|
Airbase @ 99Zone Party (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
מה קשור הנוער המזדיין הזה של ארצינו המעפנה לאיירבייס מההההההההההה
יאאאאאאאללהההההה מייקקקקקק תרעיל את כל הפורום ואת כולם שאיירבייס חייב לחזור לשוודיה שהוא יודע בדיוק מה הוא רושם בבלוג:
"הייתי במועדון גדול כזה.. והייתי במועדון גדול כזה... אבל דווקא במועדון שהכי פחות ציפיתי ממנו היה הכיף בןןןןן זונהההההה@!%#!@%$"
כאילו אתם קולטים...?!? זה כמו שיביאו עכשיו איזה זמר יווני... לקהל לא קשור.. נגיד תימנים.. :) ....... ואחרי זמן מה יפילו תזמר הזה בטברנה של פרנס....
אתם קולטים את המשל.........?:D
הוא יבין שהוא הגיע לאנדרגראונד של הקלאב טראנס בארץ |
|
|
| Viperon |
| quote: | Originally posted by YoraY
מה קשור הנוער המזדיין הזה של ארצינו המעפנה לאיירבייס מההההההההההה
יאאאאאאאללהההההה מייקקקקקק תרעיל את כל הפורום ואת כולם שאיירבייס חייב לחזור לשוודיה שהוא יודע בדיוק מה הוא רושם בבלוג:
"הייתי במועדון גדול כזה.. והייתי במועדון גדול כזה... אבל דווקא במועדון שהכי פחות ציפיתי ממנו היה הכיף בןןןןן זונהההההה@!%#!@%$"
כאילו אתם קולטים...?!? זה כמו שיביאו עכשיו איזה זמר יווני... לקהל לא קשור.. נגיד תימנים.. :) ....... ואחרי זמן מה יפילו תזמר הזה בטברנה של פרנס....
אתם קולטים את המשל.........?:D
הוא יבין שהוא הגיע לאנדרגראונד של הקלאב טראנס בארץ |
מייק ושולץ מכרו אותו גם לזונה וגם לאומן כדי לכסות את כל ההוצאות עליו |
|
|
| DJMIKE |
| quote: | Originally posted by Viperon
מייק ושולץ מכרו אותו גם לזונה וגם לאומן כדי לכסות את כל ההוצאות עליו |
חח טוב לדעת, דור אתה מדבר שטויות אחי
בכל מקרה
הוא כבר מתחיל לארוז :eyespop:
אההה אתם יכולים לשים בקשות לשירים בפורום באתר שלו
http://www.airbase.nu/blog/ |
|
|
| .A.Y. |
| quote: | Originally posted by DJMIKE
חח טוב לדעת, דור אתה מדבר שטויות אחי
|
מה שטויות? זה גם מה ששולץ אמר.. |
|
|
| sh33p |
| כמה שעות הוא ינגן בבוגי? |
|
|
| DJMIKE |
| quote: | Originally posted by .A.Y.
מה שטויות? זה גם מה ששולץ אמר.. |
זה רחוק מלכסות לנו את כל ההוצאות
ול sh33p
הוא ינגן כשעתיים |
|
|
| cluBBer |
אני לא מבין בשביל מה לבוא לנגן שעתיים?
למה אי אפשר לנגן 5 שעות נגיד? |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by cluBBer
אני לא מבין בשביל מה לבוא לנגן שעתיים?
למה אי אפשר לנגן 5 שעות נגיד? |
למרות כל האהבה שלנו לג'אזפר, הכסף מדבר פה! 5 שעות רצופות על במה זה קריעת תחת לא קטנה, במיוחד אם צריך ללכת לשרותים באמצע... אם ג'אזפר יסכים אז אני מאמין שיסכימו לתת לו יותר משעתיים. |
|
|
| uzi |
| יוראי היקר, נכון שזה לא נעים להביא תקליטן לאוכלוסיה שלא כל כך מכירה אותו אבל ביננו אין לו שם בכלל. איירבייס צריך לומר תודה בכלל שאירגנו לו פה שלוש הופעות - זה פרנסה! אפילו תקליטני צמרת לא משיגים שלוש הופעות במכה אלא אם כן הם עושים סבב הופעות. כשהוא יהיה פול ואן דייק הוא יוכל להיות בררן, בינתיים הוא צריך לעבוד קשה ולפרסם את עצמו מאוד חזק, כשרון בלבד לא יעזור לו. |
|
|
| .A.Y. |
| quote: | Originally posted by cluBBer
אני לא מבין בשביל מה לבוא לנגן שעתיים?
למה אי אפשר לנגן 5 שעות נגיד? |
מה 5 שעות הגזמת..
עדיף ליינאפ כמה שיותר מגוון.. |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
אני מעדיף סטים קצרים ולעניין
כמו ברייבים ופסטיבלים
אבל אם יש מוסיקה מסריחה לפני ואחרי אז כמובן שעדיף 5 שעות
אבל זה לא המצב פה
:cool: |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by uzi
יוראי היקר, נכון שזה לא נעים להביא תקליטן לאוכלוסיה שלא כל כך מכירה אותו אבל ביננו אין לו שם בכלל. איירבייס צריך לומר תודה בכלל שאירגנו לו פה שלוש הופעות - זה פרנסה! אפילו תקליטני צמרת לא משיגים שלוש הופעות במכה אלא אם כן הם עושים סבב הופעות. כשהוא יהיה פול ואן דייק הוא יוכל להיות בררן, בינתיים הוא צריך לעבוד קשה ולפרסם את עצמו מאוד חזק, כשרון בלבד לא יעזור לו. |
שמע לאדע למה קיבלתי ממך פה תגובה בסיגנון ביקורתי כזה אבל אם כבר פתחת דיון שלדעתי מעניין - אז נמשיך לדון..
תחשוב שניה... את הצד שאתה מציג קל מאד להבין
אבל בא סתכל שניה על כמה דברים:
איפה עומד הגבול שבין לעשות כסף לבין לצאת מושפל ואני בכוונה מגזים רק כדי שיבינו את מה שאני מנסה להסביר - כאילו.. אני לא אומר שהאומן הולך להתרוקן אבל בחייייייייייט... נוער בארץ? - איירבייס? קלאב טראנס? - זוכר מה קרה שאלכס אי שם קלאב טראנס במועדון בחיפה? - זה לא עובד הזין הזה... לא ככה...
חייב להיות גבול של כמה דיג'י יכול לסבול את העובדה שהאנשים שהוא מופיע בפניהם לא מעניין להם תשפיץ של השערה מהמוזיקה שהוא מנגן ולא רואים אותו ממטר ולא מכבדים אותו בכלל ובחיים לא שמעו יצירה אחת שלו וגם אם כן בטח זילזלו בה ובכל הז'אנר הזה בקיצור! |
|
|
|
|