|
Airbase @ 99Zone Party (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| uzi |
איזה התרגשות! אני כל כל בעננים! הידיים רועדות לי שאני מקליד!
ג'אזפר נושם את האווירה הישראלית.
:D
תודה לאל! אני מאחל לכם הרבה בהצלחה!!!!! |
|
|
| Segev |
יום ראשון אני יוצא לקורס מכ"ים לזונה אני לא מתכוון לסוע ניראה מה יהיה בשבת..
עומר מה אתה אומר?
אתה בא איתי? |
|
|
| D_Ox |
| airbase....... Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm... nice... |
|
|
| §chop¥ |
איפה הוא מופיע היום ? פיספסתי....למה ברדיו אמרו שהיום הוא בבוגי
ובאתר כתוב שהמסיבה מחר....
שמישו יעשה בבקשה סדר :toocool: |
|
|
| Glenn-Holmes |
היום בזונה
מחר בבוגי
מאוד פשוט |
|
|
| §chop¥ |
אחלה...
מחר בבוגי אני אהיה שם.
כמה רק עולה כרטיס ? |
|
|
| Viperon |
| quote: | Originally posted by §chop¥
אחלה...
מחר בבוגי אני אהיה שם.
כמה רק עולה כרטיס ? |
100
יאלללללללללההההההה אז את מי רואים!?!??!
אותי כן! |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
עוד 9 וחצי שעות
- -AP-
- .A.Y.
- benji904
- Black Dragon
- cluBBer
- D_Ox
- DJMIKE
- Glenn-Holmes
- goni_12345
- Hell_Copter
- markfeldman
- §chop¥
- Segev (?)
- sh33p (?)
- THE_BLUE_DRAGON
- uzi
- Viber (?)
- Viperon
- YoavK
- YoraY
:crazy:
?עוד מישהו |
|
|
| .A.Y. |
עוד 7 שעות 25 דקות לטירוף
אני מביא מצלמה דיגיטלית לצלם שם וידאו
האיכות סאונד שלה נראה לי סבבה לגמרי אז יהיה אחלה זיכרון מהמסיבה חח:eyespop: |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by .A.Y.
עוד 7 שעות 25 דקות לטירוף
אני מביא מצלמה דיגיטלית לצלם שם וידאו
האיכות סאונד שלה נראה לי סבבה לגמרי אז יהיה אחלה זיכרון מהמסיבה חח:eyespop: |
תעלה ליוטיוב אחר כך |
|
|
| .A.Y. |
| quote: | Originally posted by Viber
תעלה ליוטיוב אחר כך |
יאפ:) |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
עוד 9 וחצי שעות[b][list]
[*]cluBBer |
לצערי לא יצא לי לבוא היום |
|
|
|
|