|
Airbase @ 99Zone Party (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| uzi |
| quote: | Originally posted by YoraY
שמע לאדע למה קיבלתי ממך פה תגובה בסיגנון ביקורתי כזה אבל אם כבר פתחת דיון שלדעתי מעניין - אז נמשיך לדון..
תחשוב שניה... את הצד שאתה מציג קל מאד להבין
אבל בא סתכל שניה על כמה דברים:
איפה עומד הגבול שבין לעשות כסף לבין לצאת מושפל ואני בכוונה מגזים רק כדי שיבינו את מה שאני מנסה להסביר - כאילו.. אני לא אומר שהאומן הולך להתרוקן אבל בחייייייייייט... נוער בארץ? - איירבייס? קלאב טראנס? - זוכר מה קרה שאלכס אי שם קלאב טראנס במועדון בחיפה? - זה לא עובד הזין הזה... לא ככה...
חייב להיות גבול של כמה דיג'י יכול לסבול את העובדה שהאנשים שהוא מופיע בפניהם לא מעניין להם תשפיץ של השערה מהמוזיקה שהוא מנגן ולא רואים אותו ממטר ולא מכבדים אותו בכלל ובחיים לא שמעו יצירה אחת שלו וגם אם כן בטח זילזלו בה ובכל הז'אנר הזה בקיצור! |
הבנתי את הרעיון שלך, הוא ברור לי, אבל גם ככה רוב התקליטנים ברצינו הם אנונימיים ובכל זאת בפורים המקומות מלאים כי אנשים באים לשם בילוי ולאו דווקא לשם התקליטן. |
|
|
| Viperon |
| quote: | Originally posted by goni_12345
גילאים? |
אין הגבלת גיל.. |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by YoraY
מה קשור הנוער המזדיין הזה של ארצינו המעפנה לאיירבייס מההההההההההה |
בדיוק מה שאני חשבתי
באותו ניסוח גם...
:)
כואב לי שאמן שאני כל כך אוהב ומעריך מתחילת דרכו הולך להופיע בפני כל הטמבלים האלה,זה מעליב ולא לעניין ואני כבר שומע במוחי את הצ"אנטים של הקהל לכבוד סקאזיעעע או ההומו ההוא בזמן שאיירבייס מנגן
הנוער בארץ לא ראוי לאירבייס - הוא ראוי לאינפקטד משרום וסקאזי - שיחנקו עם הגועל נפש הזה וזהו רק שלא יקראו לזה טראנס. |
|
|
| .A.Y. |
| quote: | Originally posted by Viber
בדיוק מה שאני חשבתי
באותו ניסוח גם...
:)
כואב לי שאמן שאני כל כך אוהב ומעריך מתחילת דרכו הולך להופיע בפני כל הטמבלים האלה,זה מעליב ולא לעניין ואני כבר שומע במוחי את הצ"אנטים של הקהל לכבוד סקאזיעעע או ההומו ההוא בזמן שאיירבייס מנגן
הנוער בארץ לא ראוי לאירבייס - הוא ראוי לאינפקטד משרום וסקאזי - שיחנקו עם הגועל נפש הזה וזהו רק שלא יקראו לזה טראנס. |
ועוד יותר עצוב שאתה מכניס את אינפקטד מאשרום וסקאזי לאותה קטגוריה.. |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Viber
הנוער בארץ לא ראוי לאירבייס - הוא ראוי לאינפקטד משרום וסקאזי - שיחנקו עם הגועל נפש הזה וזהו רק שלא יקראו לזה טראנס. |
אבל שכחת משהו, יש פה הזדמנות לקהל הצעירים להחשף לאיירבייס! |
|
|
| benji904 |
Oh yes, this is incredibly fantastic!! Sof sof, some quality to quench the thirst in the bloody f*ckin' scene! Thanks to everyone involved bringing Jezper to IL and everyone else for being happy and enthusiastic!!! Best party ever!
Btw, a technical question: does anyone know the/a specific reason why Tiesto is avoiding IL lately?? Not that I really care all to much; there are so many equal/better alternatives...I was just wondering.
Oh, and sorry for all the English if that might disturb someone on this specific forum: I just feel more comfortable typing in English.
Party greetings from Yerushalayim |
|
|
| mitre |
יום שבת
הרצליה
100 כניסה
כל הגילאים
לא מבין על מה חושבים שמוציאים לדרך אירועים כאלה...
אני לא שם בטוח... |
|
|
| DJMIKE |
| quote: | Originally posted by mitre
יום שבת
הרצליה
100 כניסה
כל הגילאים
לא מבין על מה חושבים שמוציאים לדרך אירועים כאלה...
אני לא שם בטוח... |
אני אשמח אם תסביר מה לא בסדר |
|
|
| uzi |
| quote: | | Originally posted by benji904 Btw, a technical question: does anyone know the/a specific reason why Tiesto is avoiding IL lately? |
I don't know and dont care.
by the way, what does he play recently? does anyone have a tracklist?
no, we dont mind that you write in english, the computer world & trance world was always in english. :D |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by uzi
אבל שכחת משהו, יש פה הזדמנות לקהל הצעירים להחשף לאיירבייס! |
מה ההתלהבות מזה זה נורא ואיום! הם ישנאו אותו ואת המוזיקה שלו... הם לא מבינים כלווווווווםם@!$$@!@!
שמעתי כבר על החשיפה הזאת... שטויות במיץ
אבל אם זה היה ארמין/טייסטו?! - וועה וועה איזה קרחנה הייתה הולכת שם....
גם אם זה היה בדיוק אותו סט.. אחד לאחד
אין אין זה הקהל שיש לנו בארץ הוא לא מבין.. הוא מתחבר למוזיקה באמצעות מח ועיניים ולא באמצעות אוזניים |
|
|
| mitre |
| quote: | Originally posted by DJMIKE
אני אשמח אם תסביר מה לא בסדר |
רשמתי את כל הסיבות. אני אפרט אבל.
יום שבת - יום ראשון יש צבא/עבודה לא כל אחד ייקח יום/חצי יום חופש בשביל לשמוע שעתיים את איירבייס.
הרצליה - רחוק מאיזור המרכז, אם לת"א נגיד אני יכול לקחת מונית, אז להרצליה זה יעלה לי יותר מדי כסף, ואם זה עם אוטו הנסיעה הרבה יותר ארוכה, במיוחד בחזרה שכולם עייפים.
100 כניסה - וואלה על פרי קורסטן שילמנו 90, פאול וואן דייק היה 110, סתם מעצבן שאתם רוצים כ"כ הרבה. כעקרון זאת הדאגה האחרונה כי אין הרבה אירועים אז לא איכפת לי להוסיף קצת.
כל הגילאים - אני מאמין שאתה יודע למה יש מקומות עם הגבלת גיל. ולמה לשם הולכים אנשים יותר מבוגרים ולא למסיבות חוגרים.
אני אף פעם לא ארגנתי משהו בסדר גודל כזה, אבל כאשר אני כן אחשוב על זה, אקח בחשבון רצונות ויכולות של קלאבר ממוצע, ולא אכתוב תירוצים כמו "100 שקל זה מה יש", "יש מלא הוצאות" וכו'.
שיהיה בהצלחה. |
|
|
|
|