|
Airbase @ 99Zone Party (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| THE_BLUE_DRAGON |
| כן זה ממול |
|
|
| markfeldman |
| יש הופעה גם יום חמישי ? |
|
|
| Glenn-Holmes |
לא
רק שישי ושבת
וחסר לך שאתה לא מופיע!
לזכר הימים הטובים! |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
?אילן למה אתה מתחפש
:cool: |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
לא
רק שישי ושבת
וחסר לך שאתה לא מופיע!
לזכר הימים הטובים! |
איפה יש ביום שישי ? |
|
|
| -AP- |
אני מגיע כנראה עם יוראי ואלכס אי.
יום אחרי זה אני ואלכס אי צריכים להיות בבסיס ב7:15, יהיה מצחיק איך שנגיע לבסיס בלי שינה. אבל ג'זפר שווה כל דקת שינה!
See you there!!! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| אני הבנתי שאותכם אני יראה פעמיים בסופ"ש הזה ;) |
|
|
| .A.Y. |
| quote: | Originally posted by -AP-
אני מגיע כנראה עם יוראי ואלכס אי.
יום אחרי זה אני ואלכס אי צריכים להיות בבסיס ב7:15, יהיה מצחיק איך שנגיע לבסיס בלי שינה. אבל ג'זפר שווה כל דקת שינה!
See you there!!! |
וואלק אתה יא מומיאי:cool: |
|
|
| DJMIKE |
| המטוס המריא, לא קיבלנו הודעת שילשול :haha: |
|
|
| YoraY |
| חחחחחחחח אלה מייקי נדפק |
|
|
| DJMIKE |
אני שמח להודיע שהבחור בארץ
נקווה רק שלא יקבל שלשול באיזה חומוסיה פה :D
אהה
היום ב 12 סט לייב של ג'פר ברדיו 99 אסקייפ
נתראה מחר!! :toocool: |
|
|
|
|