|
-===moreno===- (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Akira |
yes yes Tom harding meesterlijk!!!die draait lekker hard dus dat word weer es goed TOP!!
Ja Moreno vind ik zeker stukken vooruit gegaan de eerste paar keer toen ik hem zag vond ik het maar 3x niks maar laatste tijd heb ik hem zeker lekker zien draaien.
Ja bij tiesto was ik toen ook toen was het zo druk...dat het gewoon niet meer leuk was dat was vorig jaar met konnigendag.
Ja van benjamin weet ik alleen dat die platen met MARCO V produceert als dj weet ik echter weinig van hem.Vortex is een HH dj zover ik me kan herrineren draait in de stijl van JP maar dat weet ik niet heel zeker |
|
|
| M5 |
| TOM HARDING RULES !! :) |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by M5
TOM HARDING RULES !! :) |
Moet ik daar ookalweer heen... Lets all say thank U to my "studie_financiering" |
|
|
| M5 |
| haha !! maar dat is net zoveel als niets !! :( |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by M5
haha !! maar dat is net zoveel als niets !! :( |
Maarrr het is beter dan nix! Nu alleen nog maar ff me 21 studiepuntjes halen en ik hoef nix terug te betalen (wel het jaar overdoen LoL)
Je kan ook nog die xtra stuff aanvragen he?? Gozer van mijn school heeft dat ook .. 500 PIEK P MAAND!! en nix daarvan gaat naar de studie :D ach ja.. Maar hij moet wel flink terug gaan betalen ;) |
|
|
| Akira |
Ja Henk,daar moet je zeker heen gaan als TOM harding gaat draaien. Die blaast daar het hele dak eraf ;)
Ja ik heb ook een hele lekker beurs...krijg een aanvullende beurs dus dat is echt lekker meegenomen. |
|
|
| Henkie_henk |
Owkay... dan moet ik maar naar Tom Harding gaan he :D
Ach ja ik zal wel weer tievus tentamens moeten leren... Of her-tentamens :D
En ja zon aanvullende beurs is wel mooi ja.. maar ik heb het toch maar niet gedaan, want mwoah als ik het niet haal :)
L@tez |
|
|
| Robvef |
| Zat ik nog maar op school, dan had ik tenminste nog een paar vrije ochtenden/middagen/dagen. Nu moet ik elke ochtend om half zeven mijn bed uit. |
|
|
| M5 |
ik heb al 21 studiepunten !! :) en binnenkort ook alweer tentamens jah :(
eej Henkie_henk wat studeer je trouwens ?? |
|
|
| Henkie_henk |
Je hebt er al 21?? gods klere.. Ik moet nog ff :)
Ik moet nu ongeveer alles halen.. (of 1tje mag ik nog verneuken) dan kan ik dit jaar nog halen
Enneh ik studeer MER (Mangament Economie en Recht) Nou ja studeer.. ik heb me daarvoor ingeschreven..
En ik zit op de lelijke mensen school in Zwolle.. (wat ik daar doe zou ik ook niet weten :-)
Ik ga heel maybe naar Utrecht volgend jaar.. daaro zijn de meisjes stukken beter (k spreek uit ervaring) |
|
|
| M5 |
haha Zwolle !! nee dat lijkt me inderdaad ook niets !!
Ik zit in Utrecht....Accountancy ,maare lopen niet zoveel wijven hier rond .....dan moet je meer op gebouw naast mij zijn .....communicatie & journalistiek, daar lopen er veel en veel meer !! vraag maar aan Akira :) |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by M5
haha Zwolle !! nee dat lijkt me inderdaad ook niets !!
Ik zit in Utrecht....Accountancy ,maare lopen niet zoveel wijven hier rond .....dan moet je meer op gebouw naast mij zijn .....communicatie & journalistiek, daar lopen er veel en veel meer !! vraag maar aan Akira :) |
Klopt --> op die faculteit heb ik ook gezeten. Op de SvC (School voor Communicatiesystemen) Daar lopen inderdaad veel lekkere wijven rond ('s morgens op Utrecht Centraal, valt mijn mond nog steeds open)
Greetz |
|
|
|
|