return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
-===moreno===- (pg. 6)
View this Thread in Original format
M5
Dat is inderdaad ZWAAR irritant ......
Akira
Aha ik zit nu in 98_1...mischien ken ik je wel van gezicht ik weet het niet precies meer maar vaag in mijn achterhoofd komt de plaatst made me erg bekend voor :)

Zometeen lekker naar de FUN toen en enorm stampen hoop ik ;) hopen dat het 075 feestje een gezellige boel wordt.
Mysteric
Eerste pinksterdag jongens (zondag 3 juni):
Tom Harding....

gaat het dak er weer af in Starlight
M5
GAAAAAAFFFFFF !! :)

volgens mij wordt het a.s zaterdag ook wel knalle hoor !!
Mysteric
Vortexx....
never heard of him. Maar ik denk wel dat ik ff ga kijken zaterdag. Hij zal wel goed zijn...anders boeken ze hem niet.
En anders hebben we altijd nog Bird in LeClub :) :)
M5
hmm die bird daar ben ik niet zo weg van .......geef mij maar Moreno!! :)
Henkie_henk
quote:
Originally posted by M5
hmm die bird daar ben ik niet zo weg van .......geef mij maar Moreno!! :)

True
Akira
jeetje mina dat duur nog wel een hele tijd voordat TOM daar weer es gaat draaien :(
Maar komt er nog wat speciaals op konningedag??Vorige jaar was tiesto er en dat was enorm blazen :)
Mysteric
Koninginnenacht is er Volemdamse avond.Maar of de boel de 30e ook open is weetikniet...

Moeten we maar weer ff wachten tot DJ Moreno meer nieuws hierover heeft.
Jon the Dentist is trouwens gecancelled he...Spider Willem komt nu de boel op z'n kop zetten.
Henkie_henk
Aaah best kut ik had wel ff john the dentist willen horuh.. :( K had gehoord dat ie errug leuk draaide

ach ja..
Spider willem zal ook wel lachen zijn

Akira
Aha Spider willem heb ik wel vaak gezien en ik vind hem zeker wel relaxt draaien...In de fun was het altijd goed blazen maar ja elke keer toen ik hem daar zag opende hij daar bijna altijd met bekende nummers dus dat heb je het publiek snel mee :)
M5
""Vanavond op het podium DJ Vortex al eerder in Starlight tijdens de DaDa Dance en natuurlijk ook bekend van Dancevalley en andere grote feesten waar hij indruk maakte met zijn "progressieve" hardhouse stijl.""

ik ben ZEER benieuwd !!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement