|
-===moreno===- (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Akira |
ja wat hebben we nog meer in de buurt???
the GAte in hoenderloo ook een boerentent wat ook zeker niet de moeite waard is...
Verder zou ik het niet weten wat er is.
Je kan natuurlijk ook wel es naar de grote clubs gaan zoals de <>,Lexion,de Fun,Marcanti die zijn allemaal zeker de moeite waard...
www.eau.nl
www.kremlin.nl
www.lexion.nl
www.hemkade.nl |
|
|
| Robvef |
| Van Kremlin heb ik gehoord, dat het best wel goed is. En ik geloof, als ik de op de site van Paul van Dyk kijk, dat ie daar op 28 april moet draaien. Zeker het overwegen waard. |
|
|
| Akira |
Ja rob je moet er zeker heen gaan als paul van dyk daar
gaat draaien ik vind het echt een Master tent!!!
denk wel een van de beste clubs die nederland heeft. :) |
|
|
| Robvef |
Weer eentje voor op het lijstje dus. Sinds ik hier post, word die lijst steeds langer. Volgens mij zit ik al tot eind 2002 vol met feesten. :D Ach, zoals wij altijd zeggen:
Is er iets anders dan!!! |
|
|
| Henkie_henk |
Godse beter! (om even in de Harderwijkse sfeer te blijven)
Thankz man.. maar dat zijn echt trips die je moet plannen.. Das weer minder maar volgens mij is het het wel waard!!
Ik zal er een keer heengaan dat zeker!! |
|
|
| Robvef |
| Gelukkig woont een nicht van me samen met haar vriend in Amstelveen. Dus daar heb dan ook weer een slaapplek. Jezus, nu ik er over nadenk, heb kan ik volgens mij in elke provincie wel blijven pitten. Mooi dus. |
|
|
| Henkie_henk |
Ja ik ook wel!!! Daar een brug!! daar een portiek!!
Maareh ik moet maares richting station gaan ...MzzL iedereen
Thankz voor alle info en het spenderen van mijn ochtend op het forum :D |
|
|
| Akira |
lekker dom ouwhoeren geweldig toch....
Paul van dyk in MARCANTI het kan niet beter :) |
|
|
| M5 |
heb slecht nieuws voor je Henkie_henk......je hebt het waarschijnlijk zelf al gelezen maar Moreno is deze week niet van de partij ........hij zal wel in Crazy Hollywood TOP40 plaatjes staan draaien !! :(
Weet je eigenlijk iets van die DJ Benjamin af ??
of iemand anders misschien ?? |
|
|
| DJ Moreno |
En nu maar hopen dat ze m'n draaistijl in de crazy gaan beoordelen ;-)Tja zo'n 1 keer per 2 maanden sta ik ook in de crazy, dat krijg je als je aangenomen bent als allroud DJ...
24 maart sta ik weer op het podium samen met DJ Vortex, ik weet alleen niet zo veel van zijn stijl, maar heb begrepen dat dit aardig stevig zal zijn. Misschien weet iemand meer over hem.
31 maart misschien in de club, anders vrij.
7 april zaal samen met DJ Bird
14 april club
21 april zaal samen met Piet Bervoets (o.a. Rank 1, R.o.o.s. en Jonah.
Op of aanmerkingen over het house draaien, pos/neg ben ik altijd nieuwsgierig naar. Over de hoempapa in de Crazy laat maar zitten...
Binnenkort ook weer Tom Harding in Starlight ik weet alleen de datum ff niet..
Groet Marck Moreno |
|
|
| Mysteric |
Yeahhh..komend weekend benjamin
En als Tom Harding ook nog komt wordt het zwaar kicken daar...
Ik was pas verdwaald en kwam ff bij Erick-E kijken in *light...hij was lekker bezig hoor, maar Moreno was beter in LeClub!! Ik kan me een x herinneren dat Tiesto er was, er was geen doorkomen aan de de Glamour-zaal....en ja hoor Moreno was lekker aan het stampen in LeClub!!
Moreno ga door!!
De crazy kom ik zowieso nooit...niet echt mijn slag mensen daarzo. |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by DJ Moreno
En nu maar hopen dat ze m'n draaistijl in de crazy gaan beoordelen ;-)Tja zo'n 1 keer per 2 maanden sta ik ook in de crazy, dat krijg je als je aangenomen bent als allroud DJ...
24 maart sta ik weer op het podium samen met DJ Vortex, ik weet alleen niet zo veel van zijn stijl, maar heb begrepen dat dit aardig stevig zal zijn. Misschien weet iemand meer over hem.
31 maart misschien in de club, anders vrij.
7 april zaal samen met DJ Bird
14 april club
21 april zaal samen met Piet Bervoets (o.a. Rank 1, R.o.o.s. en Jonah.
Op of aanmerkingen over het house draaien, pos/neg ben ik altijd nieuwsgierig naar. Over de hoempapa in de Crazy laat maar zitten...
Binnenkort ook weer Tom Harding in Starlight ik weet alleen de datum ff niet..
Groet Marck Moreno |
kijk das nou gewoon mooi he.. beter dat jij ook nog ff replyt :)
Goeie gozer!
Ook bedankt voor de "agenda"
Thankz :D |
|
|
|
|