return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 
NLTA Mix Contest 2007
View this Thread in Original format
Bailey
De laatste mix contest dateert alweer van 2005, dus de hoogste tijd voor een nieuwe episode :)

We kunnen mijns inziens gewoon de regels van de vorige contest aanhouden (Mix Contest 2005).

Opmerkingen en suggesties zijn uiteraard welkom :)

De deadline voor de DJ/Jury aanmelding is 25 februari middernacht.

DJ's
- Bailey

Jury
AirPole
:eek:

Inderdaad!! Er is in 2006 niet eens een contest geweest. Ah jongens, dat kan toch niet.

Ik hoop dat er veel mensen mee zullen doen. Kijken hoe de skills nu zijn, en hoe de trackselectie is, etc. etc.

Meld u aan, menschen!!
MennoB
Ik doe wel weer mee ja!

DJ's
- Bailey
- MennoB

Jury
robin
:thepirate

goed idee! ben benieuwt waar iedereen op het forum nu mee bezig is kwa muziek!
Siesta
Vraag me af of er genoeg animo is, en dat er een (deskundige) jury is die kan beoordelen.

Mocht het zover komen dan doe ik mee natuurlijk ;)
Djeebie
In 2004 met Traktor meegedaan, 2005 gejureerd dus lijkt het me wel wat om dit jaar weer gewoon mee te doen als dj :)

En godzijdank kan ik nu los op cdj's en niet met die kutsoftware!
Bouma-Bros
Ik sla over denk ik.. kan er dit keer iemand anders winnen :D

succes allemaal!

ElSandro :)
Massive
zijn genres buiten 'edm' toegestaan?
dj_spare
ik doe ook wel mee :)
@win
Ik wil me wel weer opperen als jurylid :)

Misschien is het wel goed om na te gaan denken of je alle mixen in 1 wedstrijd mee te laten doen of dat je categorieën aanmaakt omdat er veel verschillende stijlen binnen gaan komen. Ik ben zelf voor het eerste idee :)

Chicane
Is dit een turntable mix of een mp3 mix? Turntables zijn zoooo 2004..
DjRV
quote:
Originally posted by Chicane
Is dit een turntable mix of een mp3 mix? Turntables zijn zoooo 2004..

Het apart van beide is zo 2004. Denk dat je tegenwoordig geen onderscheidt meer kan en moet maken. Met een PVD die zijn laptops meeneemt om te draaien, bijna alle top dj's alleen nog maar een cd map mee hebben en de terug lopende vinyl producties, is de tijd van alleen vinyl wel een beetje verleden tijd.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement