|
[19/05/2007] Tiësto - Elements Of Life Worldtour (Ethias Arena Hasselt) (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Devilex |
DJ TIESTO VEROORZAAKT GELUIDSOVERLAST
_______________________________________
Het concert van de populaire Nederland-
se dj Tiësto in de Hasseltse Grensland-
hallen heeft voor een lawine aan klach-
ten gezorgd.
In totaal kwamen bij de politie van
Hasselt zo'n 100 meldingen van
geluidsoverlast binnen, de meeste van
inwoners van de Catharinawijk,
Hollandsveld en Runkst.
De directie van de grenslandhallen
benadrukt dat er vooraf maatregelen ge-
nomen werden. Zo was er continu een
milieuteam op pad om klachten over
geluidsoverlast te registreren.
Het concert van dj Tiësto werd
bijgewoond door zo'n 18.000 trancefans.
Bron: www.een.be |
|
|
| FCB_Fanatic |
^^ Waren die klachten terecht? want dat staat er niet vermeld. Ik weet nu ook niet of die mensen regelmatig last hebben van overlast van de Ethias Arena, maar als het maar ns éénmalig voorkomt vind ik het maar belachelijk dat ze daarvoor direct de politie bellen.
Net trouwens gelezen dat Tiësto een deel van de show in Hasselt nu vrijdag in zn radioshow gaat uitzenden. Het nieuws komt van Tiestoinmix :) |
|
|
| Adion |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
^^ Waren die klachten terecht? want dat staat er niet vermeld. Ik weet nu ook niet of die mensen regelmatig last hebben van overlast van de Ethias Arena, maar als het maar ns éénmalig voorkomt vind ik het maar belachelijk dat ze daarvoor direct de politie bellen.
Net trouwens gelezen dat Tiësto een deel van de show in Hasselt nu vrijdag in zn radioshow gaat uitzenden. Het nieuws komt van Tiestoinmix :) |
Ik vond zelf het volume in orde, alleen tijdens het 'tiesto sound' gedeelte stond het naar mijn mening toch iets te hard op bepaalde momenten. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
^^ Waren die klachten terecht? want dat staat er niet vermeld. Ik weet nu ook niet of die mensen regelmatig last hebben van overlast van de Ethias Arena, maar als het maar ns éénmalig voorkomt vind ik het maar belachelijk dat ze daarvoor direct de politie bellen.
Net trouwens gelezen dat Tiësto een deel van de show in Hasselt nu vrijdag in zn radioshow gaat uitzenden. Het nieuws komt van Tiestoinmix :) |
Wsl een paar bromberen die weer eens onnozel willen doen als "de jeugd van tegenwoordig" zich amuseert...
In de nabije directheid van de Ethias Arena liggen er geen huizen, dus zo erg zal het wel niet geweest zijn... :rolleyes: |
|
|
| Dev |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Wsl een paar bromberen die weer eens onnozel willen doen als "de jeugd van tegenwoordig" zich amuseert...
In de nabije directheid van de Ethias Arena liggen er geen huizen, dus zo erg zal het wel niet geweest zijn... :rolleyes: |
Je doet alsof het je iets kan schelen.. :p
Ach, over het feit dat het volk enkel aan het geven was tijdens The Sound Of Tiesto.. Ik kan niet zeggen dat ik het niet verwacht had, maar 't maakt voor mij ook niet veel uit.
M'n vriendengroep die ik toen mee had gebracht, kende waarschijnlijk ook minder dan de helft van de tracklist, maar hun interesse voor trance is nu wel aanzienlijk gestegen, en dat maakt het voor mij allemaal wel goed. (Aangezien ik nu minder last ga hebben om ze mee te sleuren naar andere trance-events) |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
In de nabije directheid van de Ethias Arena liggen er geen huizen, dus zo erg zal het wel niet geweest zijn... :rolleyes: |
Een collega van me woont er 3km vanaf en hij hoorde het heel goed. Maarja, ik vind het onnozel dat ze klagen, voor die ene keer :rolleyes: |
|
|
| Real |
| Ja, maar het is een dom filmpje. |
|
|
| mrcanon |
| Ik vind het beter dat een set niet compleet trancegericht is, tenzij het echt al bomplaten zijn, maar meestal is da zo niet. Laat men maar zoals Tiësto met progressive (electro)house / trance platen beginnen en dan meer naar trance toegaan. Platen zoals Faxing Berlin, Armed, Together We Rise zijn echt zo een bommen. |
|
|
| Config |
Haha, "het goeie aan Hasselt is dat het zo enthousiast is" :p
lollers..
zal wel zijn dat ie pissed vertrokken is :d |
|
|
|
|