|
[19/05/2007] Tiësto - Elements Of Life Worldtour (Ethias Arena Hasselt) (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| We gaan een FEESTJUH BOUWUH Kevin. :wtf: |
|
|
| Haik |
| oh yeah, zal er ook bij zijn... Kan niet wachten :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Remy D |
| Kan nog steeds niet begrijpen dat er echt gasten zijn die zo'n heel concert een tracklist gaan bijhouden.... Dan is er toch iets goeds mis met je. |
|
|
| massiveK |
Jammer voor hen.. maaar goed voor ons, altijd leuk om een tracklist terug te vinden na het concert.
Ik neem geen nota's maar vaak probeer ik enkele tunes te heralen om de party versalg te illustreren ;)
Anyway, Ik wens jullie en schitterend night!
Passez une bonne soirée ;) :happy2: |
|
|
| Real |
| Joe van tzelfde. Ik zal es vertrekken se! |
|
|
| bobbytk |
net terug, wow @ die fonteinen. tot helemaal aant plafond ermee :)
moet wel zegge dat zo lang rechtstaan voor maar nix te missen zen tol heeft (benen , rug :) ) maar tis de moeite geweest om te gaan, zeker aan te raden als ie nog es komt!
as for music.. tja, ik ben nu eenmaal een uplifting (anthem) trance freak, en dat draaien ze dus niet de hele avond, geen enkele dj, maar tiesto heeft een goeie dosis gedraait vanacht dus was geslaagd :)
ik heb wat filmpjes en fotos maar ben to lazy atm om ze de gaan compresseren en uploaden.
iemand anders terug thuis ? |
|
|
| massiveK |
Rentré apres un petit dodo de 3h30.
Soirée bien sympa meme si pas la plus exceptionelle que j'ai pu faire.
Positif:
1) J'ai passé une bonne partie de ma soirée avec d'autres clubxtremiens et c'était bien cool
2) Jes en Live, elle assure. Son show avant le début de la soirée bien sympa. Ghost, Around You et la tuerie As The Rush Comes.. bonheur des le début! Elle reviendra par la suite pour chanter Everything (pas mal sans plus) et l'excellent Waterfall.
3) Globalement les chanteur(euses) s'en sortent mieux qu'a un Armin Only ou on etait souvent dans le faux
4) Le set de tiesto apres un petit warm up: Monstrueux (élément la terre) des tas de trakcs que j'avais jamais entendue, énormes, un son certes asses tech electro trance.. mais pas comme a la TE ou ctait mou du slip et emmerdant.. la y avait qqch, une vibe, un groove, une efficacité, des moments d'explosions.. bref grosse claque sur cette partie du set
5) Les fontaines étaient jolies
6) Le son etait excellent
7) Rempli, du monde, mais de la place pour danser. Un public qui s'éclate bien en tous cas de ce que j'ai pu voir
Mitigé
1)La déco, y avait qques jolis choses, mais assez convenu, l'écran on se l'est tapé a Armin Only et a la TE de cette année.
2) Le dj booth, je préférais sa soucoupe de TiC.. globalement ctait plus sobre niveaux effets spéciaux
3) Le set sur l'air et l'eau.. des passages pop trance chiants et tout mou (surtout apres la claque de la Terre) mais également des moments de pure folie comme sur le remix de Beautiful de Corsten, le live in the dark etc.
4) Les prix, raisonables pour les consos : 2€50 la biere ou le coca 3,75 le Redbull
Négatif
1) Pas de variété dans les live acts, pas de violonistes, de choeurs ou autres.. que des chanteurs (de ce que j'ai vu)..
2) Tiesto etait pas top en interraction avec le public j'ai trouvé. Il etait dans son trip surélevé.
3) La scene est tres (trop) large.. et pas assez habillée.. Tiesto a l'air un peu seul dessus
4) Les toilettes payantes (meme en VIP) avec grosse file et sales
5) (mais ca ils y peuvent rien) j'ai du me résigner a partir tot, exams obligent.. j'ai raté les 2 dernieres heures
6) Le live 3D etait bon nivau son.. mais le concept est bidon je trouve
7) J'aurais pas dit non a qques bons tubes uplift en plus (mais il les a sans doute joués apres que je sois parti)
Voila, une bonne soirée pour ma part, je me suis bien amusé. Tiesto sait se lacher et il le fait bien... Peut etre un peu trop de passage a vide par moment (a part la terre) qui cassent un peu les jambes. Déco sympa mais pas exceptionelle pour un show de cette envergure. Le son excellent, la salle aussi. Me suis bien amusé, mais je m'attendais a un peu plus impressionant
Tja sorry t'is in het frans maar deze morgen ben ik heel te moe om in een andere taal te schrijven ;) |
|
|
| Steve-Austin |
Heps, bijna niet meer dan massiveK te zeggen, juist 2 of 3 dingen:
- De warm-up was heel goed, hij draaide bvb: John Dahlbaeck - Blink ;)
- Een "pause" van 1h30 vanaf 2h45 tot 4h15 met een vervelende live en slechte liedjes (volgens ik :D )
- Niet te veel echte Tiesto/Trance liefhebbers
- Niet echt een erg grote show zoals de laatste keer
Maar het was toch cool. |
|
|
| Gladius |
hmmm 3D, fonteinen, ben wel 'ns benieuw naar de fotos.
wordt er ergens een TL aangemaakt? |
|
|
| Real |
Tracklist
Ge kon weer niet naast het marginale volk kijken. :stongue: |
|
|
| FredNova |
Ik vond het zeer geslaagd. Beter dan verwacht!
"doek" was wel niet te vergelijken met armin only,
het ging hier om een volledige led wall van ongeveer +/- 40m breed en +/- 15m hoog?
Interactie was inderdaad een 'probleem', hij leek er geen zin in te hebben, maar ik denk dat het grote podium er veel mee te maken had (hij stond iets te ver van zijn publiek af)
maar grootte was nodig voor al die geweldige fonteinen, echt te gek (eerder al te zien op TL2006)
tracklist vond ik super! enkel op einde misschien wat andere plaatjes verwacht |
|
|
| Real |
Mijn foto's
Oh my God it's Jonas Steur!
+punten
- Ayla, Open Our Eyes en L'Annonce Des Couleurs vlak na elkaar, heerlijk
- 10 Seconds Before Sunrise :crazy:
- The Loves We Lost als encore, die deed me (gek genoeg) wel iets
- Die nieuwe remix van Sied Van Riel, erg lekker zo blijkt
- Lekker veel plaats :wtf:
- Vlotte busbediening, het mag gezegd worden
-punten
- Die zanger van Break My Fall, wat een grap... (edit: dat was BT zelf? bah, wat een figuur)
- Sound Of Tiësto bleef maar duren, maarja het merendeel van het publiek vond dat natuurlijk subliem :)
- Faxing Berlin, wat een overrated e :p
- Het vroegtijdig uitmixen van Moments :(
- De show miste precies wat. Ik ben nu ook weer niet liefhebber van circus-toestanden zoals met TIC, maar het kwam me allemaal wat sober over gisteren. |
|
|
|
|