return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 
[19/05/2007] Tiësto - Elements Of Life Worldtour (Ethias Arena Hasselt) (pg. 6)
View this Thread in Original format
BZRK
ROLL CALL
---------------
Kristof (Real)
Luc (Push)
Ken (De Geert)
Kenny (BZRK)
Jeffrey (mrcanon)
Bl@ckOut
ROLL CALL
---------------
Kristof (Real)
Luc (Push)
Ken (De Geert)
Kenny (BZRK)
Jeffrey (mrcanon)
Bl@ckout
Magistrate
ROLL CALL
---------------
Kristof (Real)
Luc (Push)
Ken (De Geert)
Kenny (BZRK)
Jeffrey (mrcanon)
Bl@ckout
Magistrate + 4
Remy D
Tering had hier best wel heen gewild, vorige keer bij TiC in Hasselt heb ik me super vermaakt. Belgische meisjes zagen er top uit die avond. :tongue2 :crazy: woohoooo mooie tijden. :tongue2
Dev
ROLL CALL
---------------
Kristof (Real)
Luc (Push)
Ken (De Geert)
Kenny (BZRK)
Jeffrey (mrcanon)
Bl@ckout
Magistrate + 4
Nico (Dev)
Adion
Ik zal er ook bij zijn :)
Het is al heel lang geleden dat ik tiesto nog live gezien heb, dus ik ben wel benieuwd eigenlijk.
FenixStyle
Pfff ben hier nu toch aan het twijfelen of het misschien nog de moeite zou zijn om pas rond 00u-01u naar Hasselt af te zakken en aan de kassa nog ticketje te kopen.. :nervous:
FredNova
Ik weet niet van waar die info komt, maar ik vrees dat er ter plaatse geen tickets meer gaan beschikbaar zijn.
FenixStyle
quote:
Originally posted by FredNova
Ik weet niet van waar die info komt, maar ik vrees dat er ter plaatse geen tickets meer gaan beschikbaar zijn.

Was er gewoon van uitgegaan dat kassa's nog geoopend zouden zijn.. Als er geen dagverkoop meer is, zal het zowiezo niks worden vrees ik.. (nuja de kans dat ik ook bij dagverkoop nog was geweest, was toch zeer klein hoor...)
deckard1001
laser and light wordt verzorgd door Fou

Real
Voor de verandering.
BZRK
quote:
Originally posted by Real
Voor de verandering.

Bwoa, die doet dat goed. Laat em maar :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement