|
-===moreno===- (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by M5
haha Zwolle !! nee dat lijkt me inderdaad ook niets !!
Ik zit in Utrecht....Accountancy ,maare lopen niet zoveel wijven hier rond .....dan moet je meer op gebouw naast mij zijn .....communicatie & journalistiek, daar lopen er veel en veel meer !! vraag maar aan Akira :) |
Neej Zwolle is inderdaad ook nix...Vooral mijn oplijding niet..Daarentegen heb je wel nog wat leuks zitten op andere afdelingen..
Enneh Utrecht is De van Het... Op het station..Heb je ook zon snoepkraampje daar werkt mrs beautifull :D Die is echt PERFECT.. 3x raaie wie er altijd snoep koopt in Utrecht..
Voor de rest kan je ook niet echt uitgaan in Zwolle.. Ja smiddags een beetje dom zuipen en af en toe toch wel hele knappe meisjes.. Maar s'avonds is het gewoon hetzelfde als smiddags... :( Wel een paar keer een hele dag en nacht uitgeweest..dat was wel relaxt :) |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Enneh Utrecht is De van Het... Op het station..Heb je ook zon snoepkraampje daar werkt mrs beautifull :D Die is echt PERFECT.. 3x raaie wie er altijd snoep koopt in Utrecht..
|
Moet ik 's ochtends en 's middags toch eens beter uit mijn doppen kijken. 's Morgens heb ik er nog wel een verklaring voor --> nog niet helemaal wakker. 's Middags heb ik teveel haast om mijn bus te halen --> dan maar een keer de bus later pakken.
Nu zit ik met mijn werk vlakbij de PABO en langs mijn raam lopen al die studentes voorbij. HEEEEEEEERRRRRLIJK!!!! :D |
|
|
| M5 |
| hmm snoepkraampje .......zal eens wat beter opletten :) |
|
|
| Mysteric |
Zwolle is een beetje jammer inderdaad... Ik "studeer" er ook.
Naar mijn weten niet een echte discotheek nadat de Xray dicht is gegaan, allemaal van die bar-dancings..
Wherever you go, dont't go Zwolle |
|
|
| Henkie_henk |
Yes had ik al gehoord ja :) Ik hoop dat het wat word.. kan ik eens ergens anders heen op me vrijdag.. :D Zoals deze vrijdagmiddag meteen uit school.. naar de timelles :D Flink tanken.. Man man.. Overal sjans.. Ja wat wil je he.. Na wat biertjes durf ik ook weer wat meer.... e Voila..
Nieuwe planning word dus: vrijdag timeless in.. met meisjes praten.. Maybe eente versieren :D (als ze niet jonger zijn dan 12) Daarna ff asociaal eten bij de Mc donnalds.. FF relaxen in de stad.. Daarna de nieuwe Q in :D En daarna weer zwartrijden met de trein :D vals adres opgeven..en dan ben je weer thuis... Wat een avonden worden dat!
En Moreno nog bedankt voor de site.. volgens mij wordt die Q nog echt wat ook :) |
|
|
| Akira |
Rob zat jij op het SVC??hoe lang is dat geleden dan ??ik zit er nu namelijk ook nog steeds op 98 klas :)
Oooh ja er lopen hier inderdaad super veel mooie chicks rond...Maar ja moeilijk om contact te leggen aangezien je weinig op school bent ;)
Ja m5 die zit lekker naast mij op school en daar lopen ook wel wat mooie dingen rond hoor soms als ik daar college heb kijk ik mijn ogen uit |
|
|
| eXos |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Yes had ik al gehoord ja :) Ik hoop dat het wat word.. kan ik eens ergens anders heen op me vrijdag.. :D Zoals deze vrijdagmiddag meteen uit school.. naar de timelles :D Flink tanken.. Man man.. Overal sjans.. Ja wat wil je he.. Na wat biertjes durf ik ook weer wat meer.... e Voila..
Nieuwe planning word dus: vrijdag timeless in.. met meisjes praten.. Maybe eente versieren :D (als ze niet jonger zijn dan 12) Daarna ff asociaal eten bij de Mc donnalds.. FF relaxen in de stad.. Daarna de nieuwe Q in :D En daarna weer zwartrijden met de trein :D vals adres opgeven..en dan ben je weer thuis... Wat een avonden worden dat!
En Moreno nog bedankt voor de site.. volgens mij wordt die Q nog echt wat ook :) |
Cool, dat deed ik ook altijd op vrijdag middag, happy hour in de Timeless en dan maar zuipen uit die kannen bier LOL.
s'Avonds knetter dronke terug met de bus... Lol, zkere weten |
|
|
| TranceFool |
| Tering, iedereen is hier al aan het studeren en ik zit pas in VWO 5, zijn er hier ook nog jongere mensen???? |
|
|
| M5 |
| ik vrees voor je van niet :) |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Akira
Rob zat jij op het SVC??hoe lang is dat geleden dan ??ik zit er nu namelijk ook nog steeds op 98 klas :)
|
Ik zat in 98-2 als ik me niet helemaal meer vergis. Ik zat bij Arno Overbeek, Haico ? nog meer mensen in de klas waarvan ik de naam vergeten ben. Ik heb er maar een jaar gezeten. (Teveel feesten en het beeindigen van een relatie in de laatste tentamenweek hebben mij de das omgedaan)
In welke klas zit jij dan??
Groet |
|
|
| SnuggLe |
Nah, hier in Enschede is ook niet veel te beleven....
Oke, ze hebben nu hier Miracle Planet, das weer iets nieuws (check www.miracleplanet.nl). Daar draaiden laatst wel gave dj's (Astrid, Marco V enz.) maar toch is de sfeer hier nog niet goed. Allemaal boeren die niets van de muziek snappen... Gaan ze allemaal 'heeeeehoooooo' roepen enzo, das toch helemaal niets?
Greetz,
SnuggLe |
|
|
|
|