return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
[19/05/2007] Tiësto - Elements Of Life Worldtour (Ethias Arena Hasselt) (pg. 4)
View this Thread in Original format
Push2005
quote:
Originally posted by TOR
Ik vond Just Be best ok eigenlijk, hoewel het album een stap achteruit betekende in vergelijking met In My Memory. Gewoon je verwachtingen erg laag leggen, dan kan de nieuwe cd geen teleurstelling zijn. :D


Just Be stelde bij velen teleur omdat het geen zuiver trancealbum was. Ik weet dat ik bij de release ook alles skipte en enkel luisterde naar de bekendere zoals Traffic (jaja :p), Adagio & Forever Today. De rest liet me koud.
Gisteren heb ik die cd nog eens van onder het stof gehaald; sommige tracks had ik al in anderhalf jaar niet meer beluisterd en nu waren het vooral Sweet Mysery / UR / Walking On Clouds & A Tear In The Open die ik vet vond. Het is niet per sé trance, maar het is wel kwalitatieve electronische muziek. En de tracks zijn nog redelijk origineel.
Het is idd wel geen In My Memory :)

Elements Of Life zal ook wel ok zijn. Met wat geluk komt D4L er niet eens op :p
Magistrate
just be stelde me vooral teleur omdat de beste tracks erop (da ik toch vond) nie meer nieuw waren: adagio, nyana, traffic (;) )
ma vergeleken met andere trance artist albums was et album wel nie eentonig en stonden er toch diverse stijlen op ..
mrcanon
quote:
Originally posted by Push2005
Elements Of Life zal ook wel ok zijn. Met wat geluk komt D4L er niet eens op :p


Ik vrees ervoor dat D4L er gaat opstaan. Ik hoop vooral dat er terug dingen opstaan zoals Suburban Train, Obsession, Flight 643, Nyana. Een beetje de oude Tiësto-stijl en ook wat nieuwe dingen die we nie echt van hem gewoon zijn, iets zoals Walking On Clouds of A Tear In The Open misschien. Van het vorig album vond ik eigenlijk Traffic, Love Comes Again en vooral Adagio For Strings minder. In het begin dat ik zijn remix er van hoorde vond ik da echt goe, maar nu ben ik da kots, maar dan ook kostbeu!
IgnazZio
Adagio blijf ik goed vinden :)

Ik hoop gewoon dat het niet weer 'edits' worden. 2 minuten korten dan de vinyls.. typisch.. En dan klagen da ze downloaden
jeronimo_jd
Ik vond just be eigenlijk echt wel een goede luistercd. Ik kende toen tiesto ook alleen van zijn hitjes, moet ik zeggen, maar toen ik 'Walking on Clouds' opzette was ik toch aangenaam verrast.
Config
D4L zou echt wel dikke waste van cd-space zijn.. zeker omdat die al een aparte release gehad heeft en iedereen die track wellicht al beu zal zijn..
Blue Sky 99
quote:
Originally posted by Config
D4L zou echt wel dikke waste van cd-space zijn.. zeker omdat die al een aparte release gehad heeft en iedereen die track wellicht al beu zal zijn..


Zijn er dan werkelijk mensen die dat een goed nummer vonden en het daarna beu geraakt zijn? :nervous:
IgnazZio
quote:
Originally posted by Blue Sky 99
Zijn er dan werkelijk mensen die dat een goed nummer vonden en het daarna beu geraakt zijn? :nervous:

De Fonzerelli Remix wel :cool:
Config
voor alle duidelijkheid.. ik vond het GEEN goed nummer.;

Maar ik kan me best inbeelden dat er veel jongelui zijn die het nummer wel graag horen, enkel en alleen al omdat de namen van Tiesto & Faithless aan het nummer gekoppeld zijn.. de jeugd van tegenwoordig heeft geen smaak meer.. kijk maar naar al die jumpers.. hoeveel % van de -18 jarigen luistert daar al naar tegenwoordig? Moest jump wat minder gehyped worden zouden andere EDM stijlen daar ook es van kunnen profiteren..
SiR TiBoR
ik zal er zeker bij zijn in hasselt, ik woon er nl op zon 5 km van
en de vorige TIC in de ethias arena was gewoon af
D4L vind ik ook niet zon goede track maar de Global Experience remix is lang niet zo slecht

Snelle69
ja da wordt weer een avondje om naar uit te kijke. ticketje is alvast binnen hoor. :)
obssession
quote:
Originally posted by Config
voor alle duidelijkheid.. ik vond het GEEN goed nummer.;

Maar ik kan me best inbeelden dat er veel jongelui zijn die het nummer wel graag horen, enkel en alleen al omdat de namen van Tiesto & Faithless aan het nummer gekoppeld zijn.. de jeugd van tegenwoordig heeft geen smaak meer.. kijk maar naar al die jumpers.. hoeveel % van de -18 jarigen luistert daar al naar tegenwoordig? Moest jump wat minder gehyped worden zouden andere EDM stijlen daar ook es van kunnen profiteren..


ik denk dat dit geen kwestie van geen smaaak hebben is, maar eerder waar groei je mee op en je kan nu eenmaal niet naast de tuningbeatscds enzo kijken terwijl je achter trance moet zoeken. vergeet niet volgens onze ouders hebben wij ook geen muzikale smaak...de muziek waarmee je opgroeit heeft een belangrijke impact en verklaart ook het succes van jump, alhoewel ik het ook geen supermuziek vindt kan ik wel begrijpen waarom het zo populair is. VAnuit commercieel standpunt snap ik sommigen hier dan ook niet, zagen op jump maar telkens er een deftig trancefeestje is in belgie ( en dat zijn er al weinig) komt er geen kat opdagen...Dan begrijp je toch dat discotheken voor jkump kiezen als ze hiermee hun keet volkrijgen? dit heeft dan weer tot gevolg dat de gewenning aan jump voor jongeren die geen trance kennen groter wordt omdat er geen tranceannbod meer is, en wat je niet kent kan je niet apprecieren...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement