשון, איך שהגענו לכוסית שניה ושולחן עורך נגמר הסדר
זהו, ברגע שאוכלים, סוף הסדר.... נוסח מקוצר
כל הסדר חיפשתי במקרר של סבתא שלי פיתות, חשבתי שאני מאבד את השפיות
מחר אני אסע לטירה לקנות איזה פיתה או משהו |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Ariels
אהההההההההההההההההההההההההההההה
אכלתי איזה פיתה עם נקניק ושמתי איזה חרדל רוסי שאמא שלי הביאה
וואאאההה נראה לי שאני מת..... אני כחול כולי
קיצור כמו שאתם רואים כופר שכמוני אוכל פיתה מיד אחרי הסדר אבל לא נורא...... מה לא נורא
?!!?!!?
!!!!כמעט מתתי.... שעתיים בלי פיתה חשבתי שאני מת
דבר ראשון, איך שהגענו לכוסית שניה ושולחן עורך נגמר הסדר
זהו, ברגע שאוכלים, סוף הסדר.... נוסח מקוצר
כל הסדר חיפשתי במקרר של סבתא שלי פיתות, חשבתי שאני מאבד את השפיות
מחר אני אסע לטירה לקנות איזה פיתה או משהו |
חרא אין לי בעיה עם זה שאתה כופר
אבל אל תקנה מערבים ותיתן להם פרנסה
אתה רוצה פיתה בוא לת"א למפגש הסטייק יש פה פיתות כמה שתרצה |
|
|
| Ariels |
א. זה בסדר אלה ערבים מהסוג הטוב אני מכיר אותם מכתה א
ב. אני מעדיף ת"א כי שם לא צריף להסתובב עם נשק צמוד |
|
|
| Hell_Copter |
חחחחחח
יא כופר... סימן מאלוהים זה שכמעט נחנקת |
|
|
| Ariels |
| האמת זה חרדל מהרוסים אבל לא משנה |
|
|
| oDrori |
| חחח סדר משעמם כזה והמאכל המרכזי מבחינתי היה אורז עם צימוקים... לא נורא הארוחה האמיתית תבוא עוד כמה ימים. |
|
|
| Hell_Copter |
אצלנו היה סדר בסדר... כמו תמיד לא משהו מיוחד
האוכל לא היה משהו...
הדבר היחיד שאכלתי היה בשר בקר... וגם זה מעט
אני לא אוהב את כל הגפילטע פיש וכל הגועל נפש המתלווה אליו |
|
|
| Ariels |
| ??? ממתי שחורים אוכלים גפילט פיש |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
??? ממתי שחורים אוכלים גפילט פיש |
אני לא אוכל
המשפחה כן
הם לבנים אתה יודע |
|
|
| s0undw4v3 |
איכסה גפילטעפיש
בכל מקרה- כן, זה סימן מלמעלה (לא מאלוהים, כי אני לא מאמין בו :D)... תפסיק לאכול פיתות.
:p :D :toothless |
|
|
| luckystrike |
אתמול הלכתי עם כמה חברים ל
BY THE WAY
זה המקום הזה בין רעננה לכפר סבא - פתוח 24 שעות ביממה - נראה לי הדפוקים האלה פתוחים גם ביום כיפור
ויש להם לחם , פיתות וכו...
:) |
|
|
| MoSH_MaN |
לכו להזדיין כולכם בתחת
שבוע אי אפשר לתת קצת כבוד |
|
|
|
|